  • 1. Data: 2011-09-04 15:15:20
    Temat: Alior jeszcze raz - ktoś kto założył lokatę.
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Czy ktoś kto założył lokatę 100 może potwierdzić następujące fakty:

    1. We wniosku od początku nigdy nie podawało się kwoty i można przelać ile się
    chce w przedziale 1000-ok. 14000?

    2. Czy to normalne, że po złożeniu kilkudziesięciu wniosków nie dostałem na
    email ani jednego potwierdzenia złożenia wniosków? Pisaliście coś o jakiś
    pdfach z numerami kont, jak długo na nie czekaliście?

    I jedna uwaga, te wnioski da się też składać masowo, ale nie tak łatwo jak u
    Czarneckiego.

  • 2. Data: 2011-09-04 15:25:24
    Temat: Re: Alior jeszcze raz - ktoś kto założył lokatę.
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    to ja sie podlacze - czy trzeba zakladac konto osobiste?

  • 3. Data: 2011-09-04 15:39:35
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "kuchenka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > to ja sie podlacze - czy trzeba zakladac konto osobiste?

    Lepiej konta nie zakładać. Jak założysz konto to uzyskasz możliwość podglądu
    lokat, ale utracisz mozliwość zakładania lokat przez internet. Będziesz musiał
    "bujać się" do placówki. Może to nienormalne, ale prawdziwe. W tym banku tak
    jest niestety.

    wiatrak

  • 4. Data: 2011-09-04 20:22:55
    Od: kuchenka <k...@o...pl>

    po jakimm czasie od zlozenia wniosku przez net przychodzi mailem
    potwierdzenie na jakie konto wplacic pieniadze?

    niby rachunek wyswietla sie na koniec procedury zakladania lokaty, ale
    zawsze lepiej byloby miec maila

    minelo kilka godzin i nic

  • 5. Data: 2011-09-05 05:32:23
    Od: " " <k...@g...pl>

    kuchenka <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > potwierdzenie na jakie konto wplacic pieniadze?
    >
    > niby rachunek wyswietla sie na koniec procedury zakladania lokaty, ale

    Przecież właśnie po to założyłem ten wątek, by się o to zapytać :) U mnie
    minęły 2 dni i nic, kasa czeka na przelanie do Aliora, ale nie ma żadnego
    potwierdzenia na maila, na wiadomość wysłaną do nich, kiedy będą potwierdzenia
    też nie ma odpowiedzi.

    Naprawdę wysoka kultura bankowości, nie ma co.

  • 6. Data: 2011-09-05 06:13:41
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-09-05 07:32, k...@g...pl pisze:

> [...]
    > też nie ma odpowiedzi.
    >
    > Naprawdę wysoka kultura bankowości, nie ma co.

    U mnie minęła doba (zakładałem w niedzielę) i jest potwierdzenie mejlem.
    Widocznie ludź musi to klepnąć, a dopiero przyszedł do roboty.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 7. Data: 2011-09-05 06:20:20
    Od: Sneer <s...@n...mail>

    W dniu 2011-09-04 17:15, k...@N...gazeta.pl pisze:

    > Czy ktoś kto założył lokatę 100 może potwierdzić następujące fakty:
    >
    > 1. We wniosku od początku nigdy nie podawało się kwoty i można
    > przelać ile się chce w przedziale 1000-ok. 14000?

    Tak, zakładając lokatę nie podajesz kwoty, dopiero przelewem ustalasz
    wysokość lokaty.

> [...]
    > dostałem na email ani jednego potwierdzenia złożenia wniosków?
    > Pisaliście coś o jakiś pdfach z numerami kont, jak długo na nie

    Zakładając pierwszą lokatę czekałem 10h, od momentu złożenia wniosku na
    potwierdzenie pocztą elektroniczną. Przy drugiej 9h.

    > I jedna uwaga, te wnioski da się też składać masowo, ale nie tak
    > łatwo jak u Czarneckiego.

    Sneer

  • 8. Data: 2011-09-05 06:50:58
    Od: " " <k...@g...pl>

    Sneer <s...@n...mail> napisał(a):

    > Tak, zakładając lokatę nie podajesz kwoty, dopiero przelewem ustalasz
    > wysokość lokaty.

    Szkoda, że w potwierdzeniach nie ma żadnych warunków lokaty... Za to
    informacja, że przetrzymają sobie kasę jeden dzień za darmo.

    > Zakładając pierwszą lokatę czekałem 10h, od momentu złożenia wniosku na
    > potwierdzenie pocztą elektroniczną. Przy drugiej 9h.

    No, do mnie przyszły teraz hurtem. Czemu po 35 godzinach to nie wiem, pewnie
    dlatego, że to weekend.

  • 9. Data: 2011-09-06 21:06:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 04 Sep 2011 15:15:20 +0000, napisał(a):

> [...]
    > jakiś pdfach z numerami kont, jak długo na nie czekaliście?
    >
    > I jedna uwaga, te wnioski da się też składać masowo, ale nie tak łatwo

    Ja dzisiaj założyłem na próbę jedną lokatę przez www a jestem klientem
    Aliora. Powiadomienia na maila przyszło szybko w kilkanaście minut o ile
    dobrze pamiętam.
    Lokatę musiałem założyć z komputerem z systemem Windows, bo pod Linuxem
    za cholera nie chce przyjąć polskich znaków diakrytycznych, pod Windowsem
    zresztą też był problem ale przynajmniej działało wklejenie.

    Xenocide

  • 10. Data: 2011-09-06 21:31:56
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    bzdreg <b...@n...com> napisał(a):

> [...]

    A żebyś wiedział - kulturalni bankierzy nie pracują w weekendy ;^)

    > U mnie minęła doba (zakładałem w niedziele) i jest potwierdzenie mejlem.
    > Widocznie ludź musi to klepnąć, a dopiero przyszedł do roboty.

    Potwierdzam spostrzeżenie - wniosek weekendowy przyszedł mailem w
    poniedziałek rano. Za to poniedziałkowy od ręki.

    Jeszcze ciekawostka z zakładaniem lokaty. Obie zostały założone tego samego
    dnia kiedy wyszły przelewy. A obydwa wyszły rano, bo był zlecony zleceniem na
    dzień następny. Ale potwierdzenie założenia lokaty z przelewu z mBanku
    przyszło po 14'tej a z Euro dopiero po 19'tej.