  • 1. Data: 2011-09-04 19:30:42
    Temat: Ukłony dla Aliora.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Miło mi donieść, że Alior Bank jest jednak reformowalny. Dziś dostałem
    wiadomość, że bank zmienił stanowisko w sprawie lokat 100-dniowych. Jako
    posiadacz ROR-u dolarowego MOGĘ JUŻ założyć lokatę 100-dniową złotówkową przez
    internet. Nie muszę już biegać z gotówką w zębach do placówki.
    Jak dla mnie to już conajmniej "Średnia Kultura Bankowości", choć do Wyższej
    jeszcze daleko :)

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-09-04 19:50:39
    Temat: Re: Ukłony dla Aliora.
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    >Jako posiadacz ROR-u dolarowego MOGĘ JUŻ założyć lokatę 100-dniową
    >złotówkową przez internet. Nie muszę już biegać z gotówką w zębach do
    >placówki.

    A powyzsze dotyczy tylko dewizowego czy zlotowkowcow tez ? ;)

  • 3. Data: 2011-09-04 19:58:51
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A powyzsze dotyczy tylko dewizowego czy zlotowkowcow tez ? ;)

    Tego nie wiem. Dostałem taką odpowiedź na konkretne pytanie, zadane imiennie z
    poziomu mojego konta w Aliorze, dotyczące mojej sytuacji (posiadam ROR
    dolarowy). Czy bank zmienił stanowisko także odnośnie posiadaczy RORów
    złotówkowych - nie wiem. Trzeba pytać.

    wiatrak

  • 4. Data: 2011-09-04 20:17:09
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    >Czy bank zmienił stanowisko także odnośnie posiadaczy RORów złotówkowych -
    >nie wiem. Trzeba pytać.

    Moze ktos zapyta :) Ja tam nie mam ror-u
    ale moze bym i zalozyl (bez KD) i jakas lokate wrzucil
    o ile wykluczalo by to uzywanie butow ;)

  • 5. Data: 2011-09-04 20:24:35
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Ja tam nie mam ror-u
    > ale moze bym i zalozyl (bez KD) i jakas lokate wrzucil
    > o ile wykluczalo by to uzywanie butow ;)

    Ale właśnie jak nie masz RORu to jak najbardziej mozesz założyc lokatę online.
    Dla "nieklientów" nie było i nie ma problemu. Brak tylko podgladu takiej lokaty.

    wiatrak

  • 6. Data: 2011-09-04 22:22:59
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-09-04 21:50, Waldek pisze:

    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A powyzsze dotyczy tylko dewizowego czy zlotowkowcow tez ? ;)

    Mam ROR złotówkowy i przy zakładaniu lokaty 100-dniowej w systemie nie
    widzę... więc jednak tylko w oddziale :(

  • 7. Data: 2011-09-05 03:01:42
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "osa" <o...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam ROR złotówkowy i przy zakładaniu lokaty 100-dniowej w systemie nie
    > widzę... więc jednak tylko w oddziale :(

    Ja też w systemie nie widzę, ale poinformowano mnie , że mogę poprzez wniosek,
    tak jak "nieklienci".

    https://aliorbank.pl/retail/extW34CurrencyIDeposit.d

    wiatrak

  • 8. Data: 2011-09-05 05:40:50
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > Ale właśnie jak nie masz RORu to jak najbardziej mozesz założyc lokatę
    > online. Dla "nieklientów" nie było i nie ma problemu. Brak tylko podgladu
    > takiej lokaty.

    Brak podgladu i brak mozliwosci zerwania - glownego atutu atrakcyjnosci lokaty
    ;)

  • 9. Data: 2011-09-05 06:24:05
    Od: Sneer <s...@n...mail>

    W dniu 2011-09-05 05:01, wiatrak pisze:

    > Użytkownik "osa" <o...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja też w systemie nie widzę, ale poinformowano mnie , że mogę poprzez
    > wniosek, tak jak "nieklienci".
    >
    > https://aliorbank.pl/retail/extW34CurrencyIDeposit.d

    Mam konto złotówkowe w Aliorze i widzę lokatę.

    Zakładają je dosyć długo, ale od momentu kiedy otrzymałem "Potwierdzenie
    założenia konta/lokaty" pocztą elektroniczną, lokata jest widoczna w
    systemie transakcyjnym.

    Sneer

  • 10. Data: 2011-09-05 08:05:26
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    > Ja też w systemie nie widzę, ale poinformowano mnie , że mogę poprzez
    > wniosek, tak jak "nieklienci".
    >
    > https://aliorbank.pl/retail/extW34CurrencyIDeposit.d
    >

    > wiatrak

    Tobie powiedziano ze mozesz przez wniosek.
    A mnie powiedziano ze nie mogę przez wniosek
    tylko musze udać sie do placowki, no i poszedłem
    a w placówce kazano mi iść do oddziału
    bo nie mam kart debetowej.
    KOŁOMUJA nie bank, jezeli masz znajomości
    w tym banku to jeszcze system nie przepusci Ci wniosku
    jak masz ROR w banku.

    Bedąc klientem Aliora to lepiej nim nie być
    lepiej się na tym wuchodzi.

    Pozdrawiam wszystkich oprócz obsługi Aliora