eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala? › Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    From: "tarpan" <tokil_usun@interia_tu_tez_usun.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Date: Tue, 5 Jul 2005 22:16:43 +0200

    Witam,
    nie wiem czy to wlasciwe miejsce i czy nie popelniam "foux pa" - BTW jak to
    sie pisze poprawnie?
    Po kilku latach korzystania z internetowych bankow bezplatnych (lub prawie
    bezplatnych), zmuszony umowa kredytowa otworzylem Eurokonto.
    Na razie mam wrazenie przygnebiajace - tak jak 4 lata temu gdy zamykalem
    taki rachunek. Po ponad miesiacu walki (dopiero trzecia dysponentka
    prawidlowo wprowadzila dane do komputra) mam juz karte Maestro i dostep
    internetowy (telePekao24).
    Szoku i zlego wrazenia nie zetrze nawet zwolnienie z oplaty za prowadzenie
    tego "cuda" przez kilka miesiecy wspanialomyslnie zaoferowane przez oddzial
    ;-///
    Pytanie1: Co w tym banku moze mnie jeszcze zaskoczyc? (bez zadnych zgrzytow
    uzywam zestawu mB/VW/Intelligo).

    Kuszaco wyglada ten pakiet ubezpieczeniowy (Elvia), np takie wizyta
    lekarza/pielegniarki, holowanie, hydraulik?
    Tylko czy to nie jest tak ze mam pokrycie kosztow wizyty lekarskiej do
    400zl, ale cena wizyty "autoryzowanego" lekarza kosztuje 1700zl ;-)
    Pytanie2: jak to praktycznie wyglada? Ma ktos jakies doswiadczenia
    pozytywne/negatywne?

    pozdrawiam