  • 1. Data: 2009-02-02 11:49:47
    Temat: dzisiejszy I Elixir
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Czyżby dzisiejsza pierwsza sesja nie wyszła planowo z Multibanku? Widzi ktoś
    środki na rachunku docelowym z I sesji?

    marekz

  • 2. Data: 2009-02-02 11:58:44
    Temat: Re: dzisiejszy I Elixir
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 02 Feb 2009 12:49:47 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Czyżby dzisiejsza pierwsza sesja nie wyszła planowo z Multibanku? Widzi
    > ktoś środki na rachunku docelowym z I sesji?

    Wyszła. Spłaciłem kartę Aliora pierwszą sesją, o 12.00 już były na
    rachunku karcianym.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-02-02 22:55:29
    Od: voyteck <v...@g...com>

    On 2 Lut, 12:49, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Czyzby dzisiejsza pierwsza sesja nie wyszla planowo z Multibanku? Widzi ktos
    > srodki na rachunku docelowym z I sesji?

    Hmm tak sie wlasnie zastanawialem, w weekend pieniadze wyslane z BZWBK
    do mBanku, przyszly (za http://www.money.pl/banki/elixir/ ) druga
    sesja przychodzaca (ok 15). Wiec gdzies na linii bylo opoznienie, bo
    zawsze wyslane rano po tej 12 byly juz na drugim koncie z tego co
    pamietam.

  • 4. Data: 2009-02-03 11:31:15
    Od: k...@o...pl

    On 2 Lut, 23:55, voyteck <v...@g...com> wrote:

    > Hmm tak sie wlasnie zastanawialem, w weekend pieniadze wyslane z BZWBK
    > do mBanku, przyszly (zahttp://www.money.pl/banki/elixir/) druga
    > sesja przychodzaca (ok 15).
    w mBanku mają czasami opóźnienie z księgowaniem pierwszej sesji.