  • 1. Data: 2003-09-21 09:09:48
    Temat: Odsetki od kredytu przeterminowanego - czy można zmniejszyć
    Od: "Kajci" <k...@W...onet.pl>

    Mam pytanie. Posiadam przeterminowany kredyt w jednym z banków. ( wraz z
    odsetkami około 10 000 zł ) Przeterminowanie wynosi ponad rok. Do tej pory
    bank nie miał szans dostać żadnych pieniędzy ale obecnie pojawiła się
    mozliwość iż spłacę cały kredyt.
    Czy jest jakiś sposób na wynegocjowanie redukcji odsetek. Jeśli tak to jak się
    do tego zabrać.

  • 2. Data: 2003-09-22 10:16:54
    Od: "kici12" <k...@g...pl>

    Oczywiście , że można . Zlóż do banku wniosek o zawarcie umowy ugody
    polegająej na tym że splacisz całość należności glównej za jednym razem lub
    w ratach a oni niech ci umorzą częśc lub nawet całość naliczonych odsetek od
    prztetrminowanej należności. Jeżeli w banku sa kumaci ludzie to na pewno na
    to pójdą jezeli nie to walcz i pisz pisma , najlepiej do Dyrektora Oddziału.
    ( to zawsze działa ). Każdy bank ma proceduty zawierania umów
    restrukturyzacyjnych i wniosek klienta/dłużnika nie może pozostać
    nierozpatrzony. Jak cię oleją to pisz skargi. ( to zawsze działa ).

    pozdrawiam KICI
    jak potrzebujesz w pomocy w tej materii to daj znać.