    Date: Wed, 02 Jul 2003 21:04:11 +0200
    From: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [ING BSK] jak wygląda wyciąg?

    berdycz wrote:

    > Normalnie i kompletnie, ciurkiem na jednej kartce
    > Ale jeszcze parę miesięcy temu były to najlepsze wyciągi na świecie:-)
    > Dziś już nie dają tych skrupulatnych osobnych transakcji, a szkoda:-(

    Może coś więcej byś napisał. Ostatnio spotkałem się z wyciągiem z banku,
    który jako bank wydawał mi się normalny, ale wyciąg mnie załamał.
    Przelewy wychodzące i przychodzące nie są w żaden sposób opisane poza
    słowem przelew i sumą. Podobnie z transakcjami kartowymi. Niezależnie
    czy chodzi o wypłatę z bankomatu czy płatność w sklepie nazywa się to po
    prostu obciążeniem karty. Na dodatek transakcje z przełomu okresów
    rozliczeniowych są uwzględniane na dwu wyciągach. Przy większej liczbie
    transakcji powstaje więc niezły bałagan.