  • 11. Data: 2019-10-03 12:52:39
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: z <...@...pl>

    Zluzuj majty ;-)

    Argumenty na tej grupie były wielokrotnie podawane. Banki złamały prawo
    i trybunał uznał że można unieważnić umowę lub traktować ją jako złotówkową.

    Te twierdzenie były tu wielokrotnie wyśmiewane prze tobie podobnych.
    Teraz miejcie odwagę przyznać się do błędu albo zamilczcie

    Ściemnianie i szukanie pobocznych wątków na nikim nie robi już wrażebnia

    STRACH ;-)

  • 12. Data: 2019-10-03 12:56:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-03 o 12:43, J.F. pisze:
    > Ale ja o tym, ze banki maja swietna okazje do wypowiedzenia tego
    > kredytu, bo LIBOR sie skonczyl.
    > I moga zaproponowac WIBOR :-)

    mogą ale musi to być bardziej korzystne dla kredytobiorcy Tak uznał
    trybunał ;-)

  • 13. Data: 2019-10-03 12:58:46
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-03 o 12:48, J.F. pisze:
    > A co z kredytami, gdzie kwota kredytu okreslona w CHF ?

    Doczytaj. Wyrok jest o kredytach indeksowanych.
    Denominowanymi trybunał się jeszcze nie zajął.

    Myślisz że w dobie takich wykładni byłby rażąco inny? ;-)

  • 14. Data: 2019-10-03 13:05:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 12:52:42 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    >
    > Te twierdzenie były tu wielokrotnie wyśmiewane prze tobie podobnych.
    > Teraz miejcie odwagę przyznać się do błędu albo zamilczcie

    Wyśmiewane były i będą głupoty.
    Zastosuj radę o majtach i przeczytaj oraz zacytuj wyrok, a nie pierdółki z artykułów
    w necie pisanych dla klikalności przez ogłupianych frankowiczy, wtedy podyskutujemy o
    tym, co zrobił trybunał.

  • 15. Data: 2019-10-03 13:11:59
    Od: z <...@...pl>

    Podałem Ci konkrety. Nie podobają się, nie pasują do narracji?
    Przykro mi. Może pojedź do Brukseli i się podpal ;-)

  • 16. Data: 2019-10-03 13:17:04
    Od: z <...@...pl>

    > a nie pierdółki z artykułów w necie pisanych dla klikalności przez ogłupianych
    frankowiczy

    Widać że nie przeczytałeś ale do dyskusji jesteś chętny.
    Podyskutuj z TSUE.

  • 17. Data: 2019-10-03 13:17:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 13:12:02 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Podałem Ci konkrety. Nie podobają się, nie pasują do narracji?
    > Przykro mi. Może pojedź do Brukseli i się podpal ;-)

    Nie pasują do rzeczywistości, bo konkretami nie są, tylko opiniami.
    Ale cóż, ciesz się, tyle z tego możesz mieć ;P
    Bo nawet nie ma co proponować zakładu o browara po prawomocnym wyroku w sprawie.

  • 18. Data: 2019-10-03 13:18:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 3 października 2019 13:17:26 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Widać że nie przeczytałeś ale do dyskusji jesteś chętny.

    "Widzę że się pan ładnie przedstawił słuchaczom, przed milionami słuchaczy" ;P

  • 19. Data: 2019-10-03 13:37:31

    > tylko opiniami.

    Prawników. A Ty to kto? Lepszy?

  • 20. Data: 2019-10-03 13:40:35

    Wytknąłem ci błąd. Nie przeczytałeś/zerknąłeś w linki.

    A Ty odpowiedziałeś... No właśnie. O co Tobie chodzi. Z kim chcesz
    walczyć? Co Ci zrobił unijny trybunał? Masz jakieś fobie?