    From: "chip" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Integrum to szmira, syf i zlodziejstwo.
    Date: Wed, 13 Feb 2002 21:08:34 +0100

    > matematycznym,
    >
    > No to teraz weź tą swoją matematykę i policz ile masz miesięcznie opłat
    > (przelewów) pomnóż to razy ok 2zł (bo tyle średnio kosztuje zwykły przelew
    > marmurku) i będziesz miał ile Cię to kosztuje do tego dolicz jakieś
    > oprocentowanie wirtualnego banku itp. itd. i wyjdzie Ci, że taniej, lepiej
    > wygodniej jest siedzieć wieczorkiem w domu i pozlecać przelewy wypisując
    > wirtualne formularze.

    Ok, wiec mam jeden...slownie jeden przelew w banku w ktorym jest to konto
    przelw jest za darmo....
    Oprocentowanie: 1,75% a inflacja roczna ok 3,4% dorzuce jeszcze 3 zl /
    miesiecznie prowadzenie rachunku...to juz wole byc obciazony sama
    infalca...taniej wychodzi.

    > Tak od siebie dodając- to duża frajda :-)- ja, jak przychodzi jakiś
    rachunek
    > jeszcze tego samego dnia ustalam przelew z odpowiednią datą i dalej tylko
    > muszę tak dysponować pieniędzmi, żeby w danym dniu były na okreslonym
    koncie
    > w celu zrealizowania przelewu.

    Ale kosztuje ta frajda...a jak w pracu nie masz netu, albo lacza
    stalego...to co? Nie placisz za polaczenie tel? To tez dorzuc do kosztow
    utrzymania konta. Jak masz lacze stale to ile za nie placisz?

    > Niezła jazda i gimnastyka- szczególnie jak masz napięte wydatki, ale bez
    > stresu, stania w kolejkach i wypisywania comiesięcznych druczków z
    oddechem
    > ludzi na plecach.

    Kiedy ostatnio byles w banku? Kolejki..jakie kolejki...to nie lata '80 siate
    nie ma kolejek, nie wierzysz, zrob rekonensans i przejdz sie do jakies
    banku. Tylko nie do dzialu rachunkow firmowych:)))

    > Spróbuj, a sam się przekonasz.

    Wlasnie sie przekonalem....