  • 1. Data: 2003-09-20 17:19:01
    Temat: Czy bank ujawni nr konta obcej osobie?
    Od: Andrzej Bedli??ski <a...@b...com>

    Musze; przes?ac' jednemu panu pienia;dze.Mam jego stary numer konta(przed
    IBANowy) i z.adnego kontaktu telefonicznego.
    Wiem który oddzia? którego banku.
    Czy bank udzieli mi odpowiedzi jez.eli zwróce sie; do tego banku o podanie
    numeru rachunku?
    Pozdrawiam.Andrzej.

  • 2. Data: 2003-09-20 19:02:50
    Temat: Re: Czy bank ujawni nr konta obcej osobie?
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Andrzej Bedli??ski wrote:
    > Musze; przes?ac' jednemu panu pienia;dze.Mam jego stary numer
    > konta(przed IBANowy) i z.adnego kontaktu telefonicznego.
    > Wiem który oddzia? którego banku.

    A nie powiesz który?
    Moze ten bank akceptuje przelewy kierowane na stary numer?
    Moze spróbuj wplacic gotówke?

    > Czy bank udzieli mi odpowiedzi jez.eli zwróce sie; do tego banku o
    > podanie numeru rachunku?

    Nie udzieli. A przynajmniej nie powinien.
    Jak skladasz dyspozycje, to musisz podac jednoczesnie numer konta i
    nazwe odbiorcy.
    Chyba, ze numer NRB-owski jest przerobionym "starym" numerem - wtedy
    wystarczy ze bank Ci poda sposób konwersji, a wyliczysz sobie sam lub
    ktos z grupy pomoze :)

    Inaczej zostaje przekaz pocztowy.

    --
    uklony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-09-20 22:09:16
    Od: Andrzej BedliA*?ski <a...@b...com>

    Dzięki za podpowiedź.
    Stary numer to 12401268-00820-161-2700-211112-001-0000.
    W tej postaci niezabardzo da się wpisać w druczek polecenia przelewu.
    Jak można to skonwertować?
    Pozdrawiam.Andrzej.

  • 4. Data: 2003-09-20 22:14:28
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkij6p$6u$...@a...news.tpi.pl,
    Andrzej BedliA*?ski <a...@b...com>:
    > Dzięki za podpowiedź.
    > Stary numer to 12401268-00820-161-2700-211112-001-0000.
    > W tej postaci niezabardzo da się wpisać w druczek polecenia przelewu.
    > Jak można to skonwertować?

    Czy powodem pytania bylo to, ze sie nie miesci na druczku?

    Na przyszlosc pytaj od razu jasno (co chcesz osiagnac, jakie widzisz
    przeszkody) i sam nie kombinuj, bo prawdopodobnie Twoje pytanie jest
    *zupelnie* obok tematu.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-09-20 22:37:23
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Andrzej BedliA*?ski" <a...@b...com> napisał w
    wiadomości news:bkij6p$6u$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Stary numer to 12401268-00820-161-2700-211112-001-0000.
    > W tej postaci niezabardzo da się wpisać w druczek polecenia przelewu.
    > Jak można to skonwertować?

    PEKAO II O. II O. w Gdańsku .
    Zadzwoń, zapytaj się.
    wpisz ile się zmiesci. "Ogon" po 2700 jest zbędny

  • 6. Data: 2003-09-20 22:38:19
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Andrzej BedliA*?ski" <a...@b...com> napisał w
    wiadomości news:bkij6p$6u$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Stary numer to 12401268-00820-161-2700-211112-001-0000.

    A ten Pan ma jeszcze konto w TYM banku ????????????????????????

  • 7. Data: 2003-09-20 22:58:23
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    SP9LWH wrote:

    > PEKAO II O. II O. w Gdańsku .
    > Zadzwoń, zapytaj się.
    > wpisz ile się zmiesci. "Ogon" po 2700 jest zbędny

    Ogon można uciąć, ale Pekao słynie z tego że nie umie księgować
    poprawnie przelewów kierowanych na stary numer.
    Jak mała kwota, to można puścić... A najlepiej faktycznie zadzwonić do
    oddziału; może się jakaś życzliwa pani trafi i poda numer NRB-owski? ;))

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 8. Data: 2003-09-21 05:27:49
    Od: Andrzej BedliA*?ski <a...@b...com>

    Dziękuje za wszyskie podpowiedzi.
    Jutro zadzwonie do tego banku.
    Pozdrawiam.Andrzej.

  • 9. Data: 2003-09-21 16:05:22
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Użytkownik Piotr Grzegorz Skowronski napisał:
> [...]
    > Jak mała kwota, to można puścić... A najlepiej faktycznie zadzwonić do
    > oddziału; może się jakaś życzliwa pani trafi i poda numer NRB-owski? ;))

    Taaa, dobrze że taki mają:

    12401268-00820-161-2700-211112-001-0000
    Raport wygenerowany przez program IBANator 2.0
    Data generowania : 03-09-21
    =========
    Dane jednostki banku
    Numer rozliczeniowy jednostki : 12401268
    Stary numer jednostki : 519182

    Bank Polska Kasa Opieki S.A. (PEKAO)
    II O. w Gdańsku
    ul.Garncarska 23
    80-894 Gdańsk

    Uczestniczy w poleceniu zaplaty : TAK
    Uczestniczy w porozumieniu czekowym : NIE
    Numeracja rachunków wg IBAN/NRB : Brak

    Uczestniczy pośrednio w systemie ELIXIR : poprzez jednostkę 12402076
    Uczestniczy bezpośrednio w systemie SYBIR : TAK
    =========
    http://www.ebanki.pl/iban/

    K.

  • 10. Data: 2003-09-21 16:13:44
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bkki9n$e7e$...@n...news.tpi.pl,
    Krystek <k...@s...pl_>:

    > Taaa, dobrze że taki mają:

    > Numeracja rachunków wg IBAN/NRB : Brak

    A wiec dokladnie tak jak myslalem - pytanie w temacie to zupelna zmylka i
    strata czasu.

    --
    Robert