  • 51. Data: 2012-02-17 14:05:26
    Temat: Re: IKE
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 17 Feb 2012 14:25:12 +0100, "witrak()" <w...@h...com>
    wrote:

    >A co do meritum - jestem _przeświadczony_, że rozwiązania
    >wszystkich tych kwestii istnieją i nawet niektórzy je znają :) ale
    >nie chcą ich zaakceptować, tylko rżną głupa...

    ja odnoszę to samo wrażenie, gdy negujesz rozwiązania wolnorynkowe.
    I pewnie pozostaniemy przy tych przeświadczeniach jeszcze jakiś czas.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 52. Data: 2012-02-17 14:14:41
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2012-02-17_15:05
> [...]
    > ja odnoszę to samo wrażenie, gdy negujesz rozwiązania wolnorynkowe.
    > I pewnie pozostaniemy przy tych przeświadczeniach jeszcze jakiś czas.

    Dokładniej "rozwiązania, które Ty uważasz za jedynie słuszne
    wolnorynkowe".

    witrak()