  • 1. Data: 2009-02-02 22:40:03
    Temat: FOREX -- kto się tym bawił?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy ktoś z Was bawi się FOREXem? Jeśli tak -- czy chce się podzielić wrażeniami? :)

    Interesuje mnie to, ile i jak szybko można tam stracić? :) Ile można zyskać -- wiem:
    nawet 100% w pół minuty, ale nie wiem, czy równie ;) szybko się tam traci. Straszą
    mnie jakimiś lewarkami i mówią, że traci się szybciej. ;)

    Interesują mnie i teorie i praktyka, z tym że być może za jakiś czas z teorii nie
    zechcę korzystać. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2009-02-02 23:52:36
    Temat: Re: FOREX -- kto się tym bawił?
    Od: Rafał Grzelak <a...@a...aa>

    Dnia Mon, 2 Feb 2009 23:40:03 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Interesują mnie i teorie i praktyka, z tym że być może za jakiś czas z teorii nie
    > zechcę korzystać. :)

    Jesli idzie o praktyke, to odwiedz forex.com i zaloz sobie konto demo. :)
    Przynajmniej bedzie bezpiecznie.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 3. Data: 2009-02-03 01:36:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał Grzelak wrote:

    > Jesli idzie o praktyke, to odwiedz forex.com i zaloz sobie konto demo. :)
    > Przynajmniej bedzie bezpiecznie.

    a ktos wie gdzie mozna pohandlowac USD/PLN? Na forex.com jakos nie
    widzialem, albo slepy jestem.

  • 4. Data: 2009-02-03 02:07:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafał Grzelak" y6ti1g93ghya$....@4...rg.cc

    > Jesli idzie o praktyke, to odwiedz forex.com i zaloz sobie konto demo. :)
    > Przynajmniej bedzie bezpiecznie.

    Bezpiecznie... A co wówczas, gdy wygram milion dolarów, których nie będę mógł
    zabrać?... ;)
    Nie popełnię wówczas samobójstwa z rozpaczy? ;) Niebezpieczeństwo czai się tam, gdzie
    się
    go nie spodziewamy!!! ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2009-02-03 08:06:19
    Od: top <t...@n...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > mnie jakimiś lewarkami i mówią, że traci się szybciej. ;)
    >
    > Interesują mnie i teorie i praktyka, z tym że być może za jakiś czas z

    Jeśli masz jakieś doświadczenie z giełdy, to zapewne wiesz co to Analiza
    Techniczna i znasz podstawy zarządzania kapitałem. Jednak po Twojej
    wypowiedzi "Straszą mnie jakimiś lewarkami... " obawiam się że jesteś
    zielony w temacie, w takim razie powinieneś zacząć od przeczytania paru
    książek :). Zrozumienia pojęć takich jak choćby lewar :), podstawy
    analizy technicznej - wsparcia, opory, linie trendu, kanały, formacje.
    No i zarządzanie kapitałem - zlecenia stop loss, ile % kapitału
    ryzykować na transakcję. To podstawy podstaw. Bez tego na 100% wtopisz
    całą kasę. Zresztą ... i tak wtopisz pierwsze depo. Ale jak się nie
    poddasz i przetrwasz rok, to powinieneś zacząć w końcu zarabiać :).

    No a na początek i tak zacznij od konta demo.

    Polecam forum http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/index.php -
    polecam, kopalnia wiedzy.

    t0p

  • 6. Data: 2009-02-03 08:16:17
    Od: top <t...@n...com>

    witek wrote:

    > a ktos wie gdzie mozna pohandlowac USD/PLN? Na forex.com jakos nie
    > widzialem, albo slepy jestem.

    Na GPW są notowane kontrakty futures na USD/PLN (symbol FUSDxxx).
    Wystarczy mieć konto w dowolnym biurze maklerskim :).

    A na foreksie to, z (dobrych) brokerów na pewno FxPro i GFT (Efix
    Polska). Chyba Onada też ma, ale tego nie jestem pewien.

    t0p

    PS
    A w ogóle to chyba nie do końca jest TG ? Może wątek bardziej pasuje na
    pl.biznes.wgpw ?

  • 7. Data: 2009-02-03 09:32:25
    Od: Marcin Gryga <m...@g...net>

    top pisze:

    > No a na początek i tak zacznij od konta demo.
    >
    > Polecam forum http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/index.php -
    > polecam, kopalnia wiedzy.
    >

    > t0p

    Dokładnie, zacznij od demo :)

    poza tym babypips.com oraz forexfactory.com to podstawa :]

    Pzdr.

  • 8. Data: 2009-02-03 09:48:38
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    > A na foreksie to, z (dobrych) brokerów na pewno FxPro i GFT (Efix Polska).
    > Chyba Onada też ma, ale tego nie jestem pewien.

    Jak sie pozniej rozliczyc z urzedem skarbowym ? przeciez pita nie wysylaja
    ( a domy maklerskie wysylaja)

  • 9. Data: 2009-02-03 15:36:31
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "top" <t...@n...com> napisał w wiadomości
    > Na GPW są notowane kontrakty futures na USD/PLN (symbol FUSDxxx).

    USD, EUR, CHF i GBP...

    Tomek

  • 10. Data: 2009-02-03 18:55:50
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    > USD, EUR, CHF i GBP...

    na GBP nikt tam nie gra, liczba otwartych pozycji ( LOP) wynosi 0