  • 1. Data: 2009-02-02 23:29:08
    Temat: Nietypowa procedura w Polbanku?
    Od: m...@g...com

    W piątek wybrałem się do oddziału Polbanku aby złożyć wypowiedzenie
    umowy o użytkowanie KK i zwrócić ją. Ku mojemu zaskoczeniu pracownicy,
    włącznie z dyrektorem oddziału, odmówili mi przyjęcia dyspozycji
    wypowiedzenia umowy oraz przyjęcia karty. Powodem był nie działający
    system, w którym pracownik nie mógł sprawdzić aktualnego salda KK.
    Karta była spłacona oczywiście, co zadeklarowałem, ale to nie pomogło.
    Na moją uwagę, że w regulaminie jest napisane, iż umowę można
    wypowiedzieć w każdym czasie, zaproponowano mi ponowną wizytę w
    poniedziałek. Napisałem zatem wypowiedzenie ręcznie na czystej kartce
    papieru, wraz z oświadczeniem, że spłaciłem zadłużenie w całości oraz
    deklaracją do pokrycia wszelkich zobowiązań z tytułu obsługi karty. Po
    bardzo długich przepychankach słownych, wielokrotnych telefonach
    konsultacyjnych dyrekcji z instancjami wyższymi, w końcu przyjęli
    wypowiedzenie i przecięli kartę.
    Czy ktoś zetknął się z tego typu procedurą? Wydaje się nielogiczna
    skoro bank wymaga spłaty zadłużenia najpóźniej do dnia następującego
    po ostatnim dniu okresu wypowiedzenia.

    Pozdrawiam,

    Michał

  • 2. Data: 2009-02-03 02:27:00
    Temat: Re: Nietypowa procedura w Polbanku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    m...@g...com f...@x...goog
    legroups.com

    : [..] Wydaje się nielogiczna

    IMO bank musi przyjąć Twoje pismo i musi Ci dać stosowne pokwitowanie niezależnie
    od tego, czy masz tam kartę (a jeśli masz -- czy ją spłaciłeś). Co najwyżej może Ci
    karty nie zamknąć, jeśli uzna, iż czegoś nie dopełniłeś lub coś przepełniłeś, ;) ale
    wówczas musi Cię jakoś powiadomić o tym, że czegoś od Ciebie jeszcze (; pragnie. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2009-02-03 06:53:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wypowiedzenia umowy oraz przyjęcia karty. Powodem był nie działający
    > system, w którym pracownik nie mógł sprawdzić aktualnego salda KK.

    pracownicy w Polbanku nie widzą rachunków kk...w takim razie jak można
    tam zrezygnować z karty? jaka jest "właściwa" procedura?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-02-03 07:53:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > pracownicy w Polbanku nie widzą rachunków kk...w takim razie jak można tam
    > zrezygnować z karty? jaka jest "właściwa" procedura?

    Wszyscy, czy tylko w placowkach franczyzowych? BTW czy da sie jakos odroznic
    placowke wlasna i franczyzowa?

    MK

  • 5. Data: 2009-02-03 08:07:12
    Od: k...@o...pl

    On 3 Lut, 07:53, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > pracownicy w Polbanku nie widzą rachunków kk...w takim razie jak można
    > tam zrezygnować z karty? jaka jest "właściwa" procedura?
    Nie widzą poszczególnych transakcji ale saldo, daty generowania
    wyciągów i spłaty chyba znają.

  • 6. Data: 2009-02-03 10:05:41
    Od: m...@g...com

    > pracownicy w Polbanku nie widzą rachunków kk...w takim razie jak można
    > tam zrezygnować z karty? jaka jest "właściwa" procedura?

> [...]

    Z tego co zrozumiałem wszystko jest ok, dopóki pracownik jest w stanie
    potwierdzić stan rachunku karty. Jeśli nie jest zerowy podejmują różne
    czynności, zależnie od wysokości zadłużenia. Niestety nie chcieli
    opowiedzieć jak różnicują małe i duże zadłużenie. Obiecali zgłosić
    zmianę procedur wewnętrznych.

    Pozdrawiam,

    Michał

  • 7. Data: 2009-02-06 07:03:28
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Sprawdź w historii grupy.
    Miałem podobną sytuację i opisałem to tu na grupie:

    http://tiny.pl/vkwj

    i skomentuj w odniesieniu do swojej sytuacji.
    Pierwotnego posta niestety nie widze w google, bo to chyba 2007 rokbył.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria Bombardier http://foto,3mam.net