  • 1. Data: 2012-02-13 08:24:26
    Temat: KK Cit i brak SMS
    Od: quwert <Q...@Q...PL>

    Od jakiegoś czasu każda transakcja zdalna tą kartą (nawet na 2-3 zł) była
    potwierdzana kodem SMS.
    Dzisiaj na alledrodo po wpisaniu danych system zaliczył dłuższą chwilę
    wahania po czym przekierowało mnie z powrotem na stronę allegro a
    transakcja otrzymała status "rozpoczęta".
    I tu nasuwa się pytanie czy citi zrezygnowało z kodów czy może
    zmodyfikowało tak system że porównuje żądanie autoryzacji z historią i w
    zależności od tego żąda lub nie kodu SMS?

  • 2. Data: 2012-02-13 10:15:40
    Temat: Re: KK Cit i brak SMS
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    quwert <Q...@q...pl> wrote:
    > Od jakiegoś czasu każda transakcja zdalna tą kartą (nawet na 2-3 zł) była
    > potwierdzana kodem SMS.

    Ja od kilku miesiecy nie dostaje tych smsow, myslalem, ze to wszystkim
    wylaczyli, ale byc moze tylko mi, bo kilka razy zglaszalem z nimi problemy.

    a.

  • 3. Data: 2012-02-13 11:33:43
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    w...@a...pl (Wemif) wrote on 2012-02-13_11:15

    > Ja od kilku miesiecy nie dostaje tych smsow, myslalem, ze to wszystkim
    > wylaczyli, ale byc moze tylko mi, bo kilka razy zglaszalem z nimi problemy.
    >
    > a.
    Tym którzy narzekali - wyłączyli w pierwszej kolejności. Ale o
    ile pamiętam potem wyłączyli albo generalnie, albo dla jakiejś
    dużej grupy...

    witrak()

  • 4. Data: 2012-02-15 10:02:44
    Od: pI <u...@1...pl>

    Mon, 13 Feb 2012 12:33:43 +0100, na pl.biznes.banki, witrak()
    napisał(a):

    > w...@a...pl (Wemif) wrote on 2012-02-13_11:15

    > Tym którzy narzekali - wyłączyli w pierwszej kolejności. Ale o
    > ile pamiętam potem wyłączyli albo generalnie, albo dla jakiejś
    > dużej grupy...

    U mnie ciągle są. Kiedyś narzekałem (nie przychodziły SMSy), to
    wyłączali, ale od jakiegoś czasu znów muszę potwierdzać, tyle że SMSy
    przychodzą już, nawet całkiem szybko.

    --
    pI

  • 5. Data: 2012-02-15 11:13:52
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    pI <u...@1...pl> wrote on 2012-02-15_11:02

    > U mnie ciągle są. Kiedyś narzekałem (nie przychodziły SMSy), to
    > wyłączali, ale od jakiegoś czasu znów muszę potwierdzać, tyle że SMSy
    > przychodzą już, nawet całkiem szybko.

    Ja złożyłem reklamację i w ramach jej rozpatrywania sami
    zaproponowali wyłączenie na stałe. I wyłączyli...

    Jak na razie nie ma propozycji ponownego włączenia.

    witrak()