  • 1. Data: 2003-04-19 06:04:18
    Temat: Raiffeisen Bank
    Od: "Premier" <w...@p...fm>

    Czy ktoś miał może jakieś problemy z kartą kredytową Raiffiego lub innymi
    jego produktami ?

  • 2. Data: 2003-04-19 06:33:24
    Temat: Re: Raiffeisen Bank
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Sat, 19 Apr 2003 08:04:18 +0200, Premier pisze:

    > Czy kto? mia? mo?e jakie? problemy z kart? kredytow? Raiffiego lub innymi
    > jego produktami ?

    RORa polecam (poza marnym oprocentowaniem), natomiast wkurza mnie idiotyczna
    skrupulatno?ae przy weryfikacji adresata przelewu (przy przelewach
    przychodz?cych). Moja lepsza po?owa ma dzilone nazwisko, ale czasem dla
    uproszczenia pos?uguje sie tylko moim - RB bardzo ?adnie "wstrzymuje"
    przelewy je?li przychodzi? na 'Wojciech i Joanna Pi?cek". Wstrzymuje i potem
    ??da potwierdzenia ?e si? przelewu spodziewamy.

    IMHO durne i nie wiem kogo ma broniae/ochraniaae.

    --w

  • 3. Data: 2003-04-22 10:03:20
    Od: Jan Miś <j...@g...pl>

    Sat, 19 Apr 2003 08:04:18 +0200, "Premier" <w...@p...fm> napisal:

    >Czy ktoś miał może jakieś problemy z kartą kredytową Raiffiego lub innymi
    >jego produktami ?

    Mam ich KK 1.5 roku, teraz jest OK, ale na poczatku byly problemy z
    jej aktywacja, efekt byl taki ze przez miesiac placilem nieaktywna
    karta a bank nie mogl sie do mnie dodzonic bo ich przedstawiciel
    zapisal zly numer telefonu do mnie. Sytuacja powtorzyla sie z
    dodatkowa katra dla zony - tez cos zle zanotowali i nie chcieli
    aktywaowac bez wizyty u nich, po malym "ultimatum" aktywaowali bez
    dodatkowej wizyty :)

    Genetalnie teraz nie mam problemow (ale i tak zmieniam na Citi - KK RB
    ma za slabe zabezpieczenia i jest troche za droga)

    pzdr

    Jan Mis
    wniosek to punkt w ktorym nie masz juz sily dalej myslec

  • 4. Data: 2003-04-22 10:07:55
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Tue, 22 Apr 2003 12:03:20 +0200, Jan Mi pisze:

    > Genetalnie teraz nie mam problemow (ale i tak zmieniam na Citi - KK RB
    > ma za slabe zabezpieczenia i jest troche za droga)

    No, to citi pewnie bedzie tansza ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2003-04-22 11:02:35
    Od: Jan Miś <j...@g...pl>

    22 Apr 2003 12:07:55 +0200, Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>
    napisal:

    >No, to citi pewnie bedzie tansza ;-)

    Jesli nie to niewiele drozsza. Mam oferte na KK za 20 PLN (promocja
    dla firmy), wiec koszt roczny to ok. 100 PLN - niewiele wiecej niz RB.

    wniosek to punkt w ktorym nie masz juz sily dalej myslec

  • 6. Data: 2003-04-22 11:15:11
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Tue, 22 Apr 2003 13:02:35 +0200, Jan Mi pisze:

    > Jesli nie to niewiele drozsza. Mam oferte na KK za 20 PLN (promocja
    > dla firmy), wiec koszt roczny to ok. 100 PLN - niewiele wiecej niz RB.

    E, kk z rb też można dostać za pół lub mniej ceny, ale nie o to chodzi -
    raczej mi chodzi o fakt ze citi w eksploatacji jest kartą drogą, a jeśli
    zdarzy się plama (np. przekroczenie limitu, opóźnienie w płatności,
    niewyłączenie jakiegoś gwizdka w serwisie) to za to płacisz i to ostro.

    Ale ja sie przyznaję że też mam citi ;-)

    --

    --w

  • 7. Data: 2003-04-22 11:58:28
    Od: Jan Miś <j...@g...pl>

    22 Apr 2003 13:15:11 +0200, Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>
    napisal:

    [ciach]

    >Ale ja sie przyznaję że też mam citi ;-)

    zalezy mi glownie na bezpieczenstwie, mam zamiar pojezdzic po swiecie.
    A co dodatkowych oplat, nie po to chce KK aby przekraczac limit
    (zarzadam duzego :))).
    Z RB nie mialem takich problemow, wiec dlaczego mialbym miec z Citi?
    ----
    wniosek to punkt w ktorym nie masz juz sily dalej myslec

  • 8. Data: 2003-04-22 12:47:08
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Tue, 22 Apr 2003 13:58:28 +0200, Jan Mi pisze:

    > zalezy mi glownie na bezpieczenstwie, mam zamiar pojezdzic po swiecie.

    Ba!

    > A co dodatkowych oplat, nie po to chce KK aby przekraczac limit
    > (zarzadam duzego :))).

    E, żądać se możesz. A przy okazji jeżdżenia po świecie - Wenecja się już
    znudziła? ;-)

    > Z RB nie mialem takich problemow, wiec dlaczego mialbym miec z Citi?

    Bo już masz w RB i po co Ci karta z citi? ;-)

    --

    --w

  • 9. Data: 2003-04-22 13:15:08
    Od: Jan Miś <j...@g...pl>

    >E, żądać se możesz. A przy okazji jeżdżenia po świecie - Wenecja się już
    >znudziła? ;-)
    Bylem ;) nie podoba mi sie.

    >Bo już masz w RB i po co Ci karta z citi? ;-)
    Jesli Citi da mi odpowiedni limit to zrezygnuje z RB, jak nie to nie
    bede zmienial (na razie).

    ----
    wniosek to punkt w ktorym nie masz juz sily dalej myslec

  • 10. Data: 2003-04-22 13:19:56
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Tue, 22 Apr 2003 15:15:08 +0200, Jan Mi pisze:

    > Bylem ;) nie podoba mi sie.

    E, fajna jest. Zwłaszcza jak się tam pomieszka z tydzień, najlepiej bez
    towarzystwa wycieczki.

    > Jesli Citi da mi odpowiedni limit to zrezygnuje z RB, jak nie to nie
    > bede zmienial (na razie).

    Citi chyba bardzo wybredne nie jest.

    --

    --w