  • 31. Data: 2012-06-14 12:36:32
    Temat: Re: I co teraz z Alior Sync?
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Jak się zalogować? Tak samo jak na stronie https://ty.i.sync.pl ??

  • 32. Data: 2012-06-14 12:38:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Cze, 12:34, luc <b...@g...net> wrote:
    > TOiP:
    >
    > http://static.sync.pl/attachment/Tabela_Oplat_i_Prow
    izji.pdf

    > pzdrwm
    > luc

    "tanie" karty kredytowe :)

    Innowacja - wydanie za 0 zl ale jesli nie zrobilo sie obrotu rocznego,
    to pobiora jednak oplate - na to wyglada po czybkim przejrzeniu

    http://www.sync.pl/produkt/Karty+Kredytowe

  • 33. Data: 2012-06-14 12:40:19
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Cze, 12:34, luc <b...@g...net> wrote:
> [...]
    he, he...z konta walutowego nie mozna zasilic Pay Pal :)

  • 34. Data: 2012-06-14 12:40:40
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.06.2012 12:21, Michal Pl pisze:
    > Znaleźliście regulamin zwrotu 5%?

    IX. Program lojalnościowy
    §52.
    1. Za korzystanie z rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych
    oraz Kart kredytowych Sync Credit MasterCard Bank
    nalicza Punkty premiowe.
    2. Punkty Premiowe naliczane są za:
    a. Realizację płatności Płacę z Alior Sync,
    b. Realizację operacji bezgotówkowych przy użyciu danych Karty, bez
    fizycznego okazania Karty za pośrednictwem Internetu
    (operacje MOTOEC),
    zgodnie z zasadą, że za zaksięgowaną transakcję naliczana jest liczba
    Punktów premiowych odpowiadająca 5% kwoty transakcji.
    Liczba Punktów premiowych jest zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
    §53.
    1. Klient wykorzystuje Punkty premiowe poprzez zrealizowanie przez Alior
    Sync uznania Rachunku karty kwotą odpowiadającą liczbie
    zgromadzonych Punktów (Uznanie).
    2. Uznanie danego Rachunku karty następuje:
    a. Raz w miesiącu, za okres od pierwszego dnia miesiąca do ostatniego
    dnia miesiąca, w którym zostały zaksięgowane przez
    Bank operacje określone w § 52 ust 2., i
    b. nie później niż 5-go dnia roboczego następnego miesiąca, pod
    warunkiem, że przed dniem uznania, Rachunek karty nie
    został zamknięty lub zmieniony na rachunek innego typu lub umowa, na
    podstawie której jest prowadzony nie została
    rozwiązana.
    §54.
    1. Klient może, za pośrednictwem Bankowości Telefonicznej lub
    Wirtualnego oddziału, złożyć dyspozycję zmiany sposobu
    wykorzystywania Punktów premiowych na zniżkę (Zniżkę) na doładowanie
    konta telefonu pre-paid (Doładowanie) realizowane przez
    Bankowość Internetową lub Mobilną. Dyspozycja dotyczy wszystkich
    operacji, o których mowa w §52 ust. 2 zrealizowanych przez
    Klienta.
    2. Dyspozycja zmiany sposobu wykorzystywania Punktów premiowych
    obowiązuje od 1. dnia kolejnego miesiąca.
    3. Zniżka realizowana jest jako uznanie rachunku, z którego nastąpiło
    Doładowanie kwotą odpowiadającą kwocie zrealizowanego
    Doładowania, z zastrzeżeniem, że kwota Zniżki nie może przekroczyć kwoty
    odpowiadającej liczbie naliczonych Punktów
    premiowych.
    4. W przypadku, gdy Klient dokonał więcej niż jednego Doładowania
    obciążając więcej niż jeden rachunek, wypłacana Zniżka jest sumą
    kwot Zniżek przysługujących za poszczególne Doładowania. W takim wypadku
    zniżka wypłacana jest na rachunek, z którego
    dokonano Doładowania posiadający najwcześniejszą datę otwarcia.
    5. W przypadku, gdy klient wykorzystuje Punkty premiowe poprzez Zniżki,
    niewykorzystane Punkty premiowe przenoszą się na kolejny
    miesiąc, z wyłączeniem sytuacji, gdy Klient zmienia ponownie sposób
    wykorzystywania Punktów premiowych na Uznania - wówczas
    Punkty premiowe nie przenoszą się na kolejny miesiąc.
    6. Doładowania nie można zrealizować z karty Sync Credit MasterCard.
    §55.
    1. W przypadku, gdy kwota jednorazowego Uznania lub uznania z tytułu
    Zniżki przekroczy kwotę 760 PLN, Bank działając jako płatnik
    potrąci należny zryczałtowany podatek dochodowy od osób fizycznych w
    wysokości 10%, o którym mowa w art. 30 ust. 1. pkt 2.
    ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych
    (tj. Dz. U. z 2000 r., nr 14, poz. 176 ze zm.) i przekaże go
    na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego.
    2. Punkty premiowe naliczane są od wolumenu transakcji
    nieprzekraczającego 25 000 PLN w danym miesiącu. Po przekroczeniu tej
    kwoty Punkty premiowe nie są dalej naliczane.
    3. Punkty premiowe nie są naliczane od Operacji kartą w punktach
    posiadających:
    a. MCC (Merchant Category Code) równy 7995, określający kasyna oraz
    zakłady bukmacherskie i im podobne,
    b. MCC równy 8999 określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod
    innymi kodami MCC, o ile płatność
    zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
    c. Inne MCC wskazane przez Bank w powiadomieniu przesłanym do Posiadaczy
    za pośrednictwem Bankowości Internetowej.
    Wskazanie dodatkowego kod MCC nie oznacza zmiany Regulaminu i obowiązuje
    od daty wskazanej przez Bank w
    powiadomieniu.
    §56.
    1. W przypadku zwrotu transakcji lub zidentyfikowania przez Bank
    faktu zwrotu zakupionego towaru przed wykorzystaniem Punktów
    premiowych za tę transakcję - Punkty premiowe nie są naliczane.
    2. W przypadku zwrotu transakcji lub zidentyfikowania przez Bank faktu
    zwrotu zakupionego towaru po wykorzystaniu Punktów
    premiowych za tę transakcję - Bank:
    a. pomniejsza łączną liczbę naliczonych Punktów premiowych w kolejnym
    miesiącu
    lub
    b. jeżeli Punkty premiowe w kolejnym miesiącu nie przysługują, obciąża
    rachunek kwotą równą liczbie Punktów premiowych
    za zwrot, niezależnie od wysokości salda rachunku.

  • 35. Data: 2012-06-14 12:46:12
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-14 12:34, luc pisze:
    > TOiP:
    >
    > http://static.sync.pl/attachment/Tabela_Oplat_i_Prow
    izji.pdf

    > pzdrwm
    > luc
    >
    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    > Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)

    hehe Wpłata gotówki we wpłatomacie od każdej transakcji 0.5% kwoty, min
    3 zł

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 36. Data: 2012-06-14 12:47:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.06.2012 12:36, eisenberg pisze:

    > Jak się zalogować? Tak samo jak na stronie https://ty.i.sync.pl ??

    Zeby sie zalogowac najpierw musisz zalozyc konto i musza ci je
    zweryfikowac ;)

    sync.pl --> produkty --> konto osobiste ---> załóż konto

    Na "ty i sync" podawales PESEL. Po tym system cie zidentyfikuje i
    przypisze taki numer jak sobie wybrales.

  • 37. Data: 2012-06-14 12:48:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Cze, 12:46, lolekanabolek <l...@g...com>
    wrote:

    wizji.pdf

    > hehe Wpłata gotówki we wpłatomacie od każdej transakcji 0.5% kwoty, min
    > 3 zł

    Jest nowum - polaczenie oplat rocznych za KK zaleznych od rocznego
    obrotu z comiesiecznymi zaleznymi od wykonania lub nie 4 transakcji w
    miesiacu :)

  • 38. Data: 2012-06-14 12:50:45
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-14 12:36, eisenberg pisze:

    > Jak się zalogować? Tak samo jak na stronie https://ty.i.sync.pl ??

    może tutaj https://online.sync.pl
    a ja się wstrzymam, ważność dowodu mi się kończy za 3 dni, a podczas
    rejestracji chcą termin ważności, nie wiem czy to potem nie będzie na
    coś rzutować

    dzisiaj idę po odbiór nowego, więc te parę godzin jakoś wytrzymam
    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 39. Data: 2012-06-14 12:53:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.06.2012 12:50, lolekanabolek pisze:

    > może tutaj https://online.sync.pl

    Zeby sie zalogowac potrzebujesz numer CIF, ktory otrzymasz w zwrotnym
    przelewie w wysokosci 1 grosza.

  • 40. Data: 2012-06-14 12:58:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Cze, 12:38, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
> [...]

    > Innowacja - wydanie za 0 zl ale jesli nie zrobilo sie obrotu rocznego,
    > to pobiora jednak oplate - na to wyglada po czybkim przejrzeniu

    Pomylilem sie - ramki chyba mi nie wyswietlilo poprawnie na stronie.
    Oplata jednak dotyczy wznowienia.