  • 1. Data: 2004-09-27 08:43:46
    Temat: [Citi] Co nowego w serwisie CitibankOnline?
    Od: "Pies Pankracy" <f...@s...com>

    Witam,

    Na ich stronach pisze ze przez miniony weekend oraz w pazdzierniku beda
    wprowadzac nowe zmiany. Ma ktos moze jakies przecieki co wprowadza nowego
    (moze przelewy walutowe przez internet?).
    Jak na razie zauwazylem tylko jedna zmiane - okienko z informacja o ostatnim
    logowaniu - ale tego jednego okienka nie wprowadzali chyba przez dwa dni?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-28 08:48:10
    Temat: Re: [Citi] Co nowego w serwisie CitibankOnline?
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

> [...]
    ostatnim
    > logowaniu - ale tego jednego okienka nie wprowadzali chyba przez dwa dni?

    poza okienkiem z datą ostatniego logowania nic nowego nie zauważyłem,
    przelewów walutowych przez intenet nie bedzie (prawo dewizowe, nie licząc
    oczywiście przewalutowań między własnymi kontami). w środe dopytam, co
    jeszcze (i czy wogóle) zmienili