  • 1. Data: 2003-09-20 19:57:09
    Temat: Bank poszukiwany:-)
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

    Cześć!

    Szukam banku - niestety w rachubę wchodzą tylko marmurki (muszę mieć gdzie
    wpłacać gotówkę).
    Do wyboru mam następujące:
    -PeKaO S.A.,
    - PKO BP S.A,
    -BPH PBK,
    -Bank Pocztowy,
    -BGZ
    -MIllenium
    -Bank Śląski
    -Citek

    A wg jakich kryterium szkukam?
    -najniższe opłaty za prowadzenia konta i za przelewy (miesięcznie 1-3
    przelewy do mBanku)
    -dostęp do rachunku przez internet i najlepiej brak opłaty za tą usługę,
    -tania karta debetowa (najlepiej za darmo - przynajmiej na początek)
    -karta embosowana debetowa.

    Na marginesie wspomnę, że konto ma być prowadzone dla doktoranta. Do tej
    pory miałem w BZ WBK, ale tam obsługa stwierdziła, że doktorant to już nie
    student i ulgi sie nie należą.A wg rzepy BZ WBK to najdroższy bank - tak
    wieć po co mam przepłacać, skoro ponoć konkurencja tańsza, a ja do banków
    się nie przywiązuję.

    Dzięki i pozdrawiam,
    TJ

  • 2. Data: 2003-09-20 20:24:41
    Temat: Re: Bank poszukiwany:-)
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > - PKO BP S.A,

    A ściślej inteligo - karta embosowana też pewnie niedługo będzie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-09-21 14:08:34
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

    osobiście używam CitiBanku.
    Zalety:
    -oddział w każdym większym mieście
    -całkiem miła obsługa
    -darmowy dostęp przez internet
    -bezpłatne przelewy
    -bezpłatne wybieranie z euronetu (ale to juz chyba wiekszość banków ma)
    -w miare tania (4,50zl) prowizja za wybieranie pieniedzy w zagranicznych
    bankomatach
    - sensowne opłaty za wykonywanie przelewów zagranice (np wygrane na ebay)
    ale tylko w oddziałach, za to na miejscu expresowo

    Wady:
    - 7 zł miesięcznie z czego 3zł za kartę płatniczą (rocznie jakieś 36zł
    wychodzi) oraz 4zł za citiphone z którego wogóle nie korzytam (bo jest
    internet)
    - trzeba miec udokumentowane dosc wysokie zarobki zeby dostać karte
    kredytową ktora i tak nie ma bezpośredniego powiązania z naszym rachunkiem
    podstawowym. A 2500zl brutto zeby dostać karte nie każdemu w tym kraju się
    tak łatwo uzbiera..

    Marcin

  • 4. Data: 2003-09-21 15:32:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/21/2003 4:08 PM, Użytkownik Marcin Kuczera napisał:

    > -w miare tania (4,50zl) prowizja za wybieranie pieniedzy w zagranicznych
    > bankomatach

    4zl...

    > - 7 zł miesięcznie z czego 3zł za kartę płatniczą (rocznie jakieś 36zł

    2zl za karte (przy CitiKoncie)

    > - trzeba miec udokumentowane dosc wysokie zarobki zeby dostać karte

    Nie prawda :)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 5. Data: 2003-09-21 15:57:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > 2zl za karte (przy CitiKoncie)

    To ja cholera mialem w jakims innym citi to moje konto ;)
    W TOiP jest 4 zl za prowadzenie, jesli srednie saldo < 2,5 tys zl, karta
    debetowa 2 zl, citiphone 3 zl (i nie da sie niestety nie korzystac). Razem 9
    zl - jak na moj gust troche za duzo, bo KK choc dobra, to jednak trudno ja
    dostac.

  • 6. Data: 2003-09-21 16:12:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/21/2003 5:57 PM, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > To ja cholera mialem w jakims innym citi to moje konto ;)

    e-e?:)

    Tak napisalem :))

    > citiphone 3 zl (i nie da sie niestety nie korzystac).

    tzn da sie, rezygnujac z CitiKarty

    > Razem 9 zl

    Dokladnie ;)

    > bo KK choc dobra, to jednak trudno ja dostac.

    Ale KK nie jest powiazana z rachunkiem bierzacym, wiec co ma jedno z
    drugim? A sposobow na otrzymanie CC jest kilka:
    -zaswiadczenie o dochodach
    -depozyt 15.000 na miesiac
    -depozyt 10.000 na 3 miesiace
    (chyba ze jestes lekarzem prowadzacym wlasna dzialalnosc, wtedy tylko
    dyplom + dowod)

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2003-09-21 17:09:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > tzn da sie, rezygnujac z CitiKarty

    No swietnie - to ciekawe jak ja moglbym placic w sklepie, albo wyplacic
    pioeniadze w bankomacie?
    Jak nic 9 zl. :)))

    > Ale KK nie jest powiazana z rachunkiem bierzacym, wiec co ma jedno z
    > drugim? A sposobow na otrzymanie CC jest kilka:

    No wlasnie - ze nie ma VC :))) KK to ja kurka dostalem dopiero pod lokate w
    Multi a juz mysle, co ja zrobie w maju, bo juz raczej nie zdecyduje sie na
    jej przeduzenie. Pewnie najnormalniej z niej zrezygnuje... :)

    > -zaswiadczenie o dochodach

    ops :) a skad ja ci wytrzasne zaswiadczenie o umowe o prace?

    > -depozyt 15.000 na miesiac

    buhehhehe

    > -depozyt 10.000 na 3 miesiace

    he he he, juz nie pamietam kiedy taka kwote mialem na rachunku ;)

    > (chyba ze jestes lekarzem prowadzacym wlasna dzialalnosc, wtedy tylko
    > dyplom + dowod)

    A to pech :) Trzeba bylo na konowala isc ;)
    P.S. A bariery wiekowej nie ma???

    Reasumujac - ja w tym momencie wszystko placace praktycznie KK Multi (ta pod
    lokate), wczesniej VC Multi (jeszcze wczesniej VC z BZWBK) - zaleta (jak dla
    mnie) tych kart jest fakt, ze sa wlasnie powiazane z kontem - no i moglem je
    bez tych warunkow dostac :)

    Dlatego jak dla mnie (warte podkreslenia) Citek jest za drogi. Do placowek
    nie lubie chodzic, to samo mialbym w mBanku (zwazywszy na bezplatne przelewy
    nie w Inteligo). Jak dla mnie funkcjonalnosc podobna do ePakietu (podobna
    cena), a ten fajniejszy przez free wyplaty VE z kazdego bankomatu (kurs
    wymiany pomijam :)

  • 8. Data: 2003-09-21 17:15:46
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

> [...]
    > Multi a juz mysle, co ja zrobie w maju, bo juz raczej nie zdecyduje sie na
    > jej przeduzenie. Pewnie najnormalniej z niej zrezygnuje... :)

    Jak to co. Przeniesiesz kartę do BPHPBK:-)
    Trzy ostatnie wyciągi + dowód osobisty + zapytanie w BIKu (nie pamiętam
    jak jest z wojskiem, bo mam uregulowane). Jak wybierzesz dobry moment to
    ją jeszcze free dostaniesz.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 9. Data: 2003-09-21 17:32:32
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bkkm0t$of7$1@news.onet.pl...

    > Jak nic 9 zl. :)))

    Michal... jeszcze raz... jesli srednie miesieczne saldo jest wyzsze niz 2500
    PLN nie placisz za prowadzenie... wtedy tylko 5 PLN. Jak masz zamiar
    przelewa kase tylko wtedy gdzy chcesz wyplacic z placowce albo skorzystac z
    pobliskiego bankomatu to faktycznie 9 ;).

    > ops :) a skad ja ci wytrzasne zaswiadczenie o umowe o prace?

    A gdzie Michal1.N napisal, ze musi byc umowa o prace? ;)

    > P.S. A bariery wiekowej nie ma???

    21 lat?

    Maciej

  • 10. Data: 2003-09-21 17:34:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]

    pobliskiego bankomatu to faktycznie 9 ;).

    > ops :) a skad ja ci wytrzasne zaswiadczenie o umowe o prace?

    A gdzie Marcin1.N napisal, ze musi byc umowa o prace? ;)

    > P.S. A bariery wiekowej nie ma???

    21 lat?

    Maciej