  • 1. Data: 2009-02-02 17:53:47
    Temat: BZ WBK -- szmaty :) naal nie odpowiadają na m@ile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    Ponieważ złodzieje z BZ WBK nadal nie chcą odpowiadać na m@ile, ślę tutaj:

    Adresat: Anna Nowak

    Szanowna ;) Pani

    22 stycznia wysłałem do Szanownej ;) Pani m@il, na który do dnia dzisiejszego nie
    otrzymałem odpowiedzi.
    Ponieważ m@ile u Szanownej ;) Pani giną, pozwalalm sobie część tego m@ila (zmienioną
    w niewielkim stopniu)
    przesłać ponownie.

    Białystok,
    06 listopada 2008 roku

    Leszek Ciszewski
    15-345 Białystok
    ul. Ulica 12 m. 34
    nr tel.: 665 363835
    eneuel@@gmail.com

    Jestem Państwa klientem i mam z Wami problem, który próbuję rozwiązać -- jak
    dotąd bezskutecznie.

    Półgodzinna rozmowa telefoniczna nie wniosła niczego nowego poza Pani adresem, z
    którego teraz

    korzystam. Poniżej zapis z billingu: :)

    2008.11.04 19:04:20 0618565455 00:31:53 zł 2.87
    Poznań / TP

    Wyjaśnienie problemu: 21 października zwróciłem się do Państwa z propozycją :)
    wypowiedzenia umowy
    o prowadzenie **dodatkowej** karty kredytowej. Otrzymałem do podpisania stosowny
    formularz dotyczący
    rezygnacji z używania karty, który podpisałem. Na dole formularza jest adnotacja
    mówiąca o tym, iż
    rezygnacja ze wznowienia jest równoważna z wypowiedzeniem umowy, jeśli dotyczy
    karty dodatkowej.

    Jeżeli rezygnacja dotyczy karty dodatkowej:

    Powyżej złożone oświadczenie woli jest równoważne ze złożeniem wypowiedzenia
    Umowy o wydanie
    dodatkowej Karty kredytowej.

    Pomimo złożenia wypowiedzenia w stosownym czasie, naliczyli Szanowni ;) Państwo
    opłatę za kolejny
    rok używania karty dodatkowej. Żądam zwrócenia mi niesłusznie naliczonych pieniędzy.
    W moim
    odczuciu okradacie swoich klientów.

    List po raz pierwszy został wysłany do Szanownej ;) Pani 06 listopada 2008 roku o
    godzinie 20:10
    i dotarł do skrzynki Szanownej ;) Pani. Według Szanownej ;) Pani -- list ów zaginął.

    Leszek Ciszewski

  • 2. Data: 2009-02-02 22:02:16
    Temat: Re: BZ WBK -- szmaty :) naal nie odpowiadają na m@ile
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Ponieważ złodzieje z BZ WBK nadal nie chcą odpowiadać na m@ile, ślę tutaj:
    szczerze powiedziawszy się im nie dziwię. Jaką moc prawną ma mail? Żadną...

  • 3. Data: 2009-02-02 22:07:54
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Radek Wroclawski" news:49876d6d$1@news.home.net.pl

    > szczerze powiedziawszy się im nie dziwię. Jaką moc prawną ma mail?
    Żadną...

    Co racja, to racja jednak kultura (wyższa kultura bankowości) nakazywała by
    w takiej sytuacji wyklepać na klawiaturze kilka słów do klienta z
    informacją, że takie pisanie nic nie da bo (i tutaj stosowne uzasadnienie).
    :)

  • 4. Data: 2009-02-02 22:11:30
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

    > szczerze powiedziawszy się im nie dziwię. Jaką moc prawną ma mail?
    > Żadną...

    To twoja teoria, e-mail ma taką samą moc prawną jak każde inne
    oświadczenie woli, kłopot z nim polega na tym, że:

    a) ciężko zidentyfikować kto go tak naprawdę napisał, ale tu może wiele
    zaradzić spopularyzowanie podpisu elektronicznego za sprawą Zakładu
    Utylizacji Składek,

    b) ciężko udowodnić, że odbiorca miał okazję się z tym oświadczeniem woli
    zapoznać.

  • 5. Data: 2009-02-02 23:05:54
    Od: rafal <r...@n...none>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Leszek Ciszewski
    > 15-345 Białystok
    > ul. Ulica 12 m. 34
    > nr tel.: 665 363835
    > eneuel@@gmail.com
    ^^^^^^^^

    nie czytałem całości, ale skoro coś nie dociera to może ta kobita wysyła
    odpowiedź na dwie małpy ;)

  • 6. Data: 2009-02-03 02:04:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rafal" gm7u8i$4tl$...@i...gazeta.pl

    > ^^^^^^^^

    > nie czytałem całości, ale skoro coś nie dociera to może ta kobita wysyła odpowiedź
    na dwie małpy ;)

    Kobieta nie musi wysyłać na dwie małpy (choć jest jedną z nich) albowiem podwoiłem
    liczbę małp (i nadałem stosowną nazwę ulicy) na cele Usenetu. W m@ilu do owej Anny
    Nowak (której nazwisko poznałem właśnie dzięki m@ilom) podałem prawidłowy @dres
    zarówno w treści m@ila, jak i w nagłówku, w stosownym poletku nagłówka.

    -=-

    To prawda, że po m@ilu pozostaje nikły ślad, jednak dla mnie ten ślad jest znaczący.
    Wizyty w oddziale dają tyle samo. Rozmowy telefoniczne -- też. Mam podstemplowane
    (stemplem banku) i podpisane (przez pracowniczkę banku) oświadczenie mojej woli
    (a raczej oświadczenia tego kopię), które dla banku jest warte tyle samo, co
    [dla mnie] sam bank. :)

    Przyda się chyba pomoc jakiejś instytucji nadzorującej ów bank. :) (czy pracę,
    a dokładniej kontakt z ,,szanownymi'' ;) klientami, banków w ogóle)

    Nie jest to pierwsza ,,pomyłka'' tego banku -- każda była dla mnie niekorzystna. :)
    (ani razu bank nie pomylił się na moją korzyść)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-02-03 08:13:36
    Od: k...@o...pl

    On 2 Lut, 18:53, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > List po raz pierwszy został wysłany do Szanownej ;) Pani 06 listopada 2008 roku o
    godzinie 20:10
    > i dotarł do skrzynki Szanownej ;) Pani. Według Szanownej ;) Pani -- list ów
    zaginął.
    Rozumiem, że te sformułowania typu "Szanownej ;) Pani" też dodałeś na
    potrzeby usenetu?
    Bo jeśli nie to się nie dziwię, że nie było odpowiedzi ;)

  • 8. Data: 2009-02-03 15:24:42
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Nie jest to pierwsza ,,pomyłka'' tego banku -- każda była dla mnie
    > niekorzystna. :)
    co do WBK mam podobne odczucia, ale jedyny sposób to reklamacja wysłana
    listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub podbita w
    oddziale. Żadne maile ich do niczego nie zobowiązują...

  • 9. Data: 2009-02-03 23:05:48
    Od: " " <n...@g...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console20> napisał(a):

    > Ponieważ złodzieje z BZ WBK nadal nie chcą odpowiadać na m@ile, ślę tutaj:

    Wklej to tutaj:

    https://www.centrum24.pl/bzwbkonline/eSmart.html?typ
    =9001&kategoria=1&lang=pl

    Odpisują nawet w nocy. Wybierz temat, np. POMOC.
    Nie zdarzyło się, żeby mi tam nie odpowiedzieli/poprowadzili we właściwe miejsce.

    No i nie wiem dlaczego korzystasz z płatnych numerów do nich. W przypadku
    moich reklamacji (samowolne uruchomienie darmowego ubezpieczenia, niewlasciwe
    pobranie oplaty rocznej, wznowienie zamknietej karty po mojej zmianie MC->VISA
    itp.) ZAWSZE wystarczył 1 grzeczny telefon do Centrum Kart 0800...

    Namiary na Centrum Kart aktualne od 2001:

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/BZ-WBK-SA-uruchomil-
    Centrum-Komunikacji-191682.html

  • 10. Data: 2009-02-04 15:22:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    n...@g...pl gmaikc$lfa$...@i...gazeta.pl

> [...]

    > Odpisują nawet w nocy. Wybierz temat, np. POMOC.
    > Nie zdarzyło się, żeby mi tam nie odpowiedzieli/poprowadzili we właściwe miejsce.

    Mnie też odpowiadali kilkadziesiąt razy do czasu, aż zapytałem ich, dlaczego
    mam płacić te 38 złotych. Od tamtej pory odpowiadają znacznie mniej chętnie. :)

    Ostatni raz zapytałem ich tą drogą 03 lutego, około 4 godziny nad ranem, czyli w
    nocy.

    Czy w Poznaniu wszyscy są złodziejami, czy tylko :) BZ WBK? :)

    Leszek Ciszewski

    Oczywiście :) nie odpowiedzieli. Pewnie nie zrozumieli, bo jednak pytanie nie
    jest jednoznaczne. Może nawet wręcz źle zbudowane: Pytam o to, czy tam są sami
    złodzieje, czy może pytam o to, czy są tam same BZ WBK? ;)
    Ale tak naprawdę -- co za różnica, skoro :) BZ WBK == złodzieje? :)

    > No i nie wiem dlaczego korzystasz z płatnych numerów do nich.

    Bo kazali zadzwonić na płatny. Z bezpłatnego nie chcieli rozpatrywać. :)

    Wprawdzie później zgodzili się na bezpłatny, ale nic z tej rozmowy ,,bezpłatnej''
    nie wyszło poza przyznaniem mi racji i stwierdzeniem, że istotnie warunkiem
    wypowiedzenia jest złożenie oświadczenia woli, a nie złożenie karty/plstyku.

    Innymi słowy -- rację przyznali, ale pieniędzy nie zwrócili. :)

> [...]
    > pobranie oplaty rocznej, wznowienie zamknietej karty po mojej zmianie MC->VISA
    > itp.) ZAWSZE wystarczył 1 grzeczny telefon do Centrum Kart 0800...

    Kiedyś i u mnie starczały takie interwencje. I nagle, przy tych 38 złotych,
    bank zmienił ,,kurs''. Zamiast współpracy ze strony banku, zaczęło się robienie
    mnie w tak zwanego balona. Z matką (główna karta jest na matkę; ja mam kartę
    dodatkową) rozmawiano przez (płatny numer) tak, że za każdym razem starannie
    jej dziękowano za wszystko -- a takie podziękowania po prostu wydłużały czas
    i utrudniały rozmowę w ogóle.

    -- dziękuję pani za to, że podała pani swoje imię
    -- dziękuję pani za to, że podała pani swoje nazwisko
    -- dziękuję pani za to, że zechciała pani zaczekać itd...

    Rozmowa ;) (stałe pdziękowania i sprzeczne informacje) trwała pół godziny

    data numer czas trwania koszt

    2008.11.04 19:04:20 0618565455 00:31:53 zł 2.87

    i została przerwana, bo zabrakło ,,środków'' na przedpłaconym telefonie.
    Aby było jasne, choć to VoIP, jakość połączenia była doskonała -- nie było
    potrzeby powtarzania czegokolwiek.

    > Namiary na Centrum Kart aktualne od 2001:

    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/BZ-WBK-SA-uruchomil-
    Centrum-Komunikacji-191682.html

    Zaraz sprawdzę. Na razie -- dziękuję. (jestem teraz off-line)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'