  • 1. Data: 2003-09-20 14:50:00
    Temat: mbank?
    Od: Jasiu <jasiu8@.nospam.tlen.pl>

    Witam wszystkich !
    Chciałbym zapytać ponieważ 3 dni temu wypisałem formularz zgłoszenia
    chęci otwarcia rachunku w mbanku jak długo sie czeka aż dostanę
    potwierdzenie?
    I jeszcze jedno ktoś mówił mi że jest również jakaś książeczka kodów
    którą trzeba zamówić?
    A co chodzi?
    Pozdrawiam
    Jasiu

  • 2. Data: 2003-09-20 14:55:47
    Temat: Re: mbank?
    Od: "RysioPysio" <r...@N...pop.e-wro.pl>

    Użytkownik "Jasiu" <jasiu8@.nospam.tlen.pl> napisał w wiadomości
    > : Witam wszystkich !
    > : Chciałbym zapytać ponieważ 3 dni temu wypisałem formularz zgłoszenia
    > : chęci otwarcia rachunku w mbanku jak długo sie czeka aż dostanę
    > : potwierdzenie?

    To niestety jest loteria :(

    > : I jeszcze jedno ktoś mówił mi że jest również jakaś książeczka kodów
    > : którą trzeba zamówić?
    > : A co chodzi?
    Najlepiej by było jakbyś poczytał regulamin na strona mBanku.
    W skrócie ta "książeczka" to lista kodów jednorazowych do definiowania
    kontrahentów i wykonywania innych aktywnych operacji na rachunku.

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 3. Data: 2003-09-20 15:06:49
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Jasiu <jasiu8@.nospam.tlen.pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich !
    > A co chodzi?
    Poczytaj tutaj http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_faq_2105
    .html
    > Pozdrawiam
    > Jasiu

    Pozdrawiam
    marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 4. Data: 2003-09-20 17:18:38
    Od: "Duke" <b...@p...wp.pl>

    Jasiu <jasiu8@.nospam.tlen.pl> wrote:

    > I jeszcze jedno ktoś mówił mi że jest również jakaś książeczka kodów
    > którą trzeba zamówić?
    > A co chodzi?

    Skoro nie masz ochoty odrobinę się wysilić, i poczytać trochę o
    zasadach działania banku (lub nie rozumiesz prostego tekstu po polsku) w
    którym masz zamiar założyć konto to lepiej odpuść sobie banki
    internetowe. Na pewno żaden Ci się nie spodoba. Idź lepiej do markurka
    tam Ci wszystko dokładnie wytłumaczą i pokażą palcem..

  • 5. Data: 2003-09-20 17:28:25
    Od: Jasiu <jasiu8@.nospam.tlen.pl>

    Był piękny dzień 2003-09-20 17:06,ale użytkownik Marcin Dominiak napisał:

    > Poczytaj tutaj http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_faq_2105
    .html

    > Pozdrawiam
    > marcin
    > http://www.cuf.prv.pl

    Serdeczne dzięki
    Pozdrawiam
    Jasiu

  • 6. Data: 2003-09-20 18:13:56
    Od: Jasiu <jasiu8@.nospam.tlen.pl>

    Był piękny dzień 2003-09-20 19:18,ale użytkownik Duke napisał:

> [...]
    > internetowe. Na pewno żaden Ci się nie spodoba. Idź lepiej do markurka
    > tam Ci wszystko dokładnie wytłumaczą i pokażą palcem..

    Ciesze sie że jest w Polsce jeszcze grono ludzi "życzliwych" którzy
    zawsze potrafią pocieszyć.
    Pierwszy raz zapytałem o coś w grupach bo uważam iż są one po to aby
    ewentualnie pomóc innym jeżeli chcesz mnie uczyć czytać to sobie to daruj.
    A tak pozatym jak będziesz miał kiedyś jakiś problem to napisz do
    Przyjaciółki bo na grupie możesz trafić na kogoś takiego samego jak ty
    Pozdrawiam
    Jasiu

  • 7. Data: 2003-09-21 19:45:34
    Od: "Janusz Kesik" <z...@z...dzem.int>

    Właśnie dzisiaj mija bodajże dwa tygodnie od momentu wypełnienia wniosku, a do
    dzisiaj rachunek nie jest w pełni funkcjonalny (jak dotąd tylko na wpłaty).
    Oj, czuję że podziękuję im zanim na dobre się rozkręci... :-/
    Zawiodłem się.

    JK

  • 8. Data: 2003-09-23 06:17:42
    Od: Jasiu <b...@n...o2.pl>

    Był piękny 2003-09-21 21:45, jednak* Janusz Kesik* napisał :
> [...]
    dzisiaj rachunek nie jest w pełni funkcjonalny (jak dotąd tylko na wpłaty).
    > Oj, czuję że podziękuję im zanim na dobre się rozkręci... :-/

    Witam!
    No powiem ci że również nie wiem co zrobić mam tak samo jak ty mieszane
    uczucia ponieważ po pierwszej próbie kontaktu nikt na razie nie kwapi
    się z kolejną.
    A pżecież to banki są dla nas a nie my dla banków.]

    Mam pytanie nie wiecie może z jakich bankomartów można wypłacać
    pieniądze mając konto w VW Banku bez prowizji?

    PS. Acha dopuki niczego nie podpisywałem z mbanku mogę w każdej chwili
    zrezygnować bez poniesienia jakiś opłat karnych - prawda?
    PZDR

    --
    Pozdrowienia
    Blecota