  • 61. Data: 2017-01-20 20:49:42
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 20:47, Akarm pisze:

    > Na przykład w sieci Virgin Mobile za 19 zł jest rozmawianie bez
    > ograniczeń na stacjonarne i komórkowe. Dodatkowo: 30 SMS i 300 MB.

    Miszcz ortografii nawet czytać nie umie ("zakładam że mówimy o minutach
    krajowych i sms/mms")

    --
    Liwiusz

  • 62. Data: 2017-01-20 20:50:31
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Akarm <a...@w...pl> writes:

    > Na przykład w sieci Virgin Mobile za 19 zł jest rozmawianie bez
    > ograniczeń na stacjonarne i komórkowe. Dodatkowo: 30 SMS i 300 MB.

    30SMS to jest dość daleko od "no limit"
    KJ
    ... My pants just went on a wild rampage through a Long Island Bowling Alley!!

  • 63. Data: 2017-01-20 20:56:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 20:47:28 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Na przykład w sieci Virgin Mobile za 19 zł jest rozmawianie bez
    > ograniczeń na stacjonarne i komórkowe. Dodatkowo: 30 SMS i 300 MB.

    Nie bardzo to nolimit
    Ale podałem wyżej:
    Njumobile- 19zł nolimit komórki i sms i 1gb neta

  • 64. Data: 2017-01-20 20:59:26
    Temat: Re: [OT] Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Ponieważ nie przypuszczam aby był sens hodować dalej studenta który o 12
    > w nocy ma jeszcze mnóstwo rzeczy na jutro.

    To jest zupełnie inny temat (zdecydowanie NTG) w żaden sposób nie
    tłumaczący Twojego rozumowania.
    Uważam, że odpowiedź jest nie na temat.

    > Wiekszośc z nas była
    > studentami i tak po prawdzie: czas akurat zawsze był, kwestia
    > organizacji i unikania wiecznych imprez. Jak ktoś się nie organizuje to
    > naprawde może nie warto się męczyć, studia powinny być przyjemnością a
    > nie katownią.

    Oczywiście.
    Ja w ogóle nie pamiętam, abym się na studiach uczył (może skleroza) z
    jednym wyjątkiem jak kiedyś czegoś nie mogłem z matmy ogarnąć i przez 4
    popołudnia w kółko czytałem 4 strony z książki. Olśniło mnie koło 22
    wieczorem przed kolo. Zamiast brać się wtedy za rozwiązywanie zadań
    postanowiłem wyobrazić sobie wszystkie możliwe zadania na ten temat i
    wystarczyło na 5-kę.
    Trochę miałem potem przebojów z kolegami bo mieli pretensje, że ja na
    pewno wszystkie zadania rozwiązałem tylko jak mnie od kilku dni o to
    męczyli to nie chciałem im podać rozwiązań. Nie wierzyli, że do
    ostatniej chwili nie rozumiałem, i że można zastąpić rozwiązywanie zadań
    ich układaniem.

    > Widziałem to z dwóch stron, zarowno studenta jak i prowadzącego. Nijak
    > nie potrafie pojąć tego typu sytacji.

    Teraz ja odpowiem udając, że piszesz o sytuacji, którą ja opisałem a nie
    o tej którą Ty (według mnie niepotrzebnie) do dyskusji wprowadzasz.
    Nie wyobrażasz sobie, że materiały potrzebne do przygotowania
    sprawozdania są w necie i jest do tego potrzebny dostęp i to wcale nie
    oznacza, że jakiś pracownik dydaktyczny musi wtedy być aktywny?
    Za moich czasów (jak uczyłem na politechnice) studenci nie potrzebowali
    dostępu do neta (nie było czegoś takiego), ale teraz jest inaczej.

    > Widocznie byłem na mało ciekawej
    > uczelni. Miszczuf z oczami na zapałkach przewijało się cała masa, ale
    > zazwyczaj po pierwszym roku znikali w rynku pracy McDonalda. Miałem z
    > tego czasem cheesburgera bez kolejki a oni jak by bardziej usmiechnięci.

    A ja mam nadzieję, że tego konkretnego miszcza da się doprowadzić do
    "przyjemności ze studiowania", bo nie jest głupi, tylko ma duże zaległości.
    P.G.

  • 65. Data: 2017-01-20 21:12:56
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 20-01-2017 o 19:46, Liwiusz pisze:

    > Już wiem #wszystko :)
    > Zastanawiam się tylko co to za dodatkowy pakiet internetu za 29zł, skoro
    > tam pakiet taki kosztuje 25zł (29zł kosztuje cały pakiet #bezlimitu, ale
    > wcześniej pisałeś, że ten pakiet nadal jest włączony, skończył się tylko
    > internet z tych 10gb w niego wchodzący).

    Czegoś musiałeś nie zrozumieć, albo ja się gdzieś walnąłem.

    Chodziło o dodatkowy pakiet GB. No i do wyboru (teraz zajrzałem) 3G za
    15zł i 10G za 25zł.
    Wybraliśmy 10G. Żona wpłaciła 30 (bo chyba na liście standardowych wpłat
    nie ma 25) więc kliknęła 30.
    W jakimś momencie mogłem napisać, że ten pakiet był za 30, ale nie
    sądzę, abym napisał, że za 29.
    P.G.

  • 66. Data: 2017-01-20 21:38:31
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-01-20 o 20:50, Kamil Jońca pisze:
    > 30SMS to jest dość daleko od "no limit"
    > KJ

    Faktycznie.
    Jeśli ktoś oprócz rozmów bez ograniczeń na stacjonarne i komórkowe musi
    wysyłać nieograniczoną ilość SMS, to w sieci Virgin Mobile zapłaci
    więcej. Taki pakiet kosztuje 25 zł.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 67. Data: 2017-01-20 21:49:35
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-20 20:59, Piotr Gałka wrote:
    > To jest zupełnie inny temat (zdecydowanie NTG) w żaden sposób nie
    > tłumaczący Twojego rozumowania.
    > Uważam, że odpowiedź jest nie na temat.

    Nie musisz uważać, w temacie to oznaczyłem.

> [...]
    > sprawozdania są w necie i jest do tego potrzebny dostęp i to wcale nie
    > oznacza, że jakiś pracownik dydaktyczny musi wtedy być aktywny?

    Nikt nie zakłada że student na 8h przed oddaniem siądzie przed
    sprawozdaniem. Zazwyczaj zakłada się że ma na to tydzień, miedzy
    laborkami. Bywały przypadki kiedy były to laborki jedna po drugiej,
    wtedy nikt przy zdrowych zmysłach [1] nie kazał robić tego w czasie
    zerowym. Nie ma tu zapewne winy prowadzącego, ja tylko jestem taki
    złośliwy cham że posłużyłem się sarkazmem.

    A być może również wyjątkowo głupi jestem, ale sprawozdania robiłem po
    laborkach. Bo coś jeszcze pamiętałem. Reszta roku, szczególnie na 1/2
    sem stosowała praktykę odwrotną ze skutkami mizernymi. Potem już nie
    musieli.

    > Za moich czasów (jak uczyłem na politechnice) studenci nie potrzebowali
    > dostępu do neta (nie było czegoś takiego), ale teraz jest inaczej.

    Niewiele. Może poza faktem że za innych czasów jak by się obudził ktoś o
    24 że nie ma sprawozdania to biblioteki nie można by otworzyć za 30zł i
    ksero tez nie działa. Trzeba było *przewidywać* konsekwencje balowania,
    pracy czy przytulania. Sztuka jak widać zanika.

    > A ja mam nadzieję, że tego konkretnego miszcza da się doprowadzić do
    > "przyjemności ze studiowania", bo nie jest głupi, tylko ma duże zaległości.
    > P.G.

    Powodzenia. Mam jednak mieszane uczucia sądząc po skali zawalenia
    tematu. Ku zachęcie: prawie wszyscy moi koledzy którzy nie poszli na
    studia mają dzisiaj więcej hajsu i mniejszą świadomość ogólną ->
    mniejszy stres.

    PS. Cieszyc się należy że to sprawozdanie jednak nie powstało, skoro
    człek miał kłopoty z czytaniem SMSa i czajeniem bazy.

    [1] Tak wiem, to kłopotliwe założenie, stan faktycznie może być inny.

  • 68. Data: 2017-01-20 22:58:45
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Niewiele. Może poza faktem że za innych czasów jak by się obudził ktoś o
    > 24 że nie ma sprawozdania to biblioteki nie można by otworzyć za 30zł i
    > ksero tez nie działa.
    Nie za bardzo widzę (trochę widzę, ale słabo) związek sprawozdania z
    biblioteką.
    Ksero?
    Jak pracowałem na polibudzie to aby skopiować jedną stronę musiałem
    pisać podanie i dostać na nim jedną a może kilka pieczątek i podpisów.

    > Powodzenia. Mam jednak mieszane uczucia sądząc po skali zawalenia
    > tematu.

    Pożyjemy, zobaczymy.
    P.G.

  • 69. Data: 2017-01-21 02:18:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Jan 2017 22:58:45 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > Nie za bardzo widzę (trochę widzę, ale słabo) związek sprawozdania z
    > biblioteką.

    Czasem trzeba w tym sprawozdaniu cos madrego napisac, a co dokladniej
    to napisali w pewnej ksiazce/skrypcie, a ona w bibliotece :-)

    J.

  • 70. Data: 2017-01-21 08:16:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

    > Nie bardzo to nolimit
    > Ale podałem wyżej:
    > Njumobile- 19zł nolimit komórki i sms i 1gb neta

    Ale to tylko w parze z kimś czy cos przeoczyłem?
    KJ

    What is worth doing is worth the trouble of asking somebody to do.