    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Date: Sat, 21 Jan 2017 10:42:47 +0100

    Piotr Gałka wrote:

    > Czy PayU i mtransfer idzie przez BlueMedia?
    > Nie przypuszczałem.

    Człowiek się uczy przez całe życie. Nie "przez BlueMedię" tylko "do
    BlueMedii". Zadziwiająco dużo jest przypadków, gdy to BlueMedia obsługuje
    proces doładowań. Dlaczego operatorzy outsourcują do BlueMedii doładowania
    przelewami dostępne na ich własnych stronach? Pewnie dlatego że BlueMedia
    jest i tak zintegrowana z operatorami. Jest pośrednikiem doładowań w wielu
    serwisach niezależnych, w tym wiele banków mających w swojej bankowości
    elektronicznej usługę doładowania telefonu robi to za pośrednictwem
    BlueMedia. Skoro już to obługują to po co sam operator ma sobie robić drugi
    frontend do swojego systemu, skoro BlueMedia już to ma?

    Tak jest w przypadku virgin: https://virginmobile.pl/doladuj-sie

    Oświadczam, że:

    zapoznałem się z Regulaminem usługi natychmiastowego doładowania
    telefonu na kartę świadczonej przez Blue Media S.A. i akceptuję zawarte w
    nim warunki,

    Także jeszcze raz: jeżeli tuż po doładowaniu konta przyszedł SMS, który
    zachęcał aby całe doładowanie wydać na usługę premium, polecam sprawdzić czy
    operatorem numeru premium nie jest czasem BlueMedia.

    --
    Wysłane z pola.