  • 71. Data: 2017-01-21 09:58:28
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.biznes.banki.mydlane Liwiusz pisze tak:

    > Sytuację mamy taką, że student nie podołał doładowaniu telefonu, a
    > rodzice szukają pomocy na usenecie

    w tych trudnych czasach kto nas przytuli jeśli nie usenet?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 72. Data: 2017-01-21 10:28:09
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 20.01.2017 o 14:57, J.F. pisze:
    > Obstawialbym, ze tylko Virgin - im ten system dziala jak chce.

    Właśnie. Mi dla jednego numeru w zależności od humoru i zakładki podaje
    stan zł: zero, prawidłowy, lub stan drugiego numeru na tym samym koncie.
    A pakiet #wszystkocośtam nie chce się właśnie włączyć od kilku dni, mimo
    że złotówek jest więcej niż 29.

    --
    Alf/red/

  • 73. Data: 2017-01-21 10:42:47
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Piotr Gałka wrote:

    > Czy PayU i mtransfer idzie przez BlueMedia?
    > Nie przypuszczałem.

    Człowiek się uczy przez całe życie. Nie "przez BlueMedię" tylko "do
    BlueMedii". Zadziwiająco dużo jest przypadków, gdy to BlueMedia obsługuje
    proces doładowań. Dlaczego operatorzy outsourcują do BlueMedii doładowania
    przelewami dostępne na ich własnych stronach? Pewnie dlatego że BlueMedia
    jest i tak zintegrowana z operatorami. Jest pośrednikiem doładowań w wielu
    serwisach niezależnych, w tym wiele banków mających w swojej bankowości
    elektronicznej usługę doładowania telefonu robi to za pośrednictwem
    BlueMedia. Skoro już to obługują to po co sam operator ma sobie robić drugi
    frontend do swojego systemu, skoro BlueMedia już to ma?

    Tak jest w przypadku virgin: https://virginmobile.pl/doladuj-sie

    Oświadczam, że:

    zapoznałem się z Regulaminem usługi natychmiastowego doładowania
    telefonu na kartę świadczonej przez Blue Media S.A. i akceptuję zawarte w
    nim warunki,

    Także jeszcze raz: jeżeli tuż po doładowaniu konta przyszedł SMS, który
    zachęcał aby całe doładowanie wydać na usługę premium, polecam sprawdzić czy
    operatorem numeru premium nie jest czasem BlueMedia.

    --
    Wysłane z pola.

  • 74. Data: 2017-01-21 21:03:42
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 20:00, Budzik pisze:
    > Ale Liwiusz ma rację, troche zabrzmiało rzeczywiście jakby dorosły chłop
    > potrzebował pomocy rodziców, zeby sobie inet w 21 wieku "skołowac" :)

    Tak mi się skojarzyło :)
    https://www.youtube.com/watch?v=6qkIatyFTCA&feature=
    youtu.be&t=2540

  • 75. Data: 2017-01-23 09:51:57
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-01-21 o 08:16, Kamil Jońca pisze:

    > Ale to tylko w parze z kimś czy cos przeoczyłem?
    > KJ

    Brak nolimit na stacjonarne. Bardzo się przydaje jak chcesz coś załatwić
    w przychodni, gazowni, energetyku, banku itp. Koleżanka ostatnio
    dzwoniła do jakiegoś banku, odebrali po ponad *godzinie*.
    Mnie by taka przyjemność kosztowała prawie 20 zł.

    Pozdrawiam

  • 76. Data: 2017-01-23 09:56:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-23 o 09:51, Miroo pisze:

> [...]
    > dzwoniła do jakiegoś banku, odebrali po ponad *godzinie*.
    > Mnie by taka przyjemność kosztowała prawie 20 zł.

    Ja też kilka dni temu wisiałem w przychodni godzinę na telefonie.
    Oczywiście "na połączeniu" z centralką.

    Nie rozumiem tych podniecających się "nolimtem" bez stacjonarnych. Gdyby
    jeszcze ten dorzutek stacjonarnych kosztował niewiadomo ile, ale tak to
    jest tylko efekt źle dobranej przez klienta oferty, albo skutek dziwnej
    polityki "oszczędzania" ("nie dopłacę 5zł, aby mieć nolimit na
    stacjonarne, bo na stacjonarne mogę dzwonić z domu z telefonu za 50zł").

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2017-01-23 10:11:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    [...]
    > Nie rozumiem tych podniecających się "nolimtem" bez
    Ale to Ty wprowadziłeś temat nolimit do wątku :)

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    You will stop at nothing to reach your objective, but only because your

  • 78. Data: 2017-01-23 10:15:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 20:56, Kris pisze:
    > Njumobile- 19zł nolimit komórki i sms i 1gb neta

    Znaczy bez stacjonarnych? Czyli du... nie nolimit poniżej 20 zł :-)

  • 79. Data: 2017-01-23 10:23:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Znaczy bez stacjonarnych? Czyli du... nie nolimit poniżej 20 zł :-)

    A to zalezy ile ktos na te stacjonarki dzwoni.
    Dla jednych to jednak moze byc nolimi za 19zl, dla innych za 29, dla
    jeszcze innych np za 23 zl srednio...

    J.

  • 80. Data: 2017-01-23 10:30:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Gdyby jeszcze ten dorzutek stacjonarnych kosztował niewiadomo ile,
    >ale tak to jest tylko efekt źle dobranej przez klienta oferty, albo

    Bo raz na rok dzwoni do przychodni, jakby nie wiedzial, ze
    telefonicznie to tam nic nie zalatwi :-)

    >polityki "oszczędzania" ("nie dopłacę 5zł, aby mieć nolimit na
    >stacjonarne, bo na stacjonarne mogę dzwonić z domu z telefonu za
    >50zł").

    Roznica bywa wieksza.

    Raczej ponarzekaj na operatorow, ktorzy nie wiadomo czego postanowili
    sobie ze stacjonarek zrobic zrodlo dochodu :-)

    J.