eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiHocki w EB › Re: Hocki w EB
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
    ail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Hocki w EB
    Date: Mon, 05 Sep 2011 14:14:22 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 37
    Message-ID: <j42coh$vfl$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <j423nk$vs6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1315223122 32245 194.8.46.11 (5 Sep 2011 11:45:22 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Sep 2011 11:45:22 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0.1) Gecko/20110830
    Thunderbird/6.0.1
    In-Reply-To: <j423nk$vs6$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:558253
    [ ukryj nagłówki ]

    bzdreg <b...@n...com> wrote on 2011-09-05_11:11
    > Wiemy od dawna, że system EB jest "sprawny inaczej". Dzisiaj
    > dysponuję sobie przelew między własnymi rachunkami (z RO na
    > KO), chwilę czekam, parę razy odświeżam, widzę go w końcu w
    > historii RO jako Wykonany, przechodzę na KO, kasa jest,
    > wklepuję przelew zwykły. Po klepnięciu jakiegoś "Dalej" - zonk!
    > Niewystarczające środki! Patrzę do góry - faktycznie, saldo jak
    > sprzed zasilenia. Wracam do "Produkty" - przelew jakoby się nie
    > wykonał, a przecież go widziałem jako wykonany i środki były na
    > miejscu! Co więcej- kasa wróciła na RO. Po chwili znów jest
    > tak, jak być powinno, czyli kasa jest na docelowym (KO).
    >
    > Stukam do czatpanienki z pytaniem, czy mają awarię, bo nie
    > wiem, czy mam poczekać, czy ryzykować, że tym razem kasa
    > pójdzie w powietrze. Panienka idzie w zaparte, coś pisze o
    > odświeżaniu i przelogowywaniu się.
    >
    > Radzę Wam ustawiać sobie pod klawiszem półautomatyczne zrzuty
    > ekranu, bo wmówią Wam, że zwidy macie.
    Walczę z nimi "w tym temacie" od dłuższego czasu. Sprawa jest
    prosta - opisałem już to kiedyś zjawisko.

    Zwykle po zalogowaniu pierwszy przelew tak jest traktowany (już
    drugi zazwyczaj zostaje uwzględniony w środkach dostępnych bardzo
    szybko). Jeśli istnieje rozbieżność pomiędzy środkami dostępnymi
    na koncie docelowym a historią tego konta, trzeba (po wyświetleniu
    historii i stanu tego konta) wylogować się. Po ponownym
    zalogowaniu *zwykle* jest OK. Problem w tym, że nie zawsze, do
    czego bank nie chce się przyznać. Dlatego od jakiegoś czasu po
    stwierdzeniu braku aktualizacji środków dostępnych robię zrzuty i
    dopiero robię wy/zalogowanie, aby mieć dowód jak było.

    W każdym razie należy składać reklamację, bo w końcu aktualizacja
    powinna się odbyć - system *zawiera* błąd i zmuszanie klienta do
    dodatkowych manipulacji jest nieuzasadnione.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1