    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Integrum to szmira, syf i zlodziejstwo.
    Date: Wed, 13 Feb 2002 20:50:37 +0100

    > Jecze raz bo nie o wszystkim napisalem:)))
    > Piszesz o oszczednosci czasu...jestes pewny, ze oszczedzasz na czasie?
    > Ile razy zastanawiales sie nad tym dlaczego na koncie jest tyle a nie
    tyle?
    > Powiesz, ze nigdy...no coz, pewnie tak bylo. Ja natomiast nie raz
    stracilem
    > nie jedna godzine zastanawiajac sie skad taka roznica...w necie pojawiaja
    > sie zaksiegowane kwoty! A nie online!
    > Co sie dzieje z kwotami "zawieszonymi" jak bankomat odmowi wydania
    pieniedzy
    > a Ty nie zauwarzysz tego "zawieszenia"?

    Te kwoty widnieją jako zablokowane do wyjaśnienia, albo stan konta =xxx, a
    kwota dostępna =yyy przy czym xxx<yyy i najczęściej online :-)

    > Zwracaja...hmmm napewno?
    > A co powiesz o prowizji za pobranie kasy z bankomatu "obcego" w moim
    > przypadku bylo to 3,5 zl lub 2%...
    > ile razy pobierasz kase z innych niz "twoj" bankomat?
    > Rekordowy mialem listopad...wowczas dopiero to policzylem...prawie 50
    zl!!!!
    > samej prowizji...dzieki stary ale za 50 zl miesiecznie to ja juz wole nie
    > miec konta w internecie.....

    Zasada jest taka, ze nalezy wybierać kasę ze "swoich bankomatów", a nie
    "obcych"- większość wirtualnych bankomatów za "swoje" uważa bankomaty
    Euronetu za swoje, co w połączeniu z jakimś tanim duzym marmurkiem (np pekao
    konto bieżące) daje już całkiem sporą ilość.

    > Powiedz tak uczciwie liczyles to kiedys?
    > Ja swierdzilem, ze mnie nie stac na uslugi bankowe, moje co miesieczne
    > wplywy byly w granicach 3000 zl i przy tej kwocie nie stac mnie na bank.
    > Mowiac prosciej wiecej zarobie w "skarpecie".
    > Wiec nie mow mi haslami reklamowymi ale konkretnym rachunkiem
    matematycznym,
    > bo matemeatyka nie klamie.

    No to teraz weź tą swoją matematykę i policz ile masz miesięcznie opłat
    (przelewów) pomnóż to razy ok 2zł (bo tyle średnio kosztuje zwykły przelew w
    marmurku) i będziesz miał ile Cię to kosztuje do tego dolicz jakieś
    oprocentowanie wirtualnego banku itp. itd. i wyjdzie Ci, że taniej, lepiej i
    wygodniej jest siedzieć wieczorkiem w domu i pozlecać przelewy wypisując
    wirtualne formularze.
    Tak od siebie dodając- to duża frajda :-)- ja, jak przychodzi jakiś rachunek
    jeszcze tego samego dnia ustalam przelew z odpowiednią datą i dalej tylko
    muszę tak dysponować pieniędzmi, żeby w danym dniu były na okreslonym koncie
    w celu zrealizowania przelewu.
    Niezła jazda i gimnastyka- szczególnie jak masz napięte wydatki, ale bez
    stresu, stania w kolejkach i wypisywania comiesięcznych druczków z oddechem
    ludzi na plecach.
    Spróbuj, a sam się przekonasz.
    Grzegorz