eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala? › Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
  • Data: 2005-07-05 21:25:07
    Temat: Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    tarpan napisal(a):

    > Kuszaco wyglada ten pakiet ubezpieczeniowy (Elvia), np takie wizyta
    > lekarza/pielegniarki, holowanie, hydraulik?
    > Tylko czy to nie jest tak ze mam pokrycie kosztow wizyty lekarskiej do
    > 400zl, ale cena wizyty "autoryzowanego" lekarza kosztuje 1700zl ;-)
    > Pytanie2: jak to praktycznie wyglada? Ma ktos jakies doswiadczenia
    > pozytywne/negatywne?

    Co prawda nie z własnego doświadczenia ale...

    1. To działa.
    2. W przypadku napraw typu hydraulik, rtv etc. płaci się za części.
    Limity podane w OWU dotyczą w takich przypadkach kosztów dojazdu
    i robocizny.

    Nie napisałeś jakie masz konto, więc przeczytaj dokładnie OWU,
    bo w zależności od rodzaju rachunku są różne zakresy ubezpieczenia.

    Marek Szapajko | http://www.szapajko.republika.pl
    Adres w nagłówku zakodowany w ROT13.