  • 1. Data: 2003-09-21 06:26:42
    Temat: Gdzie najnizsza prowizja przy wplacie do MBanku ?
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Mam konto w MBanku. Gdzie zaplace najnizsza prowizje przy wplacie rzedu 10
    tys na to konto ? Poczta (jakie maja teraz terminy wplat ? z dwa tygodnie
    ciagle ?) ? Czy jakis bank ?

    Fantom
    ps. Chodzi o wplate teraz wiec zalozenie drugiego konta np w Lukasie nie
    wchodzi w rachube.

  • 2. Data: 2003-09-21 07:59:57
    Od: "Lolek" <b...@o...pl>

    > Mam konto w MBanku. Gdzie zaplace najnizsza prowizje przy wplacie rzedu 10
    > tys na to konto ? Poczta (jakie maja teraz terminy wplat ? z dwa tygodnie
    > ciagle ?) ? Czy jakis bank ?

    Może SKOK

  • 3. Data: 2003-09-21 09:25:56
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 21 Sep 2003 08:26:42 +0200, "Fantom"
    <s...@u...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >ciagle ?) ? Czy jakis bank ?
    >
    >Fantom
    >ps. Chodzi o wplate teraz wiec zalozenie drugiego konta np w Lukasie nie

    IMHO Raiffeisen Bank. Prowadzenie konta lokacyjnego nic nie kosztuje,
    przelew za darmo (dowolna kwota). Ja mam i sobie chwalę ;), a nie
    korzystam na codzień ...
    Założenie konta od ręki, od razu można zrobić przelew, także nie widze
    problemu ;)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 4. Data: 2003-09-21 09:39:04
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    3...@4...com,
    Dentarg <d...@i...com>:

> [...]
    > korzystam na codzień ...
    > Założenie konta od ręki, od razu można zrobić przelew, także nie widze

    No wlasnie, lepiej poczekac nawet kilka dni i zalozyc to konto, niz placic
    nawet te najnizsza prowizje, bo to wyjdzie min. 50zl (0,5% na poczcie i PKO
    BP).

    A co do szybkosci, nowa wplata "standard" (Elixir) idzie ok. 2 dni robocze
    przy tym samym koszcie dla wysokich kwot. Podobna prowizja i szybkosc w PKO
    BP.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-09-21 18:26:24
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    Fantom wrote:
    > Mam konto w MBanku. Gdzie zaplace najnizsza prowizje przy wplacie
    > rzedu 10 tys na to konto ?

    W kawiarence mBanku prowizja 0zł !!!

    ps. sa takie, zdaje sie, tylko 3 w Polsce :(
    --
    Adik "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

  • 6. Data: 2003-09-21 18:33:20
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Adik" <a...@i...pl> wrote in message
    > W kawiarence mBanku prowizja 0zł !!!

    W kawiarenkach mozna wplacac pieniadze???

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 7. Data: 2003-09-21 18:35:30
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak wrote:
    > W kawiarenkach mozna wplacac pieniadze???

    tfu..
    nie w kawiarenkach tylko mKioskach!
    to mialem na mysli.
    no chyba ze kawiarenki i mKioski to to samo :)

    z tego co mi wiadomo sa tam bankomaty depozytowe,
    a widomo mi ze strony mBank :)

    "Czym jest mKiosk?
    (..)
    - bankomat depozytowy mBanku, dzięki któremu po raz pierwszy będziesz mógł
    wpłacać gotówkę do mBanku BEZ PROWIZJI. Operacje te mogą być dokonywane przy
    użyciu karty mBanku a wpłaty gotówkowe nie będą obarczone żadną prowizją.
    "
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/mkiosk.html

  • 8. Data: 2003-09-21 18:49:05
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Adik" <a...@i...pl> wrote in message
    > z tego co mi wiadomo sa tam bankomaty depozytowe,
    > a widomo mi ze strony mBank :)

    Tylko ze jak na razie to jest jeden bankomat depozytowy - w Łodzi. W
    pozostalych mKioskach na razie nie ma. Podobno "nie dowiezli"

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 9. Data: 2003-09-22 06:01:55
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    > przy tym samym koszcie dla wysokich kwot. Podobna prowizja i szybkosc w

    PKO BP ma 1 % chyba, a na poczcie nie wiem ile czasu ta kase beda przelewac.

    Fantom

  • 10. Data: 2003-09-22 20:17:40
    Od: "PePe_M" <s...@n...thx>

    W artykule bkjgb7$9t5$...@a...news.tpi.pl,
    niejaki(a): Fantom z adresu <s...@u...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Mam konto w MBanku. Gdzie zaplace najnizsza prowizje przy wplacie
    > rzedu 10 tys na to konto ? Poczta (jakie maja teraz terminy wplat ? z
    > dwa tygodnie ciagle ?) ? Czy jakis bank ?

    W Banku Spoldzelczym od tej kwoty zaplacisz 8 zlotych (min. oplata - 2 zlote
    od wplaty do 400) elixirem chyba 16.

    --
    PePe_M '-= washi#o2.pl -='
    "Miłość jest kombinacją podziwu, szacunku i namiętności"