  • 1. Data: 2012-02-13 10:53:07
    Temat: bez Belki - ostatnia szansa
    Od: Crimson <r...@g...pl>

    Panie i Panowie gdzie jeszcze można uchronić się od Belki ?

  • 2. Data: 2012-02-13 11:02:58
    Temat: Re: bez Belki - ostatnia szansa
    Od: piotr <...@...c>

    W dniu 2012-02-13 11:53, Crimson pisze:
    > Panie i Panowie gdzie jeszcze można uchronić się od Belki ?

    chyba tylko w grobie ;)

  • 3. Data: 2012-02-13 11:04:16
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-13 11:53, Crimson pisze:
    > Panie i Panowie gdzie jeszcze można uchronić się od Belki ?

    Pytanie za ile % i czy warto się kopać z Vincentem.

    (Dokładniej: czy jest sens z "najlepszym złodziejem w Europie" iść w
    zawody kto kogo skuteczniej okradnie ;) )

    Bo np. EB L"opzg" za 4.5%, albo mB za 4% niekoniecznie musi być lepsze,
    niż belkowe getinowe 5.85% na 3M albo IB-owe 6% / 3M

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 4. Data: 2012-02-13 11:20:21
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Pytanie za ile % i czy warto się kopać z Vincentem.
    >
    > (Dokładniej: czy jest sens z "najlepszym złodziejem w Europie" iść w zawody
    > kto kogo skuteczniej okradnie ;) )

    IMO warto
    skorzystalem w IB z 15-miesiecznych
    - zebym nawet mial stracic na ew. wzroscie inflacji :]

  • 5. Data: 2012-02-13 15:29:35
    Od: Szymon <...@w...pl>

    W dniu 2012-02-13 12:20, Waldek pisze:

    > Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > IMO warto
    > skorzystalem w IB z 15-miesiecznych
    > - zebym nawet mial stracic na ew. wzroscie inflacji :]

    Już niedostępne. W Meritum już też nie ma. Zatem... skończyło się.
    Obecne KO bezbelkowe są poniżej obelkowanych lokat.

  • 6. Data: 2012-02-13 19:47:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Crimson" jhaq2k$lj4$...@i...gazeta.pl

    > Panie i Panowie gdzie jeszcze można uchronić się od Belki ?

    Zapewne lokując poza Polską, ale że Ojciec każe prać, to chyba nie warto.

    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/apel-ojca-rydzyka-d
    o-katolikow-nie-placcie-podatkow-na-tych-ktorzy-nisz
    cza-kosciol-i-polske_227231.html

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-02-13 21:39:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Już niedostępne. W Meritum już też nie ma. Zatem... skończyło się. Obecne
    > KO bezbelkowe są poniżej obelkowanych lokat.

    KO w Meritum dla wczesniej otwartych jest nadal oprocentowane 4,3% netto do
    30-marca, czyli porownywalne z lokata 5,3%. Dla krotkiego przetrzymywania w
    marcu , nie tak zle.

  • 8. Data: 2012-02-13 22:27:29
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jhbpem$3qn$1@inews.gazeta.pl...

    > Zapewne lokując poza Polską, ale że Ojciec każe prać, to chyba nie warto.
    >

    > http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/apel-ojca-rydzyka-d
    o-katolikow-nie-placcie-podatkow-na-tych-ktorzy-nisz
    cza-kosciol-i-polske_227231.html

    Ja nie kumam co kto odbiera - skoro wczesniej nie dal :D

    /// ..... a prawem widzów TV Trwam i słuchających RM jest to, aby mogli
    oglądać i słuchać,
    jeśli państwo to prawo odbiera - naturalną jest odpowiedź w postaci
    obywatelskiego nieposłuszeństwa

    Więcej
    http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/apel-ojca-rydzyka-d
    o-katolikow-nie-placcie-podatkow-na-tych-ktorzy-nisz
    cza-kosciol-i-polske_227231.html
    U mnie w kablu ta stacja jest w najnizszym dostepnym pakiecie,
    parafia sponsorowala (nie wiem czy w 100%) zestawy satelitarne dla
    "chcacych"
    /miska z logo TV Trwam / , w TV analogowej naziemnej nie ma o ile wiem,
    wiec skoro na multipleksie tez ma nie byc, to IMHO nikt tu nic nie daje ani
    nie odbiera

    Pozdro

  • 9. Data: 2012-02-13 23:09:14
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 13 Lut, 22:39, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > 30-marca, czyli porownywalne z lokata 5,3%. Dla krotkiego przetrzymywania w

    A "mocno oszczędzające" w Polbanku? Nic nie zmienili? Dalej jest 4,75%
    z kapitalizacją dzienną? Bo nie widzę zmian w tabeli oproc. produktów
    depozytowych

  • 10. Data: 2012-02-14 06:44:57
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 15:09:14 -0800, eisenberg napisał(a):

    > A "mocno oszczędzające" w Polbanku? Nic nie zmienili? Dalej jest 4,75% z
    > kapitalizacją dzienną? Bo nie widzę zmian w tabeli oproc. produktów
    > depozytowych

    Nadal bez zmian. Tylko obecnie jeden bezpłatny przelew w miesiącu.