  • 31. Data: 2002-02-14 21:32:12
    Temat: Re: Integrum to szmira, syf i zlodziejstwo.
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Feb 2002 20:30:51 +0100, w <a4h3f9$1km5$1@news2.ipartners.pl>,
    "chip" <p...@i...pl> napisał(-a):

    > Serio, a ja myslalem, ze jestes "nowoczesny":))))))) A jednak..jakas
    > watpliwosc..hmmm
    > No coz...nie ufamy do konca. No, no....

    Nie, po prostu to jest niezależne ode mnie.

  • 32. Data: 2002-02-16 18:01:23
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "chip" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli sie polaczysz, a zdazylo mi sie ostatnio, ze po 20 probach
    > zrezygnowalem, jak sie na rachunku TPSA okazalo zaliczylo mi te 20
    impulsow
    > po...wlasnie po stawce jak za 3 minuty wiec: 20*0,39 = 7,8 i nic, tak
    sobie
    > zaplacilem.

    chyba pisales, ze masz staly dostep do internetu z pracy, wiec nie rozumiem
    po co laczysz sie z domu? Masz rodzine w Tepsie i chcesz ochronic ja przed
    zwolnieniami?

    dobek

  • 33. Data: 2002-02-16 18:03:17
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > "chip" <p...@i...pl> wrote in message

    > Widziałeś "wypukłą" ? :-))

    na stronie Wojtka F. jest niezla kolekcja ;))

  • 34. Data: 2002-02-20 08:27:26
    Od: leh <l...@...pl>

    "chip" <p...@i...pl> skribis:

    >Wlasnie sie dowiedzialem, ze moj ROR jest oprocentowany 1,75% !

    nie wiedziales jakie masz oprocentowanie ?

    >tym powiniem zarabiac, czy niejest wiec odrazajace jak bank pobiera od
    >klientow po 3 zl miesiecznie za to, ze trzymamy tam nasza kase?

    jezeli dla kogos 3 zl to duzo, to niech lepiej trzyma w domu.

    >zarabiac...paranoja, albo ja jestem debil i nie potrafie rozwiazac prostych
    >zadan z matematyki.....

    No coz...

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

  • 35. Data: 2002-02-20 11:56:14
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    Uzytkownik "leh" <l...@...pl> napisal w wiadomosci
    > "chip" <p...@i...pl> skribis:

    > nie wiedziales jakie masz oprocentowanie ?

    Wiedzialem....bylo 2,75% ale w ciagu weekendu spadlo do 1,75% a teraz znoiw
    niespodzianka i jest 2,75%:)))
    Poza tym wiesz, nie mam czasu na to by obserowwac co sie dzieje z moim
    oprocentowaniem.

    > jezeli dla kogos 3 zl to duzo, to niech lepiej trzyma w domu.

    3 zl to piwo, to chleb z kawakiem kielbasy....jak masz za duzo chetnie
    wezme..wiesz, rzecz w tym, ze kwota 3 zl przy oprocentowaniu 1,75 a nawet
    obecnym 2,75 to za duzo...
    I masz racje te pieniadze wiecej zarobia w "skarpecie" niz w banku.

    > No coz...

    Ale co z innymi....ktorzy upieraja sie, ze 3 zl to malo...przy koncie 1,75%,
    Boze gdzie Ci ludzie konczyli matematyke...

  • 36. Data: 2002-02-27 10:18:09
    Od: leh <l...@...pl>

    "chip" <p...@i...pl> skribis:

    >Za jakimi babciami?! To nie te czasy:))))
    >Przejdz sie do bankow i zobacz ile tych babci stoi w okienkach:)))))

    A widziales ile babc stoi w kolejce do placenia prundu ?

    BTW: czy za prund mozna placic przelewem ? Ja mam taki duzy druczek na
    ktorym po kazdej oplacie (po wystaniu sie w kolejce babc) panieka przybija
    pieczatke. Czy rownie dobrze mozna zrobic przelew ? (nie bede mial
    pieczatki...). A czy mozna zrobic przelew od razu na jakis 1000 zl i miec
    na rok prund z glowy ?

    Pozdrawiam, Leh.