  • From: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank---czy to prawidlowe?
    Date: Mon, 27 Sep 2004 16:01:15 +0200

    > Żadna ciekawostka - uważasz, że ktoś miał Cię powiadamiać, że masz zamknąć
    > rachunek?
    > A niby na jakiej podstawie? Pomijając już podstawę - czy BZWBK miał się
    > wcielac w Ducha św. żeby zdać sobie sprawę, że ten rachunek nie jest Ci
    > już
    > niepotrzebny i tylko "zapomniałaś" go zamknąć ;-) ?

    hm... dlatego nie czepiam sie o odmowe - moja wina...choc kwota smieszna i
    latwo bylo stwierdzic dlaczego zaistaniala i ze zostala splacona a to
    dlatego ze okazalam zaswiadczenie o splacie tejze).

    > A zrób ten kolosalny wysiłek i przeczytaj wniosek o kredyt w Eurobanku -
    > tam
    > zapewne znajdziesz klauzulę o udostępnieniu danych i będziesz wiedzieć
    > jakiej zgody udzieliłaś i jak możesz ją wycofać :-)

    A wlasnie... otoz EUROBANK nie przedstawil mi zadnego wniosku w postaci
    pisemnej , nie ma takiego: w ich oddziale wypelniony zostal wniosek
    ELEKTRONICZNY.
    Nie mam zadnego dokumentu bedacego kopia tego wniosku, malo tego NIC NIE
    PODPISYWALAM...ABSOLUTNIE NIC...
    A wiec ponawiam prosbe i pytanie do medrcow z tego forum...:
    Brzmi ono: nie udzialam zadnej zgody na przetwarzanie danych
    elektronicznych ( przynajmniej nie bylo jej w formie pisemnej)
    Co dalej...????

    lila