    From: Kamil Jońca <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank---czy to prawidlowe?
    Date: Mon, 27 Sep 2004 16:23:38 +0200

    On 2004-09-27 16:19, lilianna wrote:
    [...]

    > Niestety... nie moglam sobie odmowic tej przyjemnosci w komentarzu do tego
    > co glenn napisal....
    Napisała, jeśli już.

    > Otoz dlatego nie pamietalam o tym koncie ze... zakldane bylo tylko z okazji
    > sprzedazy mieszkania poza miejscem mego zameldowania.
    I co w związku z tym ?
    > Nigdy nie dostalam zadnego wyciagu z konta , nigdy zadnej karty ani pinu do
    > niej..., choc wniosek o karte i pin byl skladany....i stosowna oplate
    > pobrano >>(sic!!!)
    No popatrz, ja mbanku też żadnego wyciągu nie dostałem do emaksów, i
    kart też do nich nie było (*).... i jakoś o nich pamiętałem.

    > ogolem zero informacji...., chocby celem zainteresowania sie co z ta
    > "(Virualna karta, rzekomo dla mnie wystawiona).Dlatego uwazam ze Bank winien
    > zapytac czemu nie zglaszam sie po PIN.:))
    Dlaczego tak uważasz ?

    > Konkluzja :nigdy juz moja noga nie postanie w BZWBK (zreszta pewno z
    > wzajemnoscia), aczkolwiek tak jak napisalam moja wina ze ...zapomnialam o
    > swoich obowiazkach.
    > Jednakze obowiazkiem Banku bylo w tym wypadku zainteresowanie sie czemu nie
    > odbieram PINU do karty i co sie stalo z nia sama.
    Dlaczeog to bylo jego obowiązkiem ? (Kwestię dbałości o klienta chwilowo
    pomijam)

    > Dodam ze mija historia w BIK poza tym jest ok... bralam wiele kredytow ,
    > moze drobnych , ale wszystkie zostaly splacone terminowo.

    KJ
    (*) - poza 1 na samym początku do 1 emaksa.