  • 11. Data: 2002-02-23 22:36:42
    Temat: Re: ING BSK Maestro Falandyszowka
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 Feb 2002 18:38:29 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >A jak to sie ma do kolejnych rachunkow otwieranych bez umowy np. w
    >Inteligo, mBanku czy Citi (rachunki walutowe otwieralem przez
    >telefon).

    W mBanku zawierasz jedną umowę na prowadzenie rachunków
    a np. telefinicznie wydajesz dyspozycję, że chcesz poznać kolejny nr
    (eMAX).
    Polecam Rozdział II Regulaminu.

    Być może nie jest to do końca poprawne,
    ale pisanie, że bez umowy to przesada

    BAH

  • 12. Data: 2002-02-23 23:56:59
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 23 Feb 2002 23:36:42 +0100, BAH <b...@p...onet.pl> wrote:

    >W mBanku zawierasz jedną umowę na prowadzenie rachunków
    >a np. telefinicznie wydajesz dyspozycję, że chcesz poznać kolejny nr
> [...]
    owszem, mamy wiec otwieranie wielu rachunkow w ramach jednej umowy.
    O ile w wypadku mBanku i Inteligo wydaje sie ok (w prawie bankowym nie
    widze nic, zeby unowa musiala zawierac nr rachunku) to przy Citi i
    otwieraniu bez umowy rachunkow w innych wautach budzi juz moje powazne
    watpliowosci.
    Pamieta ktos czy w umowie RORu w Citi jest jakis zapis o rachunkach
    walutowych ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 13. Data: 2002-02-27 07:08:02
    Temat: Re: ING BSK Maestro pre-paid
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Hi. Mozesz sobie wpisac numer rozliczeniowy dowolnego oddzialu ING
    > BSK.  Dojdzie rownie szybko :-) Jest on kompletnie nieistotny.

    Potwierdzam - przelewy puszczane pierwszą sesją z innego banku księgowwane są
    w BSK w południe i od tej pory spokojnie można wypłacać kasę z bankomatów (mają
    pełny on-line na wszystkich systemach).

    Piotrek

  • 14. Data: 2002-03-03 12:03:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > owszem, mamy wiec otwieranie wielu rachunkow w ramach jednej umowy.
    W mBanku masz umowe o prowadzenie rachunkow (!!!) bankowych.

    > Pamieta ktos czy w umowie RORu w Citi jest jakis zapis o rachunkach
    > walutowych ?
    Podobnie jak w mBanku, tzn. rachunek biezacy (PLN) sklada sie z dodatkowych
    rachunkow, otwieranych na zadanie klienta: rachunki walutowe, lokaty (pln,
    waluty) - rozdzial II par. 2 ust. 6 umowy...
    pzd

  • 15. Data: 2002-03-03 12:20:02
    Temat: Re: ING BSK Maestro Falandyszowka - bez gwarancji BFG?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W mBanku masz umowe o prowadzenie rachunkow (!!!) bankowych.

    Problem umowy w tym przypadku jest ciekawy jeszcze z innego punktu widzenia
    ;-). Otoz jesli podpisujemy umowe [imienna] miedzy bankiem a klientem to
    wiadomo, ze w przypadku niewyplacalnosci banku, mozemy liczyc na ustawowo
    zagwarantowane wyplaty z BFG. W przypadku gdy umowy nie ma sprawa gwarancji
    sie nieco komplikuje. Mogla byc rozne interpretacje. Gwarancje BFG nie
    obejmuja zobowiazan 'na okaziciela', a karta jak i rachunek do niej jest na
    okaziciela.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl