  • 1. Data: 2017-01-17 20:05:27
    Temat: Gotówka nadal rządzi
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Potrzebowałem 100 zł w gotówce.
    I okazuje się kartę z Milenium dopiero trzeci bankomat zaakceptował.

    Jak to jest ?

  • 2. Data: 2017-01-17 20:15:25
    Temat: Re: Gotówka nadal rządzi
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-01-17 o 20:05, Bolko pisze:
    > Potrzebowałem 100 zł w gotówce.
    > I okazuje się kartę z Milenium dopiero trzeci bankomat zaakceptował.
    >
    > Jak to jest ?

    Ty to masz chłopie same takie problemy :-).
    Nie piszesz nic konkretnie jak się objawiało to nieakceptowanie,
    ale chyba jesteś w stanie sam wymyślić co najmniej kilka przyczyn:
    po stronie bankomatu, z powodu łączy, po stronie banku, po stronie karty.

  • 3. Data: 2017-01-17 21:03:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-17 o 20:15, cef pisze:
    > Nie piszesz nic konkretnie jak się objawiało to nieakceptowanie,
    > ale chyba jesteś w stanie sam wymyślić co najmniej kilka przyczyn:
    > po stronie bankomatu, z powodu łączy, po stronie banku, po stronie karty.

    Jako że wiele lat obcuję z komputerami i wiem jak działają i potrafią
    nie działać (nawet te najdroższe/najlepsze/najlepiej serwisowane) to nie
    używam bankomatów bo to zbyt ważna dla mnie sprawa: "móc zapłacić" :-)

  • 4. Data: 2017-01-18 10:22:39
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 stycznia 2017 20:15:28 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > Ty to masz chłopie same takie problemy :-).

    "Karta jest nieobsługiwana"
    czy jakoś tak
    karta z Mielnium
    a bankomat np z PEKAO.
    Do wczoraj byłem świecie że każdego bankomatu wyciągnę kasę na terenie PL.
    Kwestia prowizji a tu zonk.

  • 5. Data: 2017-01-18 11:02:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A reklamacja do milka poszła ?

  • 6. Data: 2017-01-18 23:11:36
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Bolko wrote:

> [...]
    > karta z Mielnium
    > a bankomat np z PEKAO.
    > Do wczoraj byłem świecie że każdego bankomatu wyciągnę kasę na terenie

    Może masz kartę American Express - akurat Millenium do połowy 2016 roku
    takie wydawało.

    --
    Wysłane z pola.

  • 7. Data: 2017-01-19 16:14:41
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 23:11:41 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:

    > Może masz kartę American Express - akurat Millenium do połowy 2016 roku
    > takie wydawało.
    >
    > --
    > Wysłane z pola.

    nie normalną VISE