    From: "motherboard" <j...@s...jest.be.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING - niekompetencja maksymalna :)
    Date: Sun, 20 Apr 2003 12:29:02 +0200

    Uzytkownik "Grzegorz Mejlun" <g...@n...plusnet.pl> napisal w
    wiadomosci news:gd92av887aoinp8vd3spd4mrfthme9fj48@4ax.com...
    > Siemanko,
    > Pomyslalem sobie, ze opisze moja przygode z ING (vel Bankiem
    > Slaskim)... A bylo to jakis czas temu... :)
    >
    > Pare ladnych lat bylem klientem. Korzystalem sobie z debetu, wplacalem
    > pieniadze... Z czasem prowizje zaczely sie zwiekszac, korzysci malec,
    > wiec postanowilem zrezygnowac. (w tym czasie bylem 800 PLN na
    > debecie).

    ja tez niedawno zamykalem konto w ING, podejrzewalem "problemy" bo zamykalem
    konto nie w oddzialem maciezystym :-)))
    ale jednak moja stanowczosc w postepowaniu z obsluga pozwolila na szybkie i
    w miare bezbolesne zamkniecie konta.
    dobrze ze bylem jedynym wlascicielem przy koncie, bo nie wiem co by wtedy
    jeszcze wymyslili...
    wczesniej przed dlugi czas nie odwiedzalem placowki, wszystko (oprocz
    odbioru kart) zalatwialem przez www, wolalem omijac placowki szerokim lukiem
    po kuriozalnych przebojach z podpisaniem umowy o dostep internetowy...
    poczulem prawdziwa ulge po wyjsciu z placowki ;-)