  • 11. Data: 2007-09-19 16:59:58
    Temat: Re: INFOLINIA Millenium 0801-331-331 ZŁODZIEJE
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 16:57, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Ojej, no niech będzie: mniej traci. Pewnie w odpowiedniej opcji (np. impuls
    > co minutę) nie traci w ogóle.

    No niestety - mi oplaca sie dzwonic na infolinie wylacznie tel
    komorkowego, w ramach pakietow bezplatnych minut.

    Tel stacjonarny mam na pakiecie socjalnym (jak wiele osob) - impulsy 3-
    minutowe jako jednostka taryfowa, kilka za darmo w ramach pakietu,
    potem 70 groszy za impuls 3-minutowy.

    Infolinie sciagaja na minute polaczenia 1 impuls (czyli kradna dwie
    minuty) blyskawicznie wysysajac darmowe impulsy a potem kasujac 70 gr
    za minute polaczenia.

  • 12. Data: 2007-09-19 17:01:37
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał R. <m...@s...pl> napisał(a):

    > UWAGA NA INFOLINIĘ MILLENIUM BAnku.

    Uwaga na debilnych klientów Millennium

    > NIe wiem ile tam się za nia płaci za minutę ale w każdym razie są to
    > straszni złodzieje.

    się płaci jak za rozmowę lokalną

    > co wy o tym myślicie?

    .. że za rozmowę z numerem 0-801 3.. się płaci jak za rozmowę lokalną
    .. że to jest taniej niż za międzymiastową do Wawy
    .. że pieprzysrz jak porąbany

    Sławek

  • 13. Data: 2007-09-19 17:10:22
    Od: "Szalony " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zgadzam się z autorem
    wątku Instytucje które
    wybierają na infolinie
    numery 0801y typu gdzie
    płatność jest impuls za
    minutę "zarabiają" na tym
    kosztem klientów ...
    Minimum przyzwoitości to
    opłata 1 impuls za 3minuty a
    naprawdę porządne firmy
    mają numery 0800 lub 0801
    płatny 1impuls bez względu
    na czas połączenia.

  • 14. Data: 2007-09-19 17:18:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 19 Wrz, 19:10, "Szalony " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:
    > Zgadzam się z autorem
    > wątku Instytucje które
    > wybierają na infolinie
    > numery 0801y typu gdzie
    > płatność jest impuls za
    > minutę "zarabiają" na tym
    > kosztem klientów ...
    > Minimum przyzwoitości to
    > opłata 1 impuls za 3minuty a
    > naprawdę porządne firmy
    > mają numery 0800 lub 0801
    > płatny 1impuls bez względu
    > na czas połączenia.

    Sadze, ze tpsa promuje ta forme infolinii, zeby wymusic na posiadaczak
    pakietu socjalnego, a przede wszsystkim dawwnego lanu standardowego,
    rezygnacje z tych planow z naliczaniem 3-minutowym.
    Przy powyzszej formie infolinii minuta polaczenia kosztuje tyle, co 3
    minuty (1 impuls).

  • 15. Data: 2007-09-19 17:34:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Sep 2007 10:18:50 -0700,
    osoba podpisana: krzysztofsf <k...@w...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > rezygnacje z tych planow z naliczaniem 3-minutowym.
    > Przy powyzszej formie infolinii minuta polaczenia kosztuje tyle, co 3

    Powiedzcie mi, co wy właściwie załatwiacie przez telefon, że was tak
    boli ?
    Bo ja mam kilka kont i telefon jest mi potrzebny do
    1. różnej maści aktywacji - nie zawsze
    2. reklamacji.
    Mam wrażenie, że u mnie średnia (przy tych paru kontach) to wyszłaby
    może 1/pół roku albo i rzadziej.

    To chyba tą jedną rozmowę mozna przeboleć. A jeśli częściej to ... po co
    ?

    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 16. Data: 2007-09-19 18:01:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Szalony napisał(a):
    > Minimum przyzwoitości to
    > opłata 1 impuls za 3minuty a
    > naprawdę porządne firmy
    > mają numery 0800 lub 0801
    > płatny 1impuls bez względu
    > na czas połączenia.

    No tak, a klient czytac nie umie i nie wie ile zaplaci za rozmowe.
    Pozniej natomiast pojawiaja sie pytania "co to jest kwota minimalna"
    albo "bank to zlodzieje naliczyli mi pincet zlotych oplat bo nie
    zaplacilem kwoty minimalnej".

    Ludzie chyba nie wiedza, ze jak ktos nie potrafi czytac i podpisuje w
    ciemno rozne kwity to pozniej moze byc placz.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2007-09-19 18:32:28
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Szalony pisze:

    > Minimum przyzwoitości to
    > opłata 1 impuls za 3minuty a

    I takim właśnie numerem jest linia TeleMillennium.

  • 18. Data: 2007-09-19 18:41:33
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Michał R. pisze:
    > no właśnie czy bank na tym cokolwiek zarabia? Uważam że tak?

    Nawet nie wiesz, czy tak uważasz? Nieźle.

    Poza tym - uważać to ty sobie możesz. I na tym - na szczęście - koniec.
    Poczytaj cenniki - są na stronie
    http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_biz/telefon_firmowy/
    infolinie/infolinia_0801/

    Czytać, czytać i jeszcze raz czytać. Ze zrozumieniem. Chyba, że to
    umiejętność dla ciebie obca.

    Nie mówię już o znajomości cennika SWOJEGO planu taryfowego.

  • 19. Data: 2007-09-19 18:46:18
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:

> [...]
    >
    > Tel stacjonarny mam na pakiecie socjalnym (jak wiele osob) - impulsy 3-
    > minutowe jako jednostka taryfowa, kilka za darmo w ramach pakietu,

    Co to za porównanie? A na międzystrefowe opłaca Ci się bardziej dzwonić
    z socjalnego? Wybrałeś sobie taryfę odpowiednią do ODBIERANIA połączeń i
    sporadycznych połączeń wychodzących i masz pretensje, że połączenia są
    drogie...

  • 20. Data: 2007-09-19 19:12:55
    Temat: Re: INFOLINIA Millenium 0801-331-331 Z_ODZIEJE
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Wed, 19 Sep 2007 15:52:08 +0200
    "Micha_ R." <m...@s...pl> wrote:

    > Dowiedziałem się że o cenie połączenia na numer 0-801 decyduje
    > kolejna cyfra a więc sa infolinie w których po 801 jest 1, 2 ,3 ,4 ...

    Dlatego też założyłem sobie telefon u porządnego operatora i nie muszę
    szukać po stronie, bo wiem doskonale ile zapłacę :)

    http://www.freeconet.pl/img/stuff/pdf/cenniki/numery
    _specjalne.pdf

    0 801 3xx xxx w godzinach 8-22 0,35zł za każde rozpoczęte 3 min (22-8
    za każde rozpoczęte 6 min)

    Reasumując musiałeś albo trochę dłużej rozmawiać albo tepsa ma inne
    stawki.

    Xenocide