  • 1. Data: 2003-09-20 14:41:01
    Temat: wg cennika inteligo PKO-BP jest "innym/obcym" bankiem?
    Od: "janke" <j...@p...fm>

    witam
    chcialem zobaczyc w TOPIP inteligo jakie sa koszty przelewow. wiem, ze 0,99
    lub 0.00 wewnatrz.
    ale w TOiP sa dwa rodzaje przelewow:
    w ramach kont wlasnych inteligo za 0.00 wlasnie
    do obcego banku (zwanego w tabeli innym) za 0,99

    99gr to nie duzo, rpoblem w czym innym - czy marmurowy PKO BP jest tu
    rozumiany jako inny bank? obcy?

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2003-09-20 15:04:00
    Temat: Re: wg cennika inteligo PKO-BP jest
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    janke <j...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > do obcego banku (zwanego w tabeli innym) za 0,99
    >
    > 99gr to nie duzo, rpoblem w czym innym - czy marmurowy PKO BP jest tu
    Jeśli przelewasz z konta Inteligo(prywatne) na dowolny rachunek w PKOBP to
    jest bez opłaty(sprawdzone ).Jak w przypadku konta firmowego Inteligo to nie wiem.
    Pozdrawiam
    marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 3. Data: 2003-09-20 16:35:00
    Od: "janke" <j...@p...fm>

    > Przlewy do PKO BP z inteligo są darmowe na zasadzie promocji. Podobnie,
    jak
    > wpłaty gotówkowe w placówkach PKO BP.

    tak. dzieki za wskazowke. nie wiem jescze tylko jak bedzie w przelewem na
    firmowe w pkobp. ale kwestia telefonu do intelgo.

    natosmiast co do wpalt - Wojtku, zobacz co opisalem o wplacie za czynsz w
    innym wojewodztiwe- na konto firmowe wlasnie w pkobp chcieli prowizji.
    tam zawinila spoldzielnia (chyba?) tym ze nie poinformowala lokatorow o
    ograniczonym zasiegu tej bezprowizyjnosci wplat na pkobp. ale pojawia sie
    watpliwosc - co to dla banku za roznica - wojewodztwo - toz to ten sam bank.
    jesli moge wplacic gdziekowliek na superkonto czy inny ror w PKO Bp (tudziez
    inteligo), niezaleznie od miejsca zamieszkania, bezprowizyjnie, to dlaczego
    jest roznica w koncie firmowym i wplacie gotowkowej, tym bardziej ze za te
    wplate placi wlasciciel rachunku, czyli spoldzielnia...
    dzieki, pozdrawiam serdecznie
    zbyszko janke

  • 4. Data: 2003-09-20 16:35:03
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-09-20 16:56:27
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > tak. dzieki za wskazowke. nie wiem jescze tylko jak bedzie w przelewem na
    > firmowe w pkobp. ale kwestia telefonu do intelgo.

    Każdy przelew z inteligo do PKO BP jest za darmo na zasadzie promocji.
    Przecież to, czy przelewasz na firmowe, czy bezpłatne nie ma znaczenia...
    Prędzej by miało znaczenie _z_ czego przelewasz. Ale to tutaj też niewiele
    zmienia.

    > natosmiast co do wpalt - Wojtku, zobacz co opisalem o wplacie za czynsz w
    > innym wojewodztiwe- na konto firmowe wlasnie w pkobp chcieli prowizji.

    Czytałem. Nie wiem, jak wyglądała umowa między PKO BP a SM dlatego nie
    wnikam - napisz na s...@p...pl - niech wyjaśnią.

    Dalej zaznaczam, że to nie ma znaczenia czy na firmowe, czy na prywatne -
    jeśli robisz przelew. Może mieć to znaczenie, gdy dokonujesz wpłaty
    gotówkowej na rachunek prowadzony w danym banku - i regulować powinna to
    TOiP.

    I napisz w jakim banku konto miała SM - bo to istotne.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-09-21 15:01:37
    Od: "janke" <j...@p...fm>

    > Czytałem. Nie wiem, jak wyglądała umowa między PKO BP a SM dlatego nie
    > wnikam - napisz na s...@p...pl - niech wyjaśnią.

    czesc, witam!
    tez nie wiem.
    irytujace jest:
    - Spoldzielnai brak informacji tzn. niepelna infomacja, skutek -
    wprowadzenie we blad
    - PKO BP raz juz wg umowy dostaje prowizje od spoldzielni (i tak nomen omen
    oplacona przeze mnie, nie ludze sie - wliczone w czynsz :->) i zada tej
    prowizji ponownie w oddziale poza moim wojewodztwem

    oraz zabawne:
    - sposob tlumaczenia przez kierownika placowki, wlasciwie dopiero szukanie
    wytlumaczenia.

    > I napisz w jakim banku konto miała SM - bo to istotne.

    SM w PKO BP SA, numer rozliczeniowy 10204027, czyli poznan, ale nie wiem
    ktory oddzial, czy 1 czy 2... a proba wplaty bez prowizji w Wieluniu,
    lodzkie.

    dzieki za wyjasnienia przelewowe pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 7. Data: 2003-09-21 15:36:26
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]
    > oplacona przeze mnie, nie ludze sie - wliczone w czynsz :->) i zada tej
    > prowizji ponownie w oddziale poza moim wojewodztwem

    Albo wystosuj zapytanie do SM.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara