    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Date: Mon, 23 Jan 2017 09:56:30 +0100

    W dniu 2017-01-23 o 09:51, Miroo pisze:

    > Brak nolimit na stacjonarne. Bardzo się przydaje jak chcesz coś załatwić
    > w przychodni, gazowni, energetyku, banku itp. Koleżanka ostatnio
    > dzwoniła do jakiegoś banku, odebrali po ponad *godzinie*.
    > Mnie by taka przyjemność kosztowała prawie 20 zł.

    Ja też kilka dni temu wisiałem w przychodni godzinę na telefonie.
    Oczywiście "na połączeniu" z centralką.

    Nie rozumiem tych podniecających się "nolimtem" bez stacjonarnych. Gdyby
    jeszcze ten dorzutek stacjonarnych kosztował niewiadomo ile, ale tak to
    jest tylko efekt źle dobranej przez klienta oferty, albo skutek dziwnej
    polityki "oszczędzania" ("nie dopłacę 5zł, aby mieć nolimit na
    stacjonarne, bo na stacjonarne mogę dzwonić z domu z telefonu za 50zł").

    --
    Liwiusz