  • 11. Data: 2002-02-13 21:35:48
    Temat: Re: Integrum to szmira, syf i zlodziejstwo.
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mowiac prosciej wiecej zarobie w "skarpecie".
    > Wiec nie mow mi haslami reklamowymi ale konkretnym rachunkiem
    matematycznym,
    > bo matemeatyka nie klamie.
    > Pozdrawiam

    No to malo inteligentnie dzialasz, niestety.
    A Fortis bank i e-paiet???
    Za 8 zl miesiecznie przelewy darmo, stale zleceania, wszedzie kasa za
    darmo - nie szukam swojego bankomatu, bo kazdy jest moj.
    To ze jestes gapa to juz nie moja wina

  • 12. Data: 2002-02-13 21:40:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ok, wiec mam jeden...slownie jeden przelew w banku w ktorym jest to konto
    > przelw jest za darmo....
    > Oprocentowanie: 1,75% a inflacja roczna ok 3,4% dorzuce jeszcze 3 zl /
    > miesiecznie prowadzenie rachunku...to juz wole byc obciazony sama
    > infalca...taniej wychodzi.

    Lepsze to niz nic w skarpecie. a masz wybor..

    > Ale kosztuje ta frajda...a jak w pracu nie masz netu, albo lacza
    > stalego...to co? Nie placisz za polaczenie tel? To tez dorzuc do kosztow
    > utrzymania konta. Jak masz lacze stale to ile za nie placisz?

    A jak babcia bedzie miala wasy - odisujesz to znaczy ze masz dobry dstep do
    konta.
    W internecie masz staly dostep gdzie za co i kiedy wydales kase, wiec twoje
    argumenty sa funta klakow warte...

    > Kiedy ostatnio byles w banku? Kolejki..jakie kolejki...to nie lata '80
    siate
    > nie ma kolejek, nie wierzysz, zrob rekonensans i przejdz sie do jakies
    > banku. Tylko nie do dzialu rachunkow firmowych:)))

    Ale nawet. Po co ja mam isc do banku skoro nie musze?
    Dzwonie na infolinie, pisze poczte wewnetrzna. A ty co? Idziesz z kazdym
    rachunkiem do banku? A jak masz jkis inny przelew, to co??

    > Wlasnie sie przekonalem....

    Nie rozumiem jednego - to po cholere nie wyplacals wiekszej kasy tylko na
    prowizje wydawales??
    Ogolnie wygladasz na flustrata, tory sobie radzic nie umie - to narzeka na
    wszystko...

  • 13. Data: 2002-02-13 23:15:09
    Temat: co lepsze:"marmur" czy wirtualny ?
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak od siebie dodając- to duża frajda :-)- ja, jak przychodzi jakiś
    rachunek
    > jeszcze tego samego dnia ustalam przelew z odpowiednią datą i dalej tylko

    Ja też tak robię.:-)
    Ale gdybym był moim teściem to nadal korzystałbym, tak jak on, wyłącznie z
    PKO BP!!!

    Dla niego konto wirtualne wiąże się z następującymi wydatkami
    Zakup komputera (3000 wystarczy ???)
    Kurs obsługi komputera (ile?)
    modem+TPSA (ile za miesiąc ???)

    Po jakim czasie będzie miał korzyść ????
    A przelewów nie robi. Typowe domowe płatności to zlecenia stałe(o zmiennej
    kwocie) w PKO BP za darmo.
    Do tego bankomat i gotówkowe zakupy w pobliskich sklepach
    Koszt roczny PKO BP 6x12 zł
    Po co jego emerytura miałaby lądować w w jakimś Vbanku?

    vbanki są atrakcyjne dla ludzi, korzystających z cudzych "darmowych"
    komputerów.
    Nawet jeśli właścicielem jest "tatuś z mamusia"

    Bo jak ktoś ma dopiero zaopatrzyć się w komputer (a nie ma o nim zielonego
    pojęcia), to oferta vbanków nie jest dla niego

  • 14. Data: 2002-02-14 07:16:49
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    chip napisał(a) w wiadomości: ...

    >Za jakimi babciami?! To nie te czasy:))))
    >Przejdz sie do bankow i zobacz ile tych babci stoi w okienkach:)))))

    Chip ty jestes prowokator ale i tak nie masz racji
    a co do babci w okienkach to zapewniam cie ze sa one w bankach ktore maja
    konta
    elektrowni, spoldzielni, itp.

    Ja tam mam swoje ekonto-pro w Lukasie i przelewy SA ZA DARMO DOWOLNE.
    A oprocentowanie jest 7,5% po obnizce wczoraj

  • 15. Data: 2002-02-14 07:26:13
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    chip napisał(a) w wiadomości: ...
    >Jecze raz bo nie o wszystkim napisalem:)))
    >Piszesz o oszczednosci czasu...jestes pewny, ze oszczedzasz na czasie?

    Tak jestem pewny

    >Ile razy zastanawiales sie nad tym dlaczego na koncie jest tyle a nie tyle?

    Nigdy mam wlasny wyciag w palmtopie (notabene z niego tez robie przelewy)

    >Powiesz, ze nigdy...no coz, pewnie tak bylo. Ja natomiast nie raz stracilem
    >nie jedna godzine zastanawiajac sie skad taka roznica...w necie pojawiaja
    >sie zaksiegowane kwoty! A nie online!

    No coz moze masz kiepski internetowy bank

    A BTW
    Chlopcy i dziewczeta chip chyba nas podpuszcza. :)))
    Niech sobie dalj drepta i uzywa zwyklej poczty bo co jak email nie dojdzie
    tylko dlaczego on uzywa internetu zamist pojsc na poczte gdzie p[odobno
    Malysza widuje sie.,

    >Co sie dzieje z kwotami "zawieszonymi" jak bankomat odmowi wydania
    pieniedzy
    >a Ty nie zauwarzysz tego "zawieszenia"?

    Jak to nie zauwazysz ? Mnie tam bankomat zawiesil sie raz w Millenium dawno
    dawno temu
    i po kilku dniach zabl;okowana kwote sie odblokowala.

    >Zwracaja...hmmm napewno?
    >A co powiesz o prowizji za pobranie kasy z bankomatu "obcego" w moim
    >przypadku bylo to 3,5 zl lub 2%...

    No to trzeba bylo wziasc z okienka pewnie z 5 zl :)

    >ile razy pobierasz kase z innych niz "twoj" bankomat?

    ja sporadycznie, a ty co stoisz w kolejce w okienku ?

    >Rekordowy mialem listopad...wowczas dopiero to policzylem...prawie 50
    zl!!!!
    >samej prowizji...dzieki stary ale za 50 zl miesiecznie to ja juz wole nie
    >miec konta w internecie.....

    No jak wyciagasz kase po 20zl to juz nie moja wina

    >Powiedz tak uczciwie liczyles to kiedys?
    >Ja swierdzilem, ze mnie nie stac na uslugi bankowe, moje co miesieczne
    >wplywy byly w granicach 3000 zl i przy tej kwocie nie stac mnie na bank.
    >Mowiac prosciej wiecej zarobie w "skarpecie".

    Zartujesz sobie tak ?

    >Wiec nie mow mi haslami reklamowymi ale konkretnym rachunkiem
    matematycznym,
    >bo matemeatyka nie klamie.

    No wiec licze.
    Prowadzenie ekontapro w Lukasie 7zl bank marmurkowy z internetem.

    Wyplata z kilkuset bankomatow 0zl
    Przelew 0zl
    Karta kredytowa 0zl
    bezpieczny token 0zl
    oprocentowanie 7,5%
    pozyczka w koncie 17% (bodaj)

    Porownanie z jakims PKO BP wystarczajace.
    Przelew 3,5 zl jak dobry druk :)
    Miejsce parkingowe 1,5 zl
    czas 30 min (20zl)
    oprocentowanie chyba ze 2%
    saldo (tydzien wstecz :)

  • 16. Data: 2002-02-14 07:29:51
    Temat: Re: co lepsze:"marmur" czy wirtualny ?
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    >Dla niego konto wirtualne wiąże się z następującymi wydatkami
    >Zakup komputera (3000 wystarczy ???)
    >Kurs obsługi komputera (ile?)
    >modem+TPSA (ile za miesiąc ???)

    Kupujesz komputer do konta ?
    Zastanow sie troszke. Rownie dobrze moga napisac ze konto w banku kosztuje
    mnie 30 tys
    bo musze kupic Skode fabie na dojazdy do odzialu :)) Chybiony argument.
    A bank wirtualny ma cos takiego jak TELEFON na 0-800/1 !!!!!!!!!!!!!!!!.

  • 17. Data: 2002-02-14 13:22:23
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    > Kupujesz komputer do konta ?

    Nie korzystam w pracy, mam staly dostep do netu, a jak nie bede miec....?

    > Zastanow sie troszke. Rownie dobrze moga napisac ze konto w banku kosztuje
    > mnie 30 tys
    > bo musze kupic Skode fabie na dojazdy do odzialu :)) Chybiony argument.

    Twoj chybiony, bilet miesieczny na wszystkie linie w wawie to ok 67 zl! (w
    to wchodza swieta, soboty, niedziele)

    > A bank wirtualny ma cos takiego jak TELEFON na 0-800/1 !!!!!!!!!!!!!!!!.

    Ile kosztuje usluga Telecentrum?

  • 18. Data: 2002-02-14 13:22:28
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Feb 2002 08:26:13 +0100, w <a4fopj$lfp$1@news.tpi.pl>, "ROBBO"
    <r...@s...ec.pl> napisał(-a):

    > bezpieczny token 0zl

    Bezpiecznym tokenem przyjęło się raczej używać token z PIN-em, a nie
    ten gadżecik :).

  • 19. Data: 2002-02-14 14:06:55
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    chip napisał(a) w wiadomości: ...

    >Nie korzystam w pracy, mam staly dostep do netu, a jak nie bede miec....?

    A telefon masz ? WAP, SMS, 080x tez nie masz. Trudno jednak zakladac sobie
    wirtualne konto jak ktos nie ma
    dostepu do sieci

    >Twoj chybiony, bilet miesieczny na wszystkie linie w wawie to ok 67 zl! (w
    >to wchodza swieta, soboty, niedziele)

    No to po co mi tu wyjezdzacie z zakupem komputera ?

    >Ile kosztuje usluga Telecentrum?

    Telecentrum a co to ? w kazdym razie w pozadnym banku ZERO zlotych polskich

  • 20. Data: 2002-02-14 14:07:42
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Radosław Popławski napisał(a) w wiadomości: ...

    >Bezpiecznym tokenem przyjęło się raczej używać token z PIN-em, a nie
    >ten gadżecik :).

    No dobrze bryloczek do kluczy 0zl :)