  • 41. Data: 2012-06-14 13:08:36
    Temat: Re: I co teraz z Alior Sync?
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 14 Cze, 12:47, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > Zeby sie zalogowac najpierw musisz zalozyc konto i musza ci je
    > zweryfikowac ;)
    >
    > sync.pl --> produkty --> konto osobiste ---> załóż konto
    >
    > Na "ty i sync" podawales PESEL. Po tym system cie zidentyfikuje i
    > przypisze taki numer jak sobie wybrales.

    Ok, dzięki.

  • 42. Data: 2012-06-14 13:38:55
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jest napisane że dalsze informacje wkrótce - czyli kiedy?

    Można założyć wiele lokat półrocznych na 6,5%. Ale łącznie można na nich
    zdeponować maksimum 5 tysiaków . Śmieszni są :)

  • 43. Data: 2012-06-14 13:48:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Cze, 13:38, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Można założyć wiele lokat półrocznych na 6,5%. Ale łącznie można na nich
    > zdeponować   maksimum 5 tysiaków . Śmieszni są :)

    mBank nauczyl mnie czytac TOiP :)
    Widac, ze Alior jest przygotowany na szybkie wprowadzenie w miare
    potrzeby oplat za rozne uslugi, poniewaz figuruja zera a nie kreski. W
    ten sposob oplata za nie jest, tyle, ze zero zl, a nie "brak oplaty".
    W przypadku wprowadzenia w miejsce zera jakiejs kwoty, nie jest to
    interpretowane jako zmiana regulaminu, uprawniajaca do rezygnacji z
    uslug w przypadku braku zgody klienta.
    W niektorych sytuacjach spornych moze to byc bardzo istotne.

  • 44. Data: 2012-06-14 14:21:10
    Temat: Getin Online a Alior Sync
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Próba wykonania przelewu inicjującego. I co? I nic.

    Z Getin Online nie można dokonać przelewu.
    Choć numer konta jest formalnie poprawny, to system nie pozwala na
    zaakceptowanie przelewu, z komunikatem, że numer konta jest niepoprawny.

    Pani z dezinfolinii GO twierdzi, że musiałem się pomylić i proponuje
    wykonanie przelewu przez telefon za jedyne 5 zł. Czemu mnie to nie
    dziwi? Kolejny bank zasługujący na miano półbank.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 45. Data: 2012-06-14 14:24:29
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 14 Jun 2012 12:40:40 +0200, neoniusz napisał(a):

    > c. Inne MCC wskazane przez Bank w powiadomieniu przesłanym do Posiadaczy
    > za pośrednictwem Bankowości Internetowej.
    > Wskazanie dodatkowego kod MCC nie oznacza zmiany Regulaminu i obowiązuje
    > od daty wskazanej przez Bank w powiadomieniu.

    Zgodnie z przewidywaniami, cały misterny plan w p*du :)

    AK

  • 46. Data: 2012-06-14 14:31:12
    Od: pI <u...@1...pl>

    Thu, 14 Jun 2012 10:02:24 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki,
    l...@g...pl napisał(a):

    > Działa :)

    W kontekście niedawnych dyskusji z weryfikacją adresu przy przelewach,
    to tutaj też może być wesoło - przy zakładaniu konta nie można podać w
    polu ulica i nr lokalu znaku "/" a ja takowy mam w adresie (zdaje się w
    Aliorze zwykłym było tak samo, później można po zalogowaniu zmienić już
    na adres z takim znakiem). Widać nie przewidzieli, że ludzie nie mają w
    adresie nr_bloku/nr_klatki (co swoją drogą jest takie sobie i chyba
    lepsza jest numeracja z a, b, c jako klatka).

    Ostatecznie wpisałem spację zamiast znaku / i zobaczymy czy zaakceptują.

    --
    pI

  • 47. Data: 2012-06-14 14:36:46
    Temat: Re: Getin Online a Alior Sync
    Od: ForALL <N...@s...info>

    On 14.06.2012 14:21, Zbynek Ltd. wrote:
> [...]
    > wykonanie przelewu przez telefon za jedyne 5 zł. Czemu mnie to nie
    > dziwi? Kolejny bank zasługujący na miano półbank.

    A ktoś już dostał zwrot na konto z nr CIF? ja wykonałem z aliora i
    czekam juz ze 2h30min :)

  • 48. Data: 2012-06-14 14:53:27
    Od: Marx <a...@g...com>

    Patrząc na historię zwykłego Aliora strategia będzie standardowa.
    Najpierw niby wszystko za darmo a potem powoli będą wprowadzać opłaty.
    Marx

  • 49. Data: 2012-06-14 15:13:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marx napisał(a) :
    > Patrząc na historię zwykłego Aliora strategia będzie standardowa.
    > Najpierw niby wszystko za darmo a potem powoli będą wprowadzać opłaty.

    ... powoli tracąc klientów. Taka naturalna wymiana w przyrodzie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 50. Data: 2012-06-14 15:58:01
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-06-14 14:31, pI pisze:
> [...]
    > lepsza jest numeracja z a, b, c jako klatka).
    >
    > Ostatecznie wpisałem spację zamiast znaku / i zobaczymy czy zaakceptują.

    Spacja to zły pomysł
    A co masz w dowodzie? Ja mam "13 m.8" i tak wpisuję w formularzach bankowych

    Pozdrawiam
    Miroo