  • 1. Data: 2012-02-13 13:50:58
    Temat: BGŻOptima - reaktywacja?
    Od: luc <b...@g...net>

    Właśnie dzwonił do mnie gość z tytułowego banku i m.in. wypytywał,
    jakiej to długości (czasu) lokaty by mnie interesowały. Było jeszcze
    pytanie o ocenę banku, więc nie omieszkałem dać niskiej za szybkie
    wycofanie jednodniówek z oferty...

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 2. Data: 2012-02-13 13:55:25
    Temat: Re: BGŻOptima - reaktywacja?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.02.2012 14:50, luc pisze:
> [...]
    > jakiej to długości (czasu) lokaty by mnie interesowały. Było jeszcze
    > pytanie o ocenę banku, więc nie omieszkałem dać niskiej za szybkie

    Do mnie dzwonili miesiac temu. Z tymi samymi pytaniami.

  • 3. Data: 2012-02-13 14:13:39
    Od: luc <b...@g...net>

    On 13 Lut, 14:55, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Do mnie dzwonili miesiac temu. Z tymi samymi pytaniami.

    Heh, czyżby zrobili akcję telemarketingową z jednym konsultantem? ;-)

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 4. Data: 2012-02-13 14:20:08
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-13 14:50, luc pisze:
> [...]
    > jakiej to długości (czasu) lokaty by mnie interesowały. Było jeszcze
    > pytanie o ocenę banku, więc nie omieszkałem dać niskiej za szybkie

    Od miesiąca robią tę "ankietę". Też im dałem "zero" za klapę
    (techniczną) na wejściu i to powyższe. A na pytanie czego bym chciał,
    odpowiedziałem "oferty atrakcyjnej w porównaniu z rynkiem".
    :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 5. Data: 2012-02-13 14:23:14
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 13.02.2012 15:13, luc pisze:

    > Heh, czyżby zrobili akcję telemarketingową z jednym konsultantem? ;-)

    Ja rozmawialem z kobieta, wiec moze jest parka ;)

  • 6. Data: 2012-02-13 14:37:35
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Ja rozmawialem z kobieta, wiec moze jest parka ;)

    I ja - ze 3 tyg. wstecz

    Pozdro

  • 7. Data: 2012-02-13 18:19:43
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    maruda wrote:

    > Też im dałem "zero" za klapę
    > (techniczną) na wejściu i to powyższe. A na pytanie czego bym chciał,
    > odpowiedziałem "oferty atrakcyjnej w porównaniu z rynkiem".

    Ja byłem bardziej szczodry w swojej ocenie dałem "jeden" w skali
    1-10,podobnie umotywowałem swoje oczekiwania.Sympatyczna
    pani,wspomniała,że zamierzają wprowadzić do swojej oferty "konto
    oszczędnościowe"-brak bliższych info. w tej kwestii,jeszcze sami nie
    wiedzą co chcą,dlatego podpytują klientów ;)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-02-14 12:09:13
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > na wejściu i to powyższe. A na pytanie czego bym chciał, odpowiedziałem
    > "oferty atrakcyjnej w porównaniu z rynkiem".

    hehehehe do mnie dzwonili wczoraj i też powiedzialem im o jedniodnówkach i
    "ofercie atrakcyjnej w porownaniu z rynkiem" jeszcze sobie pomyślą, że
    uzgodniliśmy tutaj zeznania i wszyscy mowią dokładnie to samo słowo w słowo
    jak w tym przypadku ;-)

    yossarian

  • 9. Data: 2012-02-15 00:03:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "yoss" 4f3a4db4$0$1272$6...@n...neostrada.pl

    > hehehehe do mnie dzwonili wczoraj i też powiedzialem im o jedniodnówkach i

    A do mnie nie dzwonią! Pewnie czytają grupę i mówią
    bezczelnie -- po co dzwonić, skoro ta czy siak
    przyjdzie, a jak nie zadzwonimy, to nawet będzie poprosi!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'