  • 1. Data: 2011-09-05 09:11:27
    Temat: Hocki w EB
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Wiemy od dawna, że system EB jest "sprawny inaczej".
    Dzisiaj dysponuję sobie przelew między własnymi rachunkami (z RO na KO),
    chwilę czekam, parę razy odświeżam, widzę go w końcu w historii RO jako
    Wykonany, przechodzę na KO, kasa jest, wklepuję przelew zwykły.
    Po klepnięciu jakiegoś "Dalej" - zonk! Niewystarczające środki!
    Patrzę do góry - faktycznie, saldo jak sprzed zasilenia.
    Wracam do "Produkty" - przelew jakoby się nie wykonał, a przecież go
    widziałem jako wykonany i środki były na miejscu! Co więcej- kasa
    wróciła na RO.
    Po chwili znów jest tak, jak być powinno, czyli kasa jest na docelowym (KO).

    Stukam do czatpanienki z pytaniem, czy mają awarię, bo nie wiem, czy mam
    poczekać, czy ryzykować, że tym razem kasa pójdzie w powietrze. Panienka
    idzie w zaparte, coś pisze o odświeżaniu i przelogowywaniu się.

    Radzę Wam ustawiać sobie pod klawiszem półautomatyczne zrzuty ekranu, bo
    wmówią Wam, że zwidy macie.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 2. Data: 2011-09-05 10:45:06
    Temat: Re: Hocki w EB
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Sep 5, 11:11 am, bzdreg <b...@n...com> wrote:
> [...]
    > idzie w zaparte, coś pisze o odświeżaniu i przelogowywaniu się.
    >
    > Radzę Wam ustawiać sobie pod klawiszem półautomatyczne zrzuty ekranu, bo

    Taki to ulomny system po prostu. Dla mnie bylo to juz na tyle
    irytujace (to i temu podobne akcje), ze kilka dni temu postanowilem w
    koncu zamknac te rachunki.
    Wbrew grupowym raportom, w moim przypadku zamkniecie 16 rachunkow
    zajelo niecale 30min. Polecam.

  • 3. Data: 2011-09-05 10:50:32
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Bungiel <d...@g...com> napisał(a):

    > Wbrew grupowym raportom, w moim przypadku zamkniecie 16 rachunkow
    > zajelo niecale 30min. Polecam.

    Widocznie się wyrobili w tym albo usprawnili procedurę :)

    Ty zrób jeszcze jedno, złóż pismo z żądaniem zaprzestania przetwarzania Twoich
    danych osobowych w jakimkolwiek celu, bo po zamknięciu kont non stop wysyłają
    zapytania do BIKu, a potem wydzwaniają z ofertami super kredytów.

  • 4. Data: 2011-09-05 12:14:22
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    bzdreg <b...@n...com> wrote on 2011-09-05_11:11
> [...]
    > odświeżaniu i przelogowywaniu się.
    >
    > Radzę Wam ustawiać sobie pod klawiszem półautomatyczne zrzuty
    Walczę z nimi "w tym temacie" od dłuższego czasu. Sprawa jest
    prosta - opisałem już to kiedyś zjawisko.

    Zwykle po zalogowaniu pierwszy przelew tak jest traktowany (już
    drugi zazwyczaj zostaje uwzględniony w środkach dostępnych bardzo
    szybko). Jeśli istnieje rozbieżność pomiędzy środkami dostępnymi
    na koncie docelowym a historią tego konta, trzeba (po wyświetleniu
    historii i stanu tego konta) wylogować się. Po ponownym
    zalogowaniu *zwykle* jest OK. Problem w tym, że nie zawsze, do
    czego bank nie chce się przyznać. Dlatego od jakiegoś czasu po
    stwierdzeniu braku aktualizacji środków dostępnych robię zrzuty i
    dopiero robię wy/zalogowanie, aby mieć dowód jak było.

    W każdym razie należy składać reklamację, bo w końcu aktualizacja
    powinna się odbyć - system *zawiera* błąd i zmuszanie klienta do
    dodatkowych manipulacji jest nieuzasadnione.

    witrak()

  • 5. Data: 2011-09-05 23:27:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" j42coh$vfl$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Zwykle po zalogowaniu pierwszy przelew tak jest traktowany (już
    > drugi zazwyczaj zostaje uwzględniony w środkach dostępnych bardzo
    > szybko). Jeśli istnieje rozbieżność pomiędzy środkami dostępnymi

    IMO tam jest tylko jedna prawidłowość -- na pewno coś pójdzie źle. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-09-06 08:58:50
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    wrote on 2011-09-06_1:27

    > "witrak()" j42coh$vfl$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > IMO tam jest tylko jedna prawidłowość -- na pewno coś pójdzie
    > źle. :)

    Po pierwsze przesadzasz - system pozwala - we w miarę pewny sposób
    - szybko zlecać operacje na przyszłość; wtedy brak środków w danej
    chwili nie ma znaczenia.

    Po drugie przesadzasz - oprócz nieprzewidywalności kolejności
    przelewów wewnętrznych i zewnętrznych w "dniach szczytu" (10, 15,
    20 itp.) realizacja wszsytkich operacji jest stabilna. W dodatku
    druga próba wykonania przelewu z datą przyszłą, dokonywana przed
    zamknięciem dnia ma taką zaletę, że przelewy podatkowe są
    wykonywane terminowo (liczy się data wyjścia środków), nawet gdyby
    środki wpłynęły trzecią sesją, co jest dużą zaletą dla dg.

    Po trzecie przesadzasz - interfejs jest w pełni sterowalny z
    poziomu rozmaitych automatów (np. Macros), w przeciwieństwie do
    różnych innych banków (np. IB, OF, GT GOL itp.), ze względu na
    ryzyko pomieszania zmysłów ;-)

    Oczywiście system EB nie powinien mieć tych wszystkich usterek,
    które ma (o to trzeba walczyć), ale weź Półbank - masz system "bez
    błędów" ("wszystko działa, jak natura chciała"), ale tak pokręcony
    i z takimi ograniczeniami, że nawet gdyby przelewy zewnętrzne z
    kont oszczędnościowych były darmowe (a więc o jeden z przyszłą
    datą przelew mniej), to bym z tego banku nie korzystał, ze względu

  • 7. Data: 2011-09-06 11:40:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witrak()" j44llp$mt6$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Oczywiście system EB nie powinien mieć tych wszystkich usterek,
    > które ma (o to trzeba walczyć),

    Towarzyszu wiatrak -- walczcie, bądźcie wytrwali w swych dążeniach
    i pamiętajcie, że macie moje pełne poparcie. Życzę Wam, Towarzyszu
    wiatrak, sukcesów na polu walki przeciwko usterkom i mam nadzieję,
    że inni towarzysze docenią Was i Wasze starania. :)

> [...]
    > kont oszczędnościowych były darmowe (a więc o jeden z przyszłą
    > datą przelew mniej), to bym z tego banku nie korzystał, ze względu

    Na przykład -- węchu i dotyku. ;)

    -=-

    Pogodziłem się z ułomnościami EB, Polbanku i innych banków. :)

    Najtrudniej pogodzić się z tym, że ile razy chcę dać szansę
    Aliorowi, tyle razy tracę czas -- choćby wczoraj chciałem
    tam wpłacić paręset złotych... Lazłem piechotą, dookoła była
    przepiękna pogoda, żal serce ściskał, bo w taką pogodę człek
    myśli o wyrwaniu się poza aglomerację, ale że miałem przy sobie
    makulaturę, więc wytrwale podążałem do tego marmuru... Wewnątrz
    spotkałem dosłownie tłum ludzi... I uznałem, że do zachodu słońca
    nie zdążę... ;)

    Miałem ochotę na wypowiedzenie znamiennych słów -- 'kurwa mać',
    ale że wtedy akurat nie leciałem w dół, więc nie powiedziałem... ;)

    Makulaturę wpłaciłem do mBanku za pomocą Multiwpłatomatu -- już
    po zmierzchu... Dzień był piękny, tempriczer był wysoki jak na
    jesienne lato tegoroczne ;) i BreBank rozwiał moje troski...
    ...swą zabawną postawą, czyli chęcią pozbawienia mnie karty...
    [mojej czy banku -- nie jest to chyba istotne...]

    -=-

    W EB trzymałem kieszonkowe, bo było tam niezłe opromilowanie.

    Teraz co miesiąc umerytoryczniam 3 tałzeny, czasami dwakroć więcej...
    W tym miesiącu, w pierwszym dniu jesieni [?życia?] odbiorę pierwszą
    paczkę ;) wraz z zarobkiem. ;) I najprawdopodobniej nie pozbawię jej
    merytoryczności...

    A jeśli już mamy bredzić oboje, zauważę, że jednak uległem Kościołowi...
    Daję ludziom pracę i płacę!!! Płacę co miesiąc ludziom za ich pracę!!!
    W zamian Bóg błogosławi mi i wynagradza mnie. Co miesiąc płacę do: KB,
    EB, BZ WBK, Citi, Mille, Meritum (i diabli wiedzą gdzie jeszcze) i mam
    za to nagrodę Pańską w postaci zwiększania się stanu posiadania na moich
    kontach w tych bankach...

    Jest, jak Kościół chce (panie Ozorowski!) czyli ja daję ludziom pracę,
    płacę co miesiąc za tę pracę i mam z tego korzyści materialne!!! Co
    więcej -- podobnych do mnie jest wielu. ;) Nad wszystkim czuwa Opatrzność
    Boża i jeśli nie zapłacę na czas (jak miało to miejsce z Mille) mogę spodziewać
    się kary Bożej (opłaty za kartę czy konto, a nawet newypałcenia (sic!) keszbeku!!!)
    a nadto im więcej wpłacę, tym więcej będę mógł pobrać... Po prostu księża
    górą, ja przegrałem...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-09-06 23:05:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-06 13:40, Eneuel Leszek Ciszewski wysłał(a) wiadomość:
> [...]
    > makulaturę, więc wytrwale podążałem do tego marmuru... Wewnątrz
    > spotkałem dosłownie tłum ludzi... I uznałem, że do zachodu słońca

    Byłeś w kamienicy na rogu? Zerknąłem na listę placówek i ta, przy
    rozkopanej ulicy jest dłużej czynna, niż w zrewitalizowanej kamienicy.
    Może warto było udać się pod Lipy? A tak swoją drogą, to czy obsługują
    Ciebie Bankierzy Klienta Zamożnego czy Bankierzy Klienta Indywidualnego? ;)

    To z Ciebie niezły rentier jest...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 9. Data: 2011-09-07 00:38:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" j468vv$t6e$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > kamienicy. Może warto było udać się pod Lipy? A tak swoją drogą, to czy obsługują
    Ciebie Bankierzy Klienta Zamożnego czy Bankierzy

    Nikt mnie nie obsługuje -- bo ja nie mam cierpliwości. :)
    Byłem w zrewitalizowanej dyskotece -- na ulicy Wiejskiej. :)
    Alior mówi, że to tutaj -- 53.116243,23.145381 i ja tego nie chcę komentować. :)

    Nie chcę, ale muszę -- 23.145253658294678, 53.116269794319315
    wg tej http://www.compuservpl.info/gps/files/mapcoder.html
    mapy i wg układu 1992, i wg zdjęć... Bez zdjęć to na ulicy. ;)

    > To z Ciebie niezły rentier jest...o co? Bo inni dają lepiej?

    Człowieku -- ja dwadzieścia godzin dziennie dziękuję Bogu za
    ocalone życie mojego i za wymordowanie bilionów :) grzybów
    mieszkających razem ze mną, w moim mieszkaniu, na suficie
    mojej łazienki...

    A kiedy tak cudownie ocalony człowiek zda sobie sprawę ze
    swego ocalenia, nie myśli już o pieniądzach, ale myśli
    o wartościach ważniejszych. ;)

    -=-

    Mnie już to rentierstwo nudzi. :) Rozumiem, że aliorowe 6,03% to
    więcej niż merytoryczne 5.52% -- ale mnie już sił brakuje... Pół
    procentu... Z 10 tałzenów to będzie kilkanaście złotych w ciągu
    stu dni? (50/365.25) Dobrze liczę? Dzielnie ;) się trzymam? ;)

    10000*0.5%/365.25 na oko -- 13.7 złotych...

    Około 20 złotych z 14 tałzenów... Ze dwie koszule...
    Może skuszę się... A może Meritum podwyższy?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-09-07 11:46:18
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    wrote on 2011-09-06_13:40

> [...]
    > Wam, Towarzyszu wiatrak, sukcesów na polu walki przeciwko
    > usterkom i mam nadzieję, że inni towarzysze docenią Was i Wasze

    A dlaczego od(ezw)ę do wiatraka wysyłasz w odpowiedzi na mój post? ;-)

    witrak()