  • 1. Data: 2011-09-04 13:17:58
    Temat: Bank do USD Franki Euro konta
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Jaki bank polecacie do trzymania Euro, $, Frank, Funt.
    Najlepiej rachunki bezpłatne, wypłata i wpłata w oddziale - bez prowizji
    Możliwość wydania karty np do rachunku $ żeby nią placić przez Internet i
    zagranicą.

  • 2. Data: 2011-09-05 17:48:23
    Temat: Re: Bank do USD Franki Euro konta
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 04 Sep 2011 15:17:58 +0200, Seba_Fan napisał(a):

> [...]
    > rachunki bezpłatne, wypłata i wpłata w oddziale - bez prowizji Możliwość
    > wydania karty np do rachunku $ żeby nią placić przez Internet i

    Co mi przychodzi do głowy to Alior i BZWBK.

    Xenocide

  • 3. Data: 2011-09-05 18:19:35
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    > Co mi przychodzi do głowy to Alior i BZWBK.
    tak allior czytalem pare dni temu ich pdf wyglada OK i nie widzialem zadnych
    dziwnych oplat, tylko jedno mnie zastanawia czy we wszystkich placowkach da
    sie wplacic i wyplacic dolary.

    BZWBK z tego co pamietam, oplaty za konto i oplata slona za karte byla, ale
    to pare lat temu patrzylem.

  • 4. Data: 2011-09-05 21:07:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 20:19:35 +0200, Seba_Fan napisał(a):

    > tak allior czytalem pare dni temu ich pdf wyglada OK i nie widzialem
    > zadnych dziwnych oplat, tylko jedno mnie zastanawia czy we wszystkich
    > placowkach da sie wplacic i wyplacic dolary.

    We wszystkich oddziałach banku gdzie jest obsługa kasowa - nie wiem czy
    Alior ma jakieś placówki partnerskie.

    > BZWBK z tego co pamietam, oplaty za konto i oplata slona za karte byla,
    > ale to pare lat temu patrzylem.

    Konto jest za darmo i karta w pierwszym roku też za darmo później trzeba
    płacić. Niedawno wprowadzili bodajże opłatę za przyjęcie przelewu. W
    Aliorze kata też nie jest za darmo.

    Xenocide

  • 5. Data: 2011-09-06 17:32:42
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

> [...]
    >
    > Konto jest za darmo i karta w pierwszym roku też za darmo później trzeba
    > płacić. Niedawno wprowadzili bodajże opłatę za przyjęcie przelewu. W

    Dziekuje Ci za informacje, czyli zostaje mi sie przejsc do tych dwoch bankow
    i osobiscie porozmawiac, na teraz mi sie podoba allior choc nie wiem czemu,
    co Ty bys wybral?

    jeszcze raz dzieki

  • 6. Data: 2011-09-06 22:06:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 19:32:42 +0200, Seba_Fan napisał(a):

    > Dziekuje Ci za informacje, czyli zostaje mi sie przejsc do tych dwoch
    > bankow i osobiscie porozmawiac, na teraz mi sie podoba allior choc nie
    > wiem czemu, co Ty bys wybral?
    >

    > jeszcze raz dzieki

    Jeżeli chcesz tylko trzymać waluty i śmigać do oddziału to Alior ma chyba
    lepszą ofertę % ale sprawdź sobie na www i porównaj. W BZWBK płaci się za
    przyjęcie przelewu od niedawna.
    Być może zamierzasz handlować walutami na www np walutomat.pl,
    cinkciarz.pl etc to też wtedy warto brać pod uwagę wybór, bo do walutomatu
    lepszy jest BZWBK, do cinkciarza już nie pamiętam więc sobie sprawdź.
    Alior ma darmowe powiadomienia na mail o zmianie salda rachunku ale nie
    wiem czy Ci na tym zależy i czy Ci to potrzebne.

    Xenocide

  • 7. Data: 2011-09-07 19:05:18
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

> [...]
    > Alior ma darmowe powiadomienia na mail o zmianie salda rachunku ale nie
    > wiem czy Ci na tym zależy i czy Ci to potrzebne.

    powiadomienia mnie nie interesuja

    nie handluje walutami od tego jest forex

    interesuje mnie np wplacic 1000$ i trzymac a pozniej jak potrzebuje to
    wyplacic, a jak jade np na wycieczke do USA to chce nimi placic np karta

    to samo np z euro trzymac 1000 euro i moc wplacic i wyplacic, a jak jade do
    hiszpani to wyplacac z bankomatu w euro bez jakis dziwnych przelicznikow z
    PL na Euro i tez placic w euro karta.
    % jest na tyle nedzny ze mnie tez nie interesuje

    dzieki

  • 8. Data: 2011-09-08 10:39:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 Sep 2011 21:05:18 +0200, Seba_Fan napisał(a):

> [...]
    > do hiszpani to wyplacac z bankomatu w euro bez jakis dziwnych
    > przelicznikow z PL na Euro i tez placic w euro karta. % jest na tyle

    To popatrz jeszcze na ofertę Citi, bo nie pamiętam już ale przy którymś
    koncie możesz mieć podpięte do karty konto walutowe i w bankomatach Citi
    wyjmujesz kasę za darmo na cały świecie. W Alior/BZWBK płacisz za
    posiadania karty i za wypłaty z bankomatów.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2011-09-10 07:48:02
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

> [...]
    > wyjmujesz kasę za darmo na cały świecie. W Alior/BZWBK płacisz za
    > posiadania karty i za wypłaty z bankomatów.

    OK dzieki karta chyba 15zl cos takiego, rozpoznam rynek

    dzieki

  • 10. Data: 2011-09-10 10:33:25
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał w
    wiadomości news:j4f4nk$3ds$1@news.onet.pl...

    > OK dzieki karta chyba 15zl cos takiego, rozpoznam rynek

    Tak czesto jezdzisz na wycieczki do USA i strefy Euro ?
    bo moze nie warto mrozic kasy na nedznie lub wcale oprocentowanych kontach
    aby tylko raz na jakis czas miec mozliwosc z nich skorzystac