  • 91. Data: 2019-10-09 07:47:45
    Temat: Re: Frankowicze odnośnie kredytów denominowanych
    Od: z <...@...pl>

    > Trochę tak - wyobrażam sobie, że to podobnie jak teraz z telefonami
    > komórkowymi. Tak czy owak trzeba wydać te (niewielkie) kilkadziesiąt
    > zł miesięcznie, ale każdy operator (i "operator") chce pokazać, że jego
    > oferta jest tańsza. Dlatego banki, zamiast po prostu pokazywać walutę
    > kredytu, kurs NBP, oprocentowanie bazowe i na koniec marżę, w której
    > mieliby cały swój zysk, ryzyko itd., pokazywały różne cudowne
    > konstrukcje, które niczym się nie różniły od prostego systemu (ani
    > od symulacji konkurencji), ale wyglądały podobno lepiej.

    O widzisz.
    Takie operator Play uparł się aby moja umowa przez pierwsze 6 mies. była
    tańsza.(przedłużałem nie chciałem, nie dało się inaczej? A potem?...
    Potem jak nie przypilnujesz to zapłacisz jeszcze dużo więcej bo w ich
    systemie są jednak powłączane opcje które przy samym podpisie WYŁĄCZYŁEM.
    To niby takie błędy systemu ;-) a pierwsze miesiące służą do uśpienia
    czujności.

    Czy UE i UOKIKI nie powinny zakazać takich praktyk.
    Klauzulą niedozwoloną powinno być gratis przez x mies. albo wprowadzić
    coś na wzór RRSO w bankowości