    From: top <t...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: FOREX -- kto się tym bawił?
    Date: Tue, 03 Feb 2009 09:06:19 +0100

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Czy ktoś z Was bawi się FOREXem? Jeśli tak -- czy chce się podzielić
    > wrażeniami? :)
    >
    > Interesuje mnie to, ile i jak szybko można tam stracić? :) Ile można
    > zyskać -- wiem:
    > nawet 100% w pół minuty, ale nie wiem, czy równie ;) szybko się tam
    > traci. Straszą
    > mnie jakimiś lewarkami i mówią, że traci się szybciej. ;)
    >
    > Interesują mnie i teorie i praktyka, z tym że być może za jakiś czas z
    > teorii nie
    > zechcę korzystać. :)

    Jeśli masz jakieś doświadczenie z giełdy, to zapewne wiesz co to Analiza
    Techniczna i znasz podstawy zarządzania kapitałem. Jednak po Twojej
    wypowiedzi "Straszą mnie jakimiś lewarkami... " obawiam się że jesteś
    zielony w temacie, w takim razie powinieneś zacząć od przeczytania paru
    książek :). Zrozumienia pojęć takich jak choćby lewar :), podstawy
    analizy technicznej - wsparcia, opory, linie trendu, kanały, formacje.
    No i zarządzanie kapitałem - zlecenia stop loss, ile % kapitału
    ryzykować na transakcję. To podstawy podstaw. Bez tego na 100% wtopisz
    całą kasę. Zresztą ... i tak wtopisz pierwsze depo. Ale jak się nie
    poddasz i przetrwasz rok, to powinieneś zacząć w końcu zarabiać :).

    No a na początek i tak zacznij od konta demo.

    Polecam forum http://www.forex.nawigator.biz/dyskusje/index.php -
    polecam, kopalnia wiedzy.

    t0p