    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Instytucje,ktore moga pomnozyc kapital....
    Date: Sun, 31 Jul 2005 13:39:44 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062042.chello.pl

    docc wrote:
    > Mam troche pieniazkow,nie mam czasu na zabawe w gielde etc.
    > Chcialbym aby instytucja,ktora ma doswiadczenie mogla "za mnie"
    > inwestowac. Mozecie polecic pewne i rzetelne,istniejace od lat
    > firmy,ktore zainwestuja moje pieniadze w fundusze,banki etc.. nie
    > narazajac mnie na zbyt duze ryzyko a i zysk lepszy niz lokaty bankow.
    > Jedynie co mi doglowy przychodzi to Expander,ale nie mialem z nimi
    > kontaktu Bardzo dziekuje za pomoc!

    Zalezy ile tych pieniazkow i na jak dlugo chcesz inwestowac.
    Moze lapiesz sie na private banking (od 100 tysiecy zazwyczja ten dobry sie
    zaczyna). Tam maja rozne prodlukty.
    Mozna isc do wyspecjalizowanych firm np WGI itp.
    Xelion teraz zaczyna miec ciekawa oferte, rozne Skandie i NW, ewentualnie
    poprobowac personal bankingu - w citku, DB PBC.
    Od Expandera i Open Finance trzymaj sie z daleka :) To posrednik.

    Zadbaj o swoje pieniądze!