  • 1. Data: 2004-09-27 09:45:36
    Temat: chwale Citi
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Witam!
    Wlasnie w piatek z pewnym zalem rozstalem sie z KK Citi. Bardzo dobry
    produkt. Tylko szkoda, ze taka droga w uzytkowaniu. Obsluga w oddzialach ok.
    Infolinia ok. Citi dobry ale drogi.

    Pozdrawiam,
    Pablo

  • 2. Data: 2004-09-27 13:45:57
    Temat: Re: chwale Citi
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "Pablo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo dobry produkt. Tylko szkoda, ze taka droga w uzytkowaniu.
    > Obsluga w oddzialach ok. Infolinia ok. Citi dobry ale drogi.

    Jesli jednak cena drastycznie przekracza subiektywna wartosc produktu (w
    ocenie wiekszosci), a nawet obiektywnie jest znacznie zawyzona trudno mowic,
    ze cos jest dobre. Gdyby to byl produkt najlepszy z oferty rynkowej, wysoka
    cena moglaby jeszcze znalezc jakies uzasadnienie, ale tez tak nie jest, gdyz
    inne parametry nie sa wcale atrakcyjne (GP nie najdluzszy, oprocentowanie
    najwyzsze czyli najgorsze).

    Daniel

    --
    "Architekci to ograniczone istoty. Podczas projektowania obiecuja
    cos niezwyklego, a zawsze wychodzi im po prostu bank."

  • 3. Data: 2004-09-27 18:24:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Pablo" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Wlasnie w piatek z pewnym zalem rozstalem sie z KK Citi. Bardzo dobry
    > produkt. Tylko szkoda, ze taka droga w uzytkowaniu. Obsluga w oddzialach

    A ja dzis odebralem nowa :). Poprzednia mi zginela w ub poniedzialek.

    Maciej