  • 1. Data: 2011-09-05 10:03:01
    Temat: Getinonline, 5,86% netto na 4 miesiace, na wyscigi
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    Z 10k wnioskow zostalo niecale 4k, uhuhu :)

  • 2. Data: 2011-09-05 10:23:11
    Temat: Re: Getinonline, 5,86% netto na 4 miesiace, na wyscigi
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    ikarek <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl> napisał(a):

    > Z 10k wnioskow zostalo niecale 4k, uhuhu :)

    Zostało 6000 lokat, a potem dołożą 5 tysięcy, a potem 3 tysiące... To stały numer.

  • 3. Data: 2011-09-05 10:28:22
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl>

    <k...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Zostało 6000 lokat, a potem dołożą 5 tysięcy, a potem 3 tysiące... To
    > stały numer.

    Pomylilo mi sie z "lokata wspolna", myslalem ze licznik pokazuje
    liczbe zlozonych wnioskow :)

  • 4. Data: 2011-09-05 10:35:15
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "ikarek" <l...@p...spamerzy.tobrudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j4288e$ifj$1@news.onet.pl...

    > Pomylilo mi sie z "lokata wspolna", myslalem ze licznik pokazuje
    > liczbe zlozonych wnioskow :)

    Wspolna osiagnela 6,03 czyli tyle co obecnie w Aliorku
    ale IMO nie wszystkim chce sie kopac z wyzsza kultura
    za te 0,17% roznicy

  • 5. Data: 2011-09-05 10:48:11
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Waldek <n...@n...net> napisał(a):

    > Wspolna osiagnela 6,03 czyli tyle co obecnie w Aliorku
    > ale IMO nie wszystkim chce sie kopac z wyzsza kultura
    > za te 0,17% roznicy

    Są też pewnie tacy jak ja, Aliorem nie pogardziłem, ale i złotówkami w
    Skarbonce chętnie się zapakowałem na tyle na ile się dało :)