  • 1. Data: 2009-02-02 20:15:05
    Temat: Citibank - konto superoszczędnościowe
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Witam,

    przyznam, nie jestem oblatany w tematach lokat, kont oszczednosciowych itp.
    Aktualnie posiadam konto oszczednosciowe i superoszczedniosciowe w citi.
    Z tego co pamietam, jak je zakladalem, oprocentowanei wynosilo 7,07% w
    skali roku - aktualnei patrze na strone i widze 6,06%, co troche
    potwierdza wyciag z konta, ktory pokazuje, ze mimo wplaty jakichstam
    srodkow w styczniu, odsetki wzgledem poprzedniego miesiaca spadly.

    Zylem w blogim przeswiadczeniu, ze poinformuja mnie o zmianie
    oprocentowania jezeli takie nastapi :) Chyba, ze je przegapilem.

    Dobrze sie domyslam, ze oprocentowanie spadlo?
    Jezeli dobrze - gdzie warto ulokowac kapital PLNowy aby nie tracic
    specjalnie? Kapital wyplacany nie jest (albo prawie nie bedzie), ale
    jest to taka skarbonka na wypadek jakiegos nieprzewidzianego duzego wydatku.
    Skarbonką z ktorej wyplacam czasem jest konto oszczednosciowe, ktore
    sobie zostawie, ale moze warto gdzies przeniesc kase po prostu

    Sierp

  • 2. Data: 2009-02-02 21:03:52
    Temat: Re: Citibank - konto superoszczędnościowe
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 2 Lut, 21:15, Sierp <s...@n...netgrr> wrote:
> [...]
    > Skarbonką z ktorej wyplacam czasem jest konto oszczednosciowe, ktore
    > sobie zostawie, ale moze warto gdzies przeniesc kase po prostu

    Szczerze polecam Eurobank 7,07 % -->
    http://eurobank.pl/#products,konto,rachunek_oszczedn
    osciowy

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-02-02 21:06:48
    Od: c...@g...com

> [...]
    >
    > Dobrze sie domyslam, ze oprocentowanie spadlo?
    > Jezeli dobrze - gdzie warto ulokowac kapital PLNowy aby nie tracic
    Problem w tym, że są konta oprocentowane wyżej tylko nie wiadomo czy
    zaraz nie obniżą. I znowu będziesz szukał lepszego, szedł do oddziału,
    zakładał, potem obniżą i tak w koło Macieju ?
    Ja tam wolę inne rozwiązanie - lokata na 7 dni w Eurobanku na 7%
    (zmienne) - prawie jak konto oszczędnościowe, przy rozbiciu pieniędzy
    na ileś tam lokat poniżej 1800 zł masz 7% na czysto. Tego żadne
    oszczędnościowe nie da.

  • 4. Data: 2009-02-02 22:05:07
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Jacek Erazmus"
    .googlegroups.com

    > Szczerze polecam Eurobank 7,07 % -->
    http://eurobank.pl/#products,konto,rachunek_oszczedn
    osciowy

    A i ja dorzucę swój kamyczek do ogródka.
    Szczerze polecam rachunek TOP w getinbanku - 7% :)
    http://www.getinbank.pl/67.php

    No ale jak zostało tutaj napomniane w jednym z wątków, wszystko zależy od
    bliskości oddziału :)

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-02-02 22:14:37
    Od: Piotr <p...@W...pl>

    Jacek Erazmus pisze:
    > Szczerze polecam Eurobank 7,07 % -->
    http://eurobank.pl/#products,konto,rachunek_oszczedn
    osciowy

    Tylko może być tak jak pisze Sierp. Obniżą za chwilę do 6,06% i będzie
    miał to samo co w Citi.

  • 6. Data: 2009-02-02 22:17:28
    Od: Piotr <p...@W...pl>

    Sierp pisze:
> [...]
    > oprocentowania jezeli takie nastapi :) Chyba, ze je przegapilem.
    >
    > Dobrze sie domyslam, ze oprocentowanie spadlo?

    też byłem zdziwiony jak przypadkowo otworzyłem stronę i zobaczyłem 6,06

  • 7. Data: 2009-02-04 19:53:55
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    Piotr pisze:
    > też byłem zdziwiony jak przypadkowo otworzyłem stronę i zobaczyłem 6,06

    aha, czyli po prostu nie informują...

    Sierp

  • 8. Data: 2009-02-04 19:54:55
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    c...@g...com pisze:
    > Problem w tym, że są konta oprocentowane wyżej tylko nie wiadomo czy
    > zaraz nie obniżą. I znowu będziesz szukał lepszego, szedł do oddziału,
    > zakładał, potem obniżą i tak w koło Macieju ?

    Nie, ale lubie jak mi ktos mowi o zmianach w produktach jakie mam
    Tak czy inaczej bede sie pewnie rozgladal czy by nie przeniesc gdzies
    KK i rachunku, bo chyba jednak wole KK denominowana w EUR, a nie USD

    Sierp