    From: "chip" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Integrum to szmira, syf i zlodziejstwo.
    Date: Wed, 13 Feb 2002 19:40:43 +0100

    > Po drugie - jak bedziesz placil rachunki? Stal grzecznie w kolejce z
    > babciami kazdego 15go i bulil 3 zlote???

    Za jakimi babciami?! To nie te czasy:))))
    Przejdz sie do bankow i zobacz ile tych babci stoi w okienkach:)))))

    > Ja tak sobie kiedy liczylem - ile oszczedzam czasu + pieniedzy tylko na
    tym,
    > ze robie przelewy via internet.

    serio...a moze naciagasz na swoja korzysc...wez kalkulator iuczciwie
    policz....

    > Przykladowo 2 komorki + zwykly telefon + TV + prad + DWS + spoldzielania x
    2
    > + woda + jakies jednorazowe typu prenumerata, konto e-mailowe, domena i
    tak
    > dalej i tak dalej.

    Wplacajac w danym banku nie pobierane sa prowizje.
    A babcie w kolejce to naprawde chwyt reklamowy bankow....wierz mi, bo ja
    zaczele korzystac z okienek i jakos nigdy nie zajmuje mi to wiecej jak 3-5
    minut....a lepsze 3 zlote w kieszeni...

    > Policz, pomnoz razy ilosc miesiecy i juz.

    No wlasnie pomnoz....
    3x12 = 36 zl
    dlaej utrzymanie karty 6 zl /rok
    dalej inflacja srednia w roku ok 3,4%
    oprocentowanie twoich pieniedzy to: 1,75%
    przelewy bezplatne...(do kiedy i czy faktycznie...otrzymujesz potweierdzenie
    przelewu?!)
    Trzymajac w skarpecie kase i poswiecajac 1 godzine w ciagu miesiaca jestes w
    stanie zaplacic za wszystko to co piszesz, i to bez prowizji, ja tam chetnie
    za ciebie postoje w tych kolejkach...za te 3 zl..

    > To, ze Integrum Ci nie odpowiada, nie znaczy ze musisz w ogole rezygnowac
    > bankowowsci...
    >
    > Przenies sie do mBanku - tam za te glowne rzeczy nie placisz i juz problem
    > po czesci rozwiazany.

    Spokojnie, spokojnie...dokladnie przypatrz sie ofercie i umowie...a potem
    mow...
    Ja tak samo jak ty zareagowalem...ach, och, za darmo to, za darmo
    tamto....ale przyszedl dzien kiedy oczy mi sie otworzyly....
    I teraz w skarpecie trzymam kase..jakos nie widze by mi sie to
    nieoplacalo...a tak jak mowie, platnosci dokonuje idac na spacerek....w
    sobote...chodze do tego banku w ktorym jest konto wiec nic nie place za
    przelew!