  • 1. Data: 2009-02-02 14:35:31
    Temat: Meritum Bank, lokata 9%, czy OK?
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    Można spokojnie zakładać lokatę, czy lepiej unikać?
    http://www.meritumbank.pl/pl/sub/45,oferta_dla_ciebi
    e/lokaty.html

    Plusem dla mnie, że można zakładać via net (nie mam czasu chodzić).

    A może jest jakaś inna, ciekawsza oferta?

    Pozdrawiam,
    Janusz

  • 2. Data: 2009-02-02 14:38:14
    Temat: Re: Meritum Bank, lokata 9%, czy OK?
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 2 Lut, 15:35, pbjs <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    a_ciebie/lokaty.html

    > Plusem dla mnie, że można zakładać via net (nie mam czasu chodzić).
    >
    > A może jest jakaś inna, ciekawsza oferta?

    Ja się bawię lokatą 10 dniową na 10 %

    http://www.pocztowy.pl/lokata_Killer.php

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-02-02 14:39:00
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,
    Sorry, nie zauważyłem, że już taki wątek był.
    Pozdrawiam,
    pbjs

  • 4. Data: 2009-02-02 14:40:42
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 2 Lut, 15:35, pbjs <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    a_ciebie/lokaty.html

    > Plusem dla mnie, że można zakładać via net (nie mam czasu chodzić).
    >
    > A może jest jakaś inna, ciekawsza oferta?

    policz i porównaj do polisy lokacyjnej allianz banku oraz pocztowego

    http://kredyty.name/kalkulator_lokat.php

    --
    plusz

  • 5. Data: 2009-02-02 14:50:16
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    > Ja się bawię lokatą 10 dniową na 10 %

    Ale w pocztowym lokata max. 10 kzl :-(
    Pozdrawiam,
    pbjs

  • 6. Data: 2009-02-02 15:03:15
    Od: BK <b...@g...com>

    On 2 Lut, 15:50, pbjs <p...@w...pl> wrote:

    > Ale w pocztowym lokata max. 10 kzl :-(
    > Pozdrawiam,
    > pbjs

    A tu jest minimum 10 kzl :P

  • 7. Data: 2009-02-02 15:13:29
    Temat: Czy ktoś już dostał potwierdzenie założenia lokaty ?
    Od: "eclip" <e...@g...pl>

    Witam,
    czy ktoś już dostał potwierdzenie założenia lokaty ?
    Zakładałem e Expanderze, pieniądze w piątek przelałem i nie wiem czy wogóle
    nie wysyłają czy ja nie dostałem.

    Pzdr

    ----------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 8. Data: 2009-02-02 15:25:18
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jak technicznie się zakłada lokatę w Pocztowym, bo przeciez na pocztę ze 100 tys. zł
    w reklamówce mało kto chodzi (no szczególnie starsi)?

    -----

  • 9. Data: 2009-02-02 15:25:44
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    666 pisze:
    > Jak technicznie się zakłada lokatę w Pocztowym, bo przeciez na pocztę ze 100 tys.
    zł w reklamówce mało kto chodzi (no szczególnie starsi)?

    Maksymalnie 10 tys na osobe przez internet na ich stronie sklep z lokatami

  • 10. Data: 2009-02-02 15:35:52
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No to starsze osoby raczej odpadaja.

    -----