  • 1. Data: 2011-09-03 23:05:19
    Temat: Najwyższy % na dziś bez "belki"
    Od: "Aleksander" <a...@a...pl>

    Witam,
    Czy na dziś( poniedziałek), 100 dni w Alior daje nejwyższy realny % na lokacie
    do max 90 dni.
    Poszukuje rozwiązania , bez ograniczeń ilości lokat oraz bez tzw. lokat na
    start i podobnych.
    Dziekuje za odpowiedź.

  • 2. Data: 2011-09-04 00:02:30
    Temat: Re: Najwyższy % na dziś bez &quot;belki&quot;
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Dziekuje za odpowiedź.
    Spamować też trzeba się nauczyć !
    WOJO

  • 3. Data: 2011-09-04 04:58:31
    Temat: Re: Najwyższy % na dziś bez "belki"
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Aleksander <a...@a...pl> napisał(a):

    > Czy na dziś( poniedziałek), 100 dni w Alior daje nejwyższy realny % na lokacie
    > do max 90 dni.

    Dziś jest niedziela, a Lokata w Aliorze jest na 100 dni, więc nie mieści się w
    zadanych warunkach...

  • 4. Data: 2011-09-04 19:49:10
    Od: "aleksander" <a...@a...pl>

    lokacie

    > Dziś jest niedziela, a Lokata w Aliorze jest na 100 dni, więc nie mieści się w

    > zadanych warunkach...

    > --
    Człowieku to jaki jest dzień , w którym pisałem posta to dobrze wiem.
    To że lokata 100 dni według Ciebie nie mieści się w moich kryteriach , to więcej
    poczytaj a zrozumiesz że jak najbardziej się mieści.
    Jeśli jesteś na bieżąco w temacie lokat , o wyżej wspomnianych kryteriach i
    możesz udzielić odpowiedzi na temat , będę wdzięczny , być może dzięki Twojej
    wypowiedzi zaoszczędzę trochę czasu.

  • 5. Data: 2011-09-05 07:46:40
    Od: "K" <f...@g...apl>

    > To że lokata 100 dni według Ciebie nie mieści się w moich kryteriach , to
    > więcej
    > poczytaj a zrozumiesz że jak najbardziej się mieści.

    Jakies klopoty z arytmetyka, Aleksandrze?

  • 6. Data: 2011-09-05 08:38:56
    Temat: Re: Najwyższy % na dziś bez &amp;quot;belki&amp;quot;
    Od: "Aleksander" <a...@a...pl>

    się

    > Jakies klopoty z arytmetyka, Aleksandrze?

    Może i nie napisałem zbyt jasno lub za bardzo skróciłem.
    Bez reklamy :) bank na literę A , posiada obecnie produkt w postaci lokaty o
    nazwie 100 dni , ja szukam rozwiązania tak jak napisałem do max 90 dni , ale to
    żaden problem zakończyć ten produkt np. po 68 dniach , jest to bez konsekwencji
    także , uznałem iż osoby czytające oraz piszące na tej grupie to zrozumieją.
    Obecnie to już po ptakach , przelewy poszły.

  • 7. Data: 2011-09-05 11:30:25
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Aleksander pisze:

    > Obecnie to już po ptakach , przelewy poszły.

    Skoro bez konsekwencji można zerwać po 68 to można i po 1 - w Neo Banku
    6,86 na aktualnej promocji dla 3-miesięcznych lokat na kwotę 10000,
    podobny procent też w Meritum Banku na "Lokacie powitalnej", niestety
    można założyć tylko jedną, do kwoty 10000.

  • 8. Data: 2011-09-06 15:30:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-05 13:30, knrdz wysłał(a) wiadomość:

> [...]
    > podobny procent też w Meritum Banku na "Lokacie powitalnej", niestety
    > można założyć tylko jedną, do kwoty 10000.

    Hmmm, czyli bez założenia konta lokaty założyć "niedasię": "Lokata jest
    dostępna za pośrednictwem Bankowości Elektronicznej do dnia 24
    października 2011 roku dla Klientów, którzy w okresie od dnia 20 lipca
    2011 roku do dnia 30 września 2011 roku złożą wniosek o rachunek bankowy
    i zawrą z Bankiem umowę (otworzą pierwsze Konto Zarabiające)"

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/